Gå til innhold

Trøtt av frisk luft

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var ute på tur idag og det var ganske friskt, ble så trøtt og sløv når jeg kom hjem at jeg måtte legge meg å hvile. Har skjedd før og. Er det flere som opplever dette? Føler meg litt rar.

Anonymkode: 149dc...ef6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også blir kjempetrøtt etter noen timer på tur i skogen eller ute. For meg er det et tegn på at jeg er for lite ute i hverdagen :-/

Skrevet

Det er helt normalt. Spesielt hvis du beveger deg lite ellers, om du var lenge i aktivitet, eller om det var mye vind..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt normalt.  Frisk luft og fysisk aktivitet er noe kroppen trenger,  det samme er hvile,  og dermed kommer det ene etter det andre 😊

Anonymkode: bdd91...0f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg er ikke dette normalt, mine foreldre er i 60 årene og de blir ikke sånn. Men de går oftere turer da, jeg trener på senter innimellom. Men reagerer veldig på frisk luft når jeg er ute. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg er ikke dette normalt, mine foreldre er i 60 årene og de blir ikke sånn. Men de går oftere turer da, jeg trener på senter innimellom. Men reagerer veldig på frisk luft når jeg er ute. 

Jeg blir også (ikke alltid) trøtt av "frisk luft". Dvs: turen gjør meg trøtt. Jeg kobler nemlig av når jeg er på tur, og lar tankene flyte. Så jeg er mye mer avslappet etter en tur i frisk luft! Jeg blir nærmest døsig, som etter en orgasme :fnise: 

Anonymkode: b4b35...5f4

• Liker 1
Skrevet

Jeg også! Kan begynne å gjespe noen minutter etter jeg har kommet meg ut og har mest lyst til å legge med rett ned for å sove😂 Men jeg er lat og alt for lite aktiv, føler det har en sammenheng.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kollega som er kjempe-fit og trener masse. Men han trener innendørs. Så mot våren når han begynner å trene mer utendørs så blir han så trøtt at han slokner på sofan når han kommer hjem. Selv er jeg langt fra så trent men jeg trener alltid ute og er aldri trøtt når jeg kommer tilbake:P

Anonymkode: 7631d...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...