AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Er det vanlig med varmefølelse/sårhetsfølelse i underlivet ved urinveisinfeksjon ? Anonymkode: fd02b...df1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 Kjøp en hjemmetest for uvi på apoteket, så kan du se om du har infeksjon eller ikke Anonymkode: 67184...ef3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #3 Skrevet 17. april 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp en hjemmetest for uvi på apoteket, så kan du se om du har infeksjon eller ikke Anonymkode: 67184...ef3 Litt vanskelig å få tak i det siden det er søndag i dag. Anonymkode: fd02b...df1
dillyduzit Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Litt vanskelig å få tak i det siden det er søndag i dag. Anonymkode: fd02b...df1 Mandag* Men du har ikke noen søndagsåpne apotek, disse skal vel være åpne i dag uansett.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 4 minutter siden, dillyduzit skrev: Mandag* Men du har ikke noen søndagsåpne apotek, disse skal vel være åpne i dag uansett. Ikke her jeg bor desverre Anonymkode: fd02b...df1
dillyduzit Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke her jeg bor desverre Anonymkode: fd02b...df1 For å svare på spørsmålet ditt, så ja, noen kan ha en sårhetsfølelse/varmhetsfølelse ved urinveinsinfejksjon. Har du noe naturell yoghurt kan du smøre på litt, det vil virke avkjølende. Drikk mye vann, tiss når du må og ikke hold det inne.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 6 minutter siden, dillyduzit skrev: For å svare på spørsmålet ditt, så ja, noen kan ha en sårhetsfølelse/varmhetsfølelse ved urinveinsinfejksjon. Har du noe naturell yoghurt kan du smøre på litt, det vil virke avkjølende. Drikk mye vann, tiss når du må og ikke hold det inne. Har ikke naturell men har vanlig youghurt. Kan jeg bruke det ? Anonymkode: fd02b...df1
dillyduzit Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke naturell men har vanlig youghurt. Kan jeg bruke det ? Anonymkode: fd02b...df1 Ta deg et googlesøk på det, for det kan jeg faktisk ikke svare på. Jeg fikk bare beskjed om at en nødløsning er naturell.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #9 Skrevet 17. april 2017 1 minutt siden, dillyduzit skrev: Ta deg et googlesøk på det, for det kan jeg faktisk ikke svare på. Jeg fikk bare beskjed om at en nødløsning er naturell. Ok, takk for at du svarte meg ! Anonymkode: fd02b...df1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 Sårhet/varmefølelse kan også være tegn til sopp. Naturell yoghurt vil kun lindre, ikke behandle. Du kan ikke ringe legevakt og få en sjekk? Urinveisinfeksjon er jo svært ubehagelig å gå med og kan i verste fall bli alvorlig da det kan spre seg til nyrebekkenet. Svir det når du tisser? Ser/lukter urinen din unormalt? Anonymkode: 3caa6...1cc
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #11 Skrevet 17. april 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sårhet/varmefølelse kan også være tegn til sopp. Naturell yoghurt vil kun lindre, ikke behandle. Du kan ikke ringe legevakt og få en sjekk? Urinveisinfeksjon er jo svært ubehagelig å gå med og kan i verste fall bli alvorlig da det kan spre seg til nyrebekkenet. Svir det når du tisser? Ser/lukter urinen din unormalt? Anonymkode: 3caa6...1cc Syns ikke det luktet men det svir og jeg går på do i ett. Jeg prøver legevakten. Anonymkode: fd02b...df1
applestories Skrevet 17. april 2017 #14 Skrevet 17. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke det luktet men det svir og jeg går på do i ett. Jeg prøver legevakten. Anonymkode: fd02b...df1 Det høres veldig ut som en urinveisinfeksjon ja, forferdelig ubehagelig. Men visste ikke at dette var noe man kunne dra til legevakten med, fint om du forteller hvordan det gikk
Blablab Skrevet 17. april 2017 #15 Skrevet 17. april 2017 Jeg får varmefølelse, men om det er vanlig aner jeg ikke. Blir veldig dårlig ekstremt fort, så jeg har måtte dra på Legevakten for resept fordi jeg ikke får time hos fastlegen raskt nok. Idiotisk bruk av ressurser, men bedre enn at jeg får nyrebekkenbetennelse. Drikk mye så du får skylt ut bakteriene raskere
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #16 Skrevet 18. april 2017 På 17.4.2017 den 19.23, applestories skrev: Det høres veldig ut som en urinveisinfeksjon ja, forferdelig ubehagelig. Men visste ikke at dette var noe man kunne dra til legevakten med, fint om du forteller hvordan det gikk Du kan helt fint dra til legevakten med dette. Det har jeg gjort to ganger, kjipt å bruke ressurser på noe så "trivielt", men er ubehagelig å gå ubehandlet med urinveisinfeksjon og i verste fall kan det spre seg til nyrebekkenet og man må innlegges på sykehus, så jeg nøler ikke med å dra på legevakt hvis legekontoret er stengt. Anonymkode: 3caa6...1cc
applestories Skrevet 19. april 2017 #17 Skrevet 19. april 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan helt fint dra til legevakten med dette. Det har jeg gjort to ganger, kjipt å bruke ressurser på noe så "trivielt", men er ubehagelig å gå ubehandlet med urinveisinfeksjon og i verste fall kan det spre seg til nyrebekkenet og man må innlegges på sykehus, så jeg nøler ikke med å dra på legevakt hvis legekontoret er stengt. Anonymkode: 3caa6...1cc Jeg har bare hatt det en gang som voksen, men var da 7200 kilometer hjemmefra, nesten på Ekvator. Gikk da til privat lege. Her jeg bor nå hadde jeg mest sannsynligvis fått time raskt. Der jeg studerte tok det meg to måneder å få legetime, så ser ikke helt bort fra at jeg hadde måtte ty til legevakten jeg heller når jeg tenker meg om. Er nok bare blitt litt for godt vant ved å bo på landet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå