Gå til innhold

Kan jeg prøve å stjele ham fra henne?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så nesegrus betatt av en mann og idag fant jeg ut at han har en annen. Det var vanskelig å finne siden de ikke er åpne om det på sosiale medier og han ikke har ring. Det var som et slag i ansiktet. 

Fra blikkontakten vi har hatt VET jeg at han finner meg attraktiv. Jeg er en typisk nordisk kvinne, høy, blondt langt hår, helt rette, perfekte tenner og lysegrønne øyne. Kjæresten hans er indisk og har korte ben, kort hår og skjeve tenner. Jeg er også fem år yngre enn henne (jeg er 24).

Han er rundt to meter, og syv år eldre enn meg. Kjæresten har samme yrke som ham så det er vel gjennom det de har møttes. Men øynene hans ser så triste ut når han vandrer rundt i gangene. Han har ikke noe livsgnist på en måte.

Jeg vet jo at mange holder sammen bare fordi de ikke har noen andre og er redde for å bli alene. Foreldrene mine møttes da faren min hadde hatt en samboer i seks år som han forlot for min mor. Jeg vet at det kan gå å få en mann som har en annen.

Bør jeg prøve å stjele ham?

Anonymkode: 08ef6...431

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du her i dag også, Karen Olsen?

• Liker 29
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: d209f...cfe

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Prøv du, og oppdater tråden etterpå om hvordan det gikk. Det hadde vært interessant å få avdekket akkurat hvor overfladisk menn  egentlig er..

Anonymkode: 1fad8...d08

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Prøv du, og oppdater tråden etterpå om hvordan det gikk. Det hadde vært interessant å få avdekket akkurat hvor overfladisk menn  egentlig er..

Så du tror det kan gå? :P

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så du tror det kan gå? :P

Ja. Dessverre. 

• Liker 1
Skrevet

Herregud... Jaja, påskeferien er snart over nå.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei tror ikke det funker. Finn deg heller noen som er singel og ønsker et forhold med deg, ikke stalk en opptatt fyr du innbiller deg at syntes du er fin. Du er nok litt skadet av oppveksten din og har et litt vridd syn på forhold pga foreldrene dne, men håper du kommer til fornuft og starter å oppføre deg som et bedre menneske. Tenk at noen faktisk syntes det er greit å prøve å ødelegge andres liv og forhold, pga sitt eget forvridde syn på kjærlighet og seg selv. 

Anonymkode: 105a1...f3f

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts som er dame høres ikke mindre overfladisk ut..

Høres ut som et supert grunnlag for et forhold TS; du, en nordisk kvinne, høy, blondt langt hår, helt rette, perfekte tenner og lysegrønne øyne. Han er 7 år eldre, rundt to meter høy og med et trist blikk som mangler livsgnist.

Jepp. Basert på denne infoen så bør dere egentlig rømme landet og gifte dere imorgen og få 2 kjærlighetsbarn!

Anonymkode: 666cb...bf2

• Liker 24
Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Klart du kan prøve.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Du kan jo prøve, men du kan også risikere å dumme deg ut.

Skrevet

nei, du kan ikke stjele men du kan vise din interesse.

Slik at du får en tilbakemelding fra ham om han er i forhold og ikke interessert i deg eller om ja, han er klar til å gå på date med deg.

Skrevet

Kjør på, du klarer det sikkert. Hvem faller ikke for rette tenner liksom :alice:

Gleder meg til tråden hvor en ny dame lurte han fra deg igjen. Sånne folk som lar seg lure er så dumme at de lar det skje gang på gang :popcorn:

• Liker 5
Gjest antbug
Skrevet

Go for it hvis du må, men hvis du lykkes må du for all del ikke lene deg tilbake og ta forholdet for gitt, for i så fall vet du jo at han har gått fra kjærester for noe nytt og interessant før og kan gjøre det igjen ;) 

Skrevet

Han har vel nok problemer i livet om ikke du skal komme og ødelegge forholdet hans og suge ut av ham den aller siste livsgnisten...
Men joda, kjør på. Dette blir sikkert kjempebra! :sprettoy:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så nesegrus betatt av en mann og idag fant jeg ut at han har en annen. Det var vanskelig å finne siden de ikke er åpne om det på sosiale medier og han ikke har ring. Det var som et slag i ansiktet. 

Fra blikkontakten vi har hatt VET jeg at han finner meg attraktiv. Jeg er en typisk nordisk kvinne, høy, blondt langt hår, helt rette, perfekte tenner og lysegrønne øyne. Kjæresten hans er indisk og har korte ben, kort hår og skjeve tenner. Jeg er også fem år yngre enn henne (jeg er 24).

Han er rundt to meter, og syv år eldre enn meg. Kjæresten har samme yrke som ham så det er vel gjennom det de har møttes. Men øynene hans ser så triste ut når han vandrer rundt i gangene. Han har ikke noe livsgnist på en måte.

Jeg vet jo at mange holder sammen bare fordi de ikke har noen andre og er redde for å bli alene. Foreldrene mine møttes da faren min hadde hatt en samboer i seks år som han forlot for min mor. Jeg vet at det kan gå å få en mann som har en annen.

Bør jeg prøve å stjele ham?

Hvis han er en hagegnom som står i hagen hennes så kan du liste deg inn i hennes hage når hun har lagt seg og sovnet. Da sniker du deg inn gjennom hageporten hennes, løfter gnomen hennes opp. Skjuler ham under jakken din, - og beiner ut av hagen hennes det beste du er kvinne om.

Så 'jadda', om han er en hagegnom så kan du stjæle ham. 

Anonymkode: 24196...e1f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, for å si det sånn, girl. Jeg hadde en samboer i mange år, var ikke lykkelig i forholdet, men grunnen til at jeg så ulykkelig ut var fordi jeg hadde kjærlighetssorg og elsket typen min. Ble selvsagt sjekket opp av mange kjekke livreddere underveis, men ingenting av det hjalp. Det går ikke an å stjele noen fra en annen, ikke når det er følelser involvert. Ei heller om du er penere enn dama hans eller kjekkere enn typen hennes. Eneste måten du kan gjøre det på, er å finne et tidspunkt hvor han eller hun er på sitt mest sårbare - noe som kommer til å ødelegge forholdet (utrodskap), noe som personen ikke kommer til å respektere deg for senere, tvert i mot kommer personen bare til å hate deg for å eksistere. Ellers kan du kanskje få han hvis han ikke har følelser for kjæresten sin, men det krever jo ingenting og er ikke "stjeling"-.

Anonymkode: 57e6e...132

• Liker 2
Skrevet

Gikk det ikke så bra med å sjekke opp legen fra legevakten?

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes skjeve tenner kan være skikkelig sjarmerende?

Anonymkode: bf92c...c1e

• Liker 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...