Gå til innhold

Han har så stor .... gjør vondt 🙊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjæresten min har kjempestor penis. Det kan gjøre vondt noen ganger og særlig når det går for han. Da kommer den langt inn og jeg føler jeg blir spiddet 🙈 Huff - luksusproblem... i går begynte jeg å tenke på om det kan være noe galt med livmortappen min eller noe. Har aldri opplevd det før. 

Anonymkode: 1f9c2...f7a

Jeg har litt det samme problemet som deg. Kjæresten min har ikke bare lang, men også veldig tykk. Han har 24 cm i lengde, og 16 cm i tykkelse. Jeg tenner veldig på pikken hans da den er utrolig fin å se på, men ikke såpass at det er nok til at jeg blir våt bare jeg ser den... Det kan være nokså smertefullt under sex dersom jeg ikke er våt nok! Glidemiddel fungerer negativt for min del ved at jeg blir nummen og føler mindre/blir mindre sensitiv, og har dermed veldig vanskelig for å få vaginal orgasme vba. glidemiddel. 

De første 10 gangene vi skulle ha sex føltes det som at det ikke fysisk var mulig, men vi ga ikke opp og man tilpasser seg hverandre etter hvert. Jeg har alltid hørt at jeg er veldig trang og liten, også fra tidligere partnere, som har hatt mindre penis enn kjæresten, feks gjennomsnitts-penis. Hvis vi ikke har hatt sex på en stund så er det veldig smertefullt, og skjeden min trekkes automatisk sammen til slik den var med tidligere partnere med gjennomsnitts-penis, dersom vi ikke har hatt sex på over 3 dager. Om man er trang så er man det av natur, man er født slik, og skjeden kan ikke utvides og forbli utvidet for alltid bare fordi man har hatt en partner med stort utstyr en gang i tida. Uten regelmessig penetrering trekker den seg sammen. Kjæresten sier også at det gjør vondt for han når vi har sex dersom vi ikke har hatt sex på en stund. 

Jeg må varmes skikkelig opp, både med slikking og fingring og alltid få orgasme FØR vi kan ha sex for at sexen skal gi meg mer glede enn smerter. " En kjapp en" er nærmest umulig da jeg ikke rekker å bli våt før det hele er over og jeg ender opp sår og med smerter etterpå.. Enkelte stillinger er veldig smertefulle, selv om jeg er skikkelig oppvarmet. Jeg har også følelsen av at den stanger langt opp i livmora/livmorhals-tappen i enkelte stillinger.. og det gjør tidvis vondt idét han kommer for da pumper penis noe så voldsomt at skjeden min får sammentrekninger (noe jeg forsåvidt ikke har kjent med tidligere partnere når de kommer).

Fordelen er at han gir meg vaginale orgasmer, og det er veldig deilig å føle seg "fylt opp" om jeg er ordentlig våt. Vaginal orgasme ved penetrering er noe jeg kun har opplevd med 1 annen sexpartner, han hadde gjennomsnitts-penis, men brukte den riktig i én spesiell stilling. 

Mitt tips til deg er å si ifra til din partner om at det gjør vondt for deg, spesielt hvis han bare dunker på og skal "bunne deg" i høyt tempo.. Kaninsex med stor pikk er no-go og det må han forstå! :nei: Sex er man 2 om, og det skal være like godt for begge! Du må prate med han om det. Kjæresten kan bunne meg om jeg er ordentlig våt, men i seige tak, noe som forsåvidt gjør at skjeden rekker å sammentrekkes uten at jeg kniper/må knipe og jeg lettere oppnår orgasme også :bolledeig: 

Anonymkode: 6107b...60d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har hatt samme problemet. Det jeg gjør er å informere han når det gjør vondt. Han roer da ned. Enkelt og greit.

Anonymkode: 864d2...a28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har litt det samme problemet som deg. Kjæresten min har ikke bare lang, men også veldig tykk. Han har 24 cm i lengde, og 16 cm i tykkelse. Jeg tenner veldig på pikken hans da den er utrolig fin å se på, men ikke såpass at det er nok til at jeg blir våt bare jeg ser den... Det kan være nokså smertefullt under sex dersom jeg ikke er våt nok! Glidemiddel fungerer negativt for min del ved at jeg blir nummen og føler mindre/blir mindre sensitiv, og har dermed veldig vanskelig for å få vaginal orgasme vba. glidemiddel. 

De første 10 gangene vi skulle ha sex føltes det som at det ikke fysisk var mulig, men vi ga ikke opp og man tilpasser seg hverandre etter hvert. Jeg har alltid hørt at jeg er veldig trang og liten, også fra tidligere partnere, som har hatt mindre penis enn kjæresten, feks gjennomsnitts-penis. Hvis vi ikke har hatt sex på en stund så er det veldig smertefullt, og skjeden min trekkes automatisk sammen til slik den var med tidligere partnere med gjennomsnitts-penis, dersom vi ikke har hatt sex på over 3 dager. Om man er trang så er man det av natur, man er født slik, og skjeden kan ikke utvides og forbli utvidet for alltid bare fordi man har hatt en partner med stort utstyr en gang i tida. Uten regelmessig penetrering trekker den seg sammen. Kjæresten sier også at det gjør vondt for han når vi har sex dersom vi ikke har hatt sex på en stund. 

Jeg må varmes skikkelig opp, både med slikking og fingring og alltid få orgasme FØR vi kan ha sex for at sexen skal gi meg mer glede enn smerter. " En kjapp en" er nærmest umulig da jeg ikke rekker å bli våt før det hele er over og jeg ender opp sår og med smerter etterpå.. Enkelte stillinger er veldig smertefulle, selv om jeg er skikkelig oppvarmet. Jeg har også følelsen av at den stanger langt opp i livmora/livmorhals-tappen i enkelte stillinger.. og det gjør tidvis vondt idét han kommer for da pumper penis noe så voldsomt at skjeden min får sammentrekninger (noe jeg forsåvidt ikke har kjent med tidligere partnere når de kommer). Det kjennes da ut som den eksploderer inni meg! Ikke så godt om jeg ikke er ordentlig våt..

Fordelen er at han gir meg vaginale orgasmer, og det er veldig deilig å føle seg "fylt opp" om jeg er ordentlig våt. Vaginal orgasme ved penetrering er noe jeg kun har opplevd med 1 annen sexpartner, han hadde gjennomsnitts-penis, men brukte den riktig i én spesiell stilling. 

Mitt tips til deg er å si ifra til din partner om at det gjør vondt for deg, spesielt hvis han bare dunker på og skal "bunne deg" i høyt tempo.. Kaninsex med stor pikk er no-go og det må han forstå! :nei: Sex er man 2 om, og det skal være like godt for begge! Du må prate med han om det. Kjæresten kan bunne meg om jeg er ordentlig våt, men i seige tak, noe som forsåvidt gjør at skjeden rekker å sammentrekkes uten at jeg kniper/må knipe og jeg lettere oppnår orgasme også :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, kjenner meg igjen. Hadde en ff som jeg bare måtte kutte ut pga han var altfor stor (les: lang). Det var så fryktelig vondt, i alle mulige stillinger også. Han brydde seg ikke med å holde litt tilbake heller, han skulle penetrere så hardt enda jeg ba han være litt roligere. Men du må bare snakke med han, så finner dere nok ut av det. Jeg har en veldig følsom livmorhals også tror jeg. Jeg satt ihvertfall igjen med store "menssmerter" etterpå og blødde faktisk litt. Nå kan alle mannfolka med liten penis og komplekser, lese at det er faktisk ikke alltid er en fordel med stort utstyr 😅

Anonymkode: e57d1...eb1

Har jeg visst hele tiden ;):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, tdm900 skrev:

Har jeg visst hele tiden ;):) 

Du er vel av dem som tar hensyn du, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella skrev:

Du er vel av dem som tar hensyn du, da. :)

Ja, men min er heller ikke så lang at den bunner noen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, tdm900 skrev:

Ja, men min er heller ikke så lang at den bunner noen ;) 

Tykk? ;)

Anonymkode: af6a3...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tykk? ;)

Anonymkode: af6a3...824

Diskuterer ikke det med AB ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...