AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Del Skrevet 17. april 2017 Kjæresten min har kjempestor penis. Det kan gjøre vondt noen ganger og særlig når det går for han. Da kommer den langt inn og jeg føler jeg blir spiddet 🙈 Huff - luksusproblem... i går begynte jeg å tenke på om det kan være noe galt med livmortappen min eller noe. Har aldri opplevd det før. Anonymkode: 1f9c2...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjärtat Skrevet 17. april 2017 #2 Del Skrevet 17. april 2017 Okidok! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 17. april 2017 #3 Del Skrevet 17. april 2017 Eneste løsningen på dette er nok analsex. Da har dere mye mer å gå på i dybden før det gjør vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 17. april 2017 #4 Del Skrevet 17. april 2017 Det finnes noe man kan tre på penis for å forhindre dyp penetrasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Semydfe Skrevet 17. april 2017 #5 Del Skrevet 17. april 2017 Da må han bli flinkere til å holde igjen slik at han ikke "spidder" deg. Har du gitt han beskjed om at det gjør vondt? Det er lov å be han om å være forsiktig. I tillegg kan dere forsøke å finne stillinger der han ikke kommer så dypt i deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #6 Del Skrevet 17. april 2017 Det er så fælt det. Har det sånn som deg jeg og. Anonymkode: cf58c...250 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #7 Del Skrevet 17. april 2017 Åh, kjenner meg igjen. Hadde en ff som jeg bare måtte kutte ut pga han var altfor stor (les: lang). Det var så fryktelig vondt, i alle mulige stillinger også. Han brydde seg ikke med å holde litt tilbake heller, han skulle penetrere så hardt enda jeg ba han være litt roligere. Men du må bare snakke med han, så finner dere nok ut av det. Jeg har en veldig følsom livmorhals også tror jeg. Jeg satt ihvertfall igjen med store "menssmerter" etterpå og blødde faktisk litt. Nå kan alle mannfolka med liten penis og komplekser, lese at det er faktisk ikke alltid er en fordel med stort utstyr 😅 Anonymkode: e57d1...eb1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #8 Del Skrevet 17. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten min har kjempestor penis. Det kan gjøre vondt noen ganger og særlig når det går for han. Da kommer den langt inn og jeg føler jeg blir spiddet 🙈 Huff - luksusproblem... i går begynte jeg å tenke på om det kan være noe galt med livmortappen min eller noe. Har aldri opplevd det før. Anonymkode: 1f9c2...f7a Hvorfor er det laksusproblem? For mye er da ikke noe bedre enn for lite. Jeg vil faktisk påstå at det er et større problem om han er så stor at det gjør vondt å ha sex med han enn at han har så liten penis at han ikke klarer å "fylle opp". Jeg vil heller påstå at det er de som har det bra på alle måter og er sammen med en på alle måter fantastisk fyr og som klager på at penisen hans er for liten som gar et "luksusproblem"... Anonymkode: e034d...a57 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #9 Del Skrevet 17. april 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Åh, kjenner meg igjen. Hadde en ff som jeg bare måtte kutte ut pga han var altfor stor (les: lang). Det var så fryktelig vondt, i alle mulige stillinger også. Han brydde seg ikke med å holde litt tilbake heller, han skulle penetrere så hardt enda jeg ba han være litt roligere. Men du må bare snakke med han, så finner dere nok ut av det. Jeg har en veldig følsom livmorhals også tror jeg. Jeg satt ihvertfall igjen med store "menssmerter" etterpå og blødde faktisk litt. Nå kan alle mannfolka med liten penis og komplekser, lese at det er faktisk ikke alltid er en fordel med stort utstyr 😅 Anonymkode: e57d1...eb1 Bedre med 12... Anonymkode: d21df...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #10 Del Skrevet 17. april 2017 Takk for fine svar 😊 Jeg har ikke snakket med han om det. Men det skal jeg selvfølgelig gjøre. Han er en kjempeflott mann og det er ikke noe problem å snakke om sånne ting. Anonymkode: 1f9c2...f7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 17. april 2017 #11 Del Skrevet 17. april 2017 2 timer siden, Svinpäls skrev: Eneste løsningen på dette er nok analsex. Da har dere mye mer å gå på i dybden før det gjør vondt. Anatomi er ikke din sterkeste side, forstår jeg. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 17. april 2017 #12 Del Skrevet 17. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for fine svar 😊 Jeg har ikke snakket med han om det. Men det skal jeg selvfølgelig gjøre. Han er en kjempeflott mann og det er ikke noe problem å snakke om sånne ting. Anonymkode: 1f9c2...f7a Om han er en oppegående mann vil han selvfølgelig gjøre sexen så god som mulig for deg, så fortell ham det asap. Husk dog på at vi kan bli revet med i nytelsen, og vær ikke redd for å si fra når det skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #13 Del Skrevet 17. april 2017 4 timer siden, Semydfe skrev: Da må han bli flinkere til å holde igjen slik at han ikke "spidder" deg. Har du gitt han beskjed om at det gjør vondt? Det er lov å be han om å være forsiktig. I tillegg kan dere forsøke å finne stillinger der han ikke kommer så dypt i deg. øhh... rart om han ikke både ser og hører at det er vondt for henne da. Har selv hatt en mann med stor penis. Det er ikke lydløst å bli tatt av en mann med altfor stor penis. Smertefullt!! Anonymkode: 9723d...a35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #14 Del Skrevet 17. april 2017 Jeg måtte gjøre det slutt med min ex pga pikken var alt for stor og tjukk. Jeg blødde og hadde stor smerter. Grunnen til at den blir større ved utløsning er fordi den da fylles opp rett før spruten. Typen min sin var 17 cm og 15 cm i omkrets. Ble alt for stort for lille meg Anonymkode: 46480...c2c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #15 Del Skrevet 17. april 2017 Stakkars deg!! Kjenner jeg får vondt i underlivet på tanken. Har selv hatt to partnere igjennom livet som hadde så stor penis at det endte med brudd. Klarte ikke å fullføre sex. Det ble altfor smertefullt. Når han endelig hadde fått inn penisen så hadde vi brukt så langt tid, og det gjorde så vondt at jeg klarte ikke mer. Da hadde jeg fått nok. Om han jukket ut og inn et par ganger så hylte jeg for det var langt over min grense for hva jeg tålte av press i underlivet. Spilte ingen rolle hva vi førsøkte av oppvarming. Like trangt og smertefullt. Til slutt gikk det på psyken min, bare han hintet om sex så begynte jeg å grue meg. Heldigvis møtte jeg en mann med mindre penis som fikk meg til å bli glad og kåt igjen. For det med sex fikk en annen betydning med en mann med stor penis for meg. Anonymkode: 9723d...a35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #16 Del Skrevet 17. april 2017 Enda en penistråd. TS: Penisen er helt normal. Det er ikke størrelsen det kommer an på, det er hvordan den brukes. Anonymkode: b1517...5f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #17 Del Skrevet 17. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enda en penistråd. TS: Penisen er helt normal. Det er ikke størrelsen det kommer an på, det er hvordan den brukes. Anonymkode: b1517...5f3 Les tråden før du kommer med oppkast er du snill. Anonymkode: 8f21c...d0f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #18 Del Skrevet 17. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les tråden før du kommer med oppkast er du snill. Anonymkode: 8f21c...d0f Hører jo stadig om at det er bruken det handler om, og det gjelder i høyeste grad for store peniser også. Anonymkode: d21df...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #19 Del Skrevet 17. april 2017 Har også opplevd det. Lsningen er at han holder igjen. Misjonærstillingen med samlede ben om man klarer å slappe helt av er den beste stillingen har jeg funnet ut. Da stopper lårene mine han fra å komme helt inn. Vi skiftet alltid til den mot slutten. Anonymkode: f9547...9d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #20 Del Skrevet 17. april 2017 Ville blitt gravid med han, eller dumpet han. Anonymkode: 33f70...2df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå