AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #1 Skrevet 17. april 2017 Hej! Er en gutt på 27år. Har tidligere hatt søvnparalyse noen ganger før. Men inatt får jeg dette konstant, det er fryktelig ubhagelig, enten føles det ut som noen drar meg ut av sengen, å jeg klarer å komme ut av paralysen, eller at noen sitter på bryste midt å jeg får ikke pust, samt med en ekstremt høy vibrerende lyd! Hjeelp, noen tips eller råd? Anonymkode: 93eb4...1b5
Gjest NotNaomi Skrevet 17. april 2017 #2 Skrevet 17. april 2017 All min medlidenhet. Har det selv i perioder. Mitt råd er at du slapper HELT av når de kommer,og tenk at det gir seg snart. Det er ingen som ikke har opplevd det som forstår hvor fælt det er,men for meg hjelper det å bare ligge helt rolig og tenke at det straks går over. Forbaska dritt! :-)
lokmeister2016 Skrevet 17. april 2017 #4 Skrevet 17. april 2017 Har hatt de selv helt jøvlig .. ber en bønn ofte så forsvinner det..
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #5 Skrevet 17. april 2017 14 minutter siden, NotNaomi skrev: Og ja,unngå å ligge på rygg! Okey, har jo seff liggi på rygg nå, å på litt over 1 time har jeg hatt 5 episoder. Ikke langt ifra før jeg gir opp noe søvn inatt. Men takk for tips! Anonymkode: 93eb4...1b5
Rosalie Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 Stå opp litt, og når du legger deg igjen legger du deg med lyset på. Det pleier å hjelpe for meg. Jeg kan like gjerne få søvnparalyse liggende på siden som på ryggen. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #7 Skrevet 18. april 2017 Prøv å tell ned når det skjer. Det føles jo som om at det varer i evigheter! Men min erfaring er at hvis jeg teller ned fra 10, så kommer jeg sjeldent lengre enn til 8 før det er over. Anonymkode: 60bb5...953
AnonymBruker Skrevet 18. april 2017 #8 Skrevet 18. april 2017 Noen mener det er demoner. Anonymkode: f0a5d...44d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå