Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om det hadde vist seg at Jesus faktisk var gift med Maria Magdalena ville det påvirket deres tro ?

Ja jeg vet at det ikke står noe om det i bibelen, dette er et rent hypotetisk spørsmål.

Anonymkode: 17173...539

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hypotetiske spørsmål bør man ikke svare på 😊

Jo, det hadde nok påvirket, men samtidig så har jo denne ideen eksistert lenge, så det ville ikke vært noe sjokk. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det berører ikke essensen av kristendommen.

Anonymkode: 03813...f28

Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det hadde vist seg at Jesus faktisk var gift med Maria Magdalena ville det påvirket deres tro ?

Ja jeg vet at det ikke står noe om det i bibelen, dette er et rent hypotetisk spørsmål.

Frimurerske lærer er garantert gale. Heldigvis slipper en å ofre en kalori på slike tanker. Er dog redd dette innlegget kostet meg 1,5 kalorier :(

Endret av debatant
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, debatant skrev:

Frimurerske lærer er garantert gale. Heldigvis slipper en å offre en kalori på slike tanker. Er dog redd dette innlegget kostet meg 1,5 kallorier :(

Jeg tolker det som et ja.

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, debatant skrev:

Frimurerske lærer er garantert gale. Heldigvis slipper en å ofre en kalori på slike tanker. Er dog redd dette innlegget kostet meg 1,5 kalorier :(

Dette har ikke noe med frimureri å gjøre. Du må ikke tro på alt Dan Brown skriver.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har ikke noe med frimureri å gjøre. Du må ikke tro på alt Dan Brown skriver.

Har aldri lest Dan Brown, kommer nok ikke til å gjøre det heller. Det finnes god litteratur der ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...