AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Hei. Jeg er altså en 30 år gammel kvinne, som sliter med at jeg er veldig sjenert i senga. Har hatt 9 sexpartnere totalt (de fleste over lengre tid). Nå har det seg slik at for et par år siden møtte jeg drømmemannen, jeg var hodestups forelska og har aldri følt noe slikt for noen tidligere partnere. Men til gjengjeld ble jeg enda mer tilbaketrukken i senga. Jeg turte aldri ta initiativ til sex, han måtte alltid stå for den biten. Når vi først begynner, har jeg en tendens til å ikke tørre å ta styringa, så han måtte styre hele veien. Jeg er ikke helt dau fisk, jeg sitter på toppen, jeg suger og stryker osv, men jeg tør ikke kjøre på f eks med å suge på eget intitiativ. Da må han (og alle andre partnere jeg har hatt) selv ta insj til at jeg skal suge. Det hjelper ikke at jeg føler at jeg gjør en god jobb og får gode tilbakemeldinger, mannen må fortsatt være den som nesten må spørre om jeg kan gjøre slike ting. Jeg er heller ikke så komfortabel med å begynne å kle av mannen, f.eks kneppe opp buksa og dra av han den.. samtidig kan jeg sette meg på ansiktet til fyren om han tenner det, så jeg er ikke sjenert når det gjelder sånne ting. Han er den eneste som har satt seg ned med meg og spurt hvorfor jeg aldri tar første skrittet og at han ble lei og følte seg usikker på om jeg ville ha sex med han i det hele tatt, siden han alltid måtte begynne. Det endte med at han etter å ha gitt meg mange sjanser til å gjøre ting på han uten at han sa hva jeg skulle gjøre, avsluttet relasjonen. Den siste sexpartneren min forsøkte jeg å ta mer styringa ovenfor, men jeg TØR rett og slett ikke! Jeg blir så usikker på om jeg gjør det riktig, om han liker det sånn og sånn, og jeg føler meg rett og slett ganske dum i forhold til å suge. Syntes det er vanskelig å finne en stilling å sitte i, hvor jeg kan suge han uten å føle f eks at han ser brystene mine som henger osv.. Og nå har jeg møtt en fyr jeg faktisk kunne tenkt meg å gå inn i et forhold med, vi har ikke hatt sex enda, men det er jo bare et spørsmål om tid. Og jeg har så lyst til å kunne gi mer av meg selv med han:( Noen tips?? Tips til hvordan jeg kan gå frem? Hvordan gjør dere det når dere skal suge mannen deres f eks? Sitter dere på knærne på gulvet mens han sitter i sofaen/senga? Og når dere er nakne, hvordan klare å ikke bry seg om at puppene blir hengende i en VELDIG LITE flatterende vinkel osv? Anonymkode: 8e759...ef0
stan Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Kanskje du kanskje du skulle tenke litt annerledes om sex? Ta en titt på Og ikke glem at sex skal jo være en lek, noe gøy mellom to som liker hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Vet du hva? Ingenting er mer sexy for en mann enn kvinner som tar styringen i senga:) De liker det meste, fortell han feks mens du stryker på kuken hans st du elsker å suge den deilige pikken hans før du går ned på han. Se ham dypt inn i øynene mens du viser ham at du faktisk elsker å suge. Når han ligger oppå deg så kan du feks etter en stund skyve han over på ryggen mens du hvisker sexy inn i øret hans at du har så lyst til å ri han. Vis han med lyd og ansiktet ditt hvor mye du elsket å kjenne pikken hans inni deg, gi hsn bekreftelse innimellom på at du synes han er deilig og at du liker å bli fyllt opp av kuken hans:) Ååååh nå ble jeg kåt også hehe og fikk lyst til å ri en mannAnonymkode: 03485...2c4 1 1
petterm Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Kjære deg! Sex er ingen eksamen! Sex skal være gøy, fint og godt! Prøv å slappe mere av. Hvis du går inn i et forhold med han nye fyren så må du huske at han er sammen med deg fordi han liker deg. De fleste menn er ganske enkle i forhold til sex. Hvis pikken får litt oppmerksomhet på den ene er eller andre måten så er mye gjort. Har du pupper så er det bra, enten de er små eller store. Jeg kan ikke se for meg hvordan puppene er i en lite flatterende vinkel. Det er nok bare i ditt hode. Hiv deg ut i det! Prøv å spørre han hva han liker. Prøv å fortell ham hva du synes er fint og godt. Ikke vær så redd for å gjøre feil, eller for at det ikke skal bli perfekt.. 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 Jeg sliter med det samme. Synes denne tråden hjalp en del Skal bli badass! Anonymkode: 821d0...d0a 3
Katten.2.0 Skrevet 17. april 2017 #6 Skrevet 17. april 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet du hva? Ingenting er mer sexy for en mann enn kvinner som tar styringen i senga:) De liker det meste, fortell han feks mens du stryker på kuken hans st du elsker å suge den deilige pikken hans før du går ned på han. Se ham dypt inn i øynene mens du viser ham at du faktisk elsker å suge. Når han ligger oppå deg så kan du feks etter en stund skyve han over på ryggen mens du hvisker sexy inn i øret hans at du har så lyst til å ri han. Vis han med lyd og ansiktet ditt hvor mye du elsket å kjenne pikken hans inni deg, gi hsn bekreftelse innimellom på at du synes han er deilig og at du liker å bli fyllt opp av kuken hans:) Ååååh nå ble jeg kåt også hehe og fikk lyst til å ri en mann Anonymkode: 03485...2c4 This. All of this. Eksen var utrolig dyktig til å ta initiativ, flørte, pirre - hun fikk meg til å føle meg attraktiv og begjært. Om det kun er jeg som tar initiativ o.l. så går det ganske hardt utover selvtilliten. Det er jo for sin partner man vil være attraktiv, ikke andre. Mitt tips er egentlig bare å tvinge deg selv til det. Tror dette er en av de tingene man må oppleve ikke er farlig og se hvilken fantastisk respons en får!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #7 Skrevet 17. april 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med det samme. Synes denne tråden hjalp en del Skal bli badass! Anonymkode: 821d0...d0a Hvilken tråd?:) TS Anonymkode: 8e759...ef0
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #8 Skrevet 17. april 2017 13 timer siden, Katten.2.0 skrev: This. All of this. Eksen var utrolig dyktig til å ta initiativ, flørte, pirre - hun fikk meg til å føle meg attraktiv og begjært. Om det kun er jeg som tar initiativ o.l. så går det ganske hardt utover selvtilliten. Det er jo for sin partner man vil være attraktiv, ikke andre. Mitt tips er egentlig bare å tvinge deg selv til det. Tror dette er en av de tingene man må oppleve ikke er farlig og se hvilken fantastisk respons en får! Jeg skulle gjerne ønske jeg fikk til akkurat det, men er en eller annen sperre hos meg som gjør at jeg ikke klarer å ta det skrittet. Da må jeg isåfall ha litt alkohol innabords, men da kan det fort bli kleint dagen etterpå.. Arg, at det skal være så vanskelig Anonymkode: 8e759...ef0
Vemund Skrevet 18. april 2017 #9 Skrevet 18. april 2017 (endret) Hva er egenrefleksjoner på hvorfor du har sperre? Er det kroppen din, er sex skittent og skammelig, er du redd for å være tøs, har du generelt problemer med å slippe kontrollen, er det snakk om at du ikke liker å suge, er du redd for søl og svette, er du prippen og nei-typen, er det noe galt med den seksuelle kjemien med deg og typen, har en idiot sagt til deg at du ikke duger og gitt deg dårlig møte med sex, har det alltid vært sånn, osv. Du må finne ut av hva som holder deg der. Har aldri opplevd så sterk seksuell-kjemi som med hun jeg dater nå, og det handler ikke om å kunne de beste teknikkene i senga eller være mest vågal i senga fra første stund, (selv om det var mind blowing fra første øyeblikk hvor vi bare klinte). Det handler om kjemi, måten hun får meg til å føle meg begjært på, lidenskapen i blikket hennes, berøringen, pirringen, måten jeg vet at hun vil ha meg på, forfører meg og fucker meg opp. Har ingenting i mot at man har noen seksuelle sjenanser i starten, det er ganske naturlig. Men hvis det blir ordentlig sperring som vil gå kraftig ut over sexlivet livet ut, hvor man aldri kan slippe seg løs og drite i sperringer som er nevnt over, så blir det mangelfullt. Endret 18. april 2017 av Vemund 3
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #10 Skrevet 19. april 2017 På 18.4.2017 den 2.01, Vemund skrev: Hva er egenrefleksjoner på hvorfor du har sperre? Er det kroppen din, er sex skittent og skammelig, er du redd for å være tøs, har du generelt problemer med å slippe kontrollen, er det snakk om at du ikke liker å suge, er du redd for søl og svette, er du prippen og nei-typen, er det noe galt med den seksuelle kjemien med deg og typen, har en idiot sagt til deg at du ikke duger og gitt deg dårlig møte med sex, har det alltid vært sånn, osv. Du må finne ut av hva som holder deg der. Har aldri opplevd så sterk seksuell-kjemi som med hun jeg dater nå, og det handler ikke om å kunne de beste teknikkene i senga eller være mest vågal i senga fra første stund, (selv om det var mind blowing fra første øyeblikk hvor vi bare klinte). Det handler om kjemi, måten hun får meg til å føle meg begjært på, lidenskapen i blikket hennes, berøringen, pirringen, måten jeg vet at hun vil ha meg på, forfører meg og fucker meg opp. Har ingenting i mot at man har noen seksuelle sjenanser i starten, det er ganske naturlig. Men hvis det blir ordentlig sperring som vil gå kraftig ut over sexlivet livet ut, hvor man aldri kan slippe seg løs og drite i sperringer som er nevnt over, så blir det mangelfullt. Takk, så ikke svaret ditt før nå. Hovedårsaken er nok bare en usikkerhet rundt hvorvidt jeg er "flink" nok og at jeg er usikker på egen kropp.. er slank, men har ikke vært den mest ivrige på treninga, så har litt mage og rumpa er ikke helt i den beste formen.. i tillegg er det komplekser for brystene mine pga de forandret seg mye etter gravidiet for noen år siden. Jeg tør å være naken altså, men foretrekker at det ikke er flombelyst.. og jeg blir veldig usikker når jeg sitter på toppen, har en lei tendens til å holde meg for brystene og klarer ikke "slippe" meg løs pga den stillingen. Og f eks om han ligger i senga og jeg skal suge han, så må jeg enten ha på BH eller så ender jeg opp med å bruke den ene hånda for å holde meg for brystene fordi de da blir hengende som to tomme sekker/partyhatter ned.... Er redd han skal se på brystene mine eller kroppen og tenke at jeg ser fæl ut eller at han skal tenke at jeg er skikkelig dårlig til å suge osv.. :/ Når det er sagt, har jeg aldri fått noen negative tilbakemeldinger osv.. eneste er han jeg nevner i HI som avsluttet fordi han følte at han alltid måtte ta insj osv.. Anonymkode: 8e759...ef0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #11 Skrevet 19. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk, så ikke svaret ditt før nå. Hovedårsaken er nok bare en usikkerhet rundt hvorvidt jeg er "flink" nok og at jeg er usikker på egen kropp.. er slank, men har ikke vært den mest ivrige på treninga, så har litt mage og rumpa er ikke helt i den beste formen.. i tillegg er det komplekser for brystene mine pga de forandret seg mye etter gravidiet for noen år siden. Jeg tør å være naken altså, men foretrekker at det ikke er flombelyst.. og jeg blir veldig usikker når jeg sitter på toppen, har en lei tendens til å holde meg for brystene og klarer ikke "slippe" meg løs pga den stillingen. Og f eks om han ligger i senga og jeg skal suge han, så må jeg enten ha på BH eller så ender jeg opp med å bruke den ene hånda for å holde meg for brystene fordi de da blir hengende som to tomme sekker/partyhatter ned.... Er redd han skal se på brystene mine eller kroppen og tenke at jeg ser fæl ut eller at han skal tenke at jeg er skikkelig dårlig til å suge osv.. :/ Når det er sagt, har jeg aldri fått noen negative tilbakemeldinger osv.. eneste er han jeg nevner i HI som avsluttet fordi han følte at han alltid måtte ta insj osv.. Anonymkode: 8e759...ef0 Nå er jeg litt yngre enn deg, men jeg var også ganske sjenert som yngre. Ingen død potetsekk overhodet, men syntes av en eller annen grunn det var litt "skummelt" å ta initiativ. Selv om jeg følte meg 100% trygg på personen! Men med tiden har jeg vokst det av meg, og nå er det blitt mye bedre. Det er jo helt greit å ikke være "hoved-initiativtakeren", ofte liker jo menn å ta styringen. Nå støtter ikke jeg plastiske operasjoner for den minste ting, men hvis du har penger og tror du ville følt deg bedre etter å ha fikset brystene, ville jeg ha tenkt litt over det.. Såklart har det mye med selvtillit å gjøre, mye sitter i hodet - som naken er man jo i en "sårbar posisjon". Men brystene vil ikke bli noe finere med årene, og hvis du er oppriktig misfornøyd kan dette hjelpe. Mange som er misfornøyd med diverse, f.eks. pga. overvekt - ingen tvil om at det kan hjelpe å gå litt ned. Føler man seg dårlig og sjenert pga. visse kroppsdeler, kan det være en ide å gjøre noe med det. Dessverre kan ikke bryster trenes finere eller mer spretne. Jeg har aldri vært overvektig, men la litt på meg i en kort periode. Hadde litt på magen(enda veldig slank, men det var mer enn jeg var komfortabel med) - jeg opplevde at jeg ble veldig sky i senga, ville alltid ha lyset helt av. Gikk ned kiloene, og jeg følte meg helt komfortabel med lyset på igjen. Dessuten liker menn forskjellige ting. Jeg får veldig mye skryt for mine "ferdigheter", men fremdeles kan jeg oppleve at menn vil ha det litt annerledes enn hva andre menn jeg hadde vært med ville ha det. En må kommunisere, fortelle hverandre hva man liker, også går det av seg selv. Ingen kropp er lik. Jeg har også et eksempel ang. dette med selvtillit og kropp i senga. Jeg har to venninner som begge er litt overvektige. Ikke tykke, men har litt ekstra. Begge er ellers veldig attraktive. Hun ene er veldig skamfull over egen kropp(egentlig uten grunn, hos begge har fettet lagt seg de rette stedene) og er veldig usikker i senga i følge henne selv, mens hun andre stråler av selvtillit og gir F. De har kanskje ikke modellkropper, men sistnevnte(og jeg er ikke lesbisk) har langt mer "sex appeal" enn førstnevnte. Og det er ikke fordi hun ser bedre ut - kun fordi hun gir F, stråler, og er sikker i egen kropp. Mye babling, men dette er mine tanker om saken hvert fall Anonymkode: a9bb4...3d1 2
Gjest Overrasket Skrevet 19. april 2017 #12 Skrevet 19. april 2017 God sex er en følelse, ikke en teknisk gren med stilpoeng og vanskelig terminologi.
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #13 Skrevet 19. april 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg litt yngre enn deg, men jeg var også ganske sjenert som yngre. Ingen død potetsekk overhodet, men syntes av en eller annen grunn det var litt "skummelt" å ta initiativ. Selv om jeg følte meg 100% trygg på personen! Men med tiden har jeg vokst det av meg, og nå er det blitt mye bedre. Det er jo helt greit å ikke være "hoved-initiativtakeren", ofte liker jo menn å ta styringen. Nå støtter ikke jeg plastiske operasjoner for den minste ting, men hvis du har penger og tror du ville følt deg bedre etter å ha fikset brystene, ville jeg ha tenkt litt over det.. Såklart har det mye med selvtillit å gjøre, mye sitter i hodet - som naken er man jo i en "sårbar posisjon". Men brystene vil ikke bli noe finere med årene, og hvis du er oppriktig misfornøyd kan dette hjelpe. Mange som er misfornøyd med diverse, f.eks. pga. overvekt - ingen tvil om at det kan hjelpe å gå litt ned. Føler man seg dårlig og sjenert pga. visse kroppsdeler, kan det være en ide å gjøre noe med det. Dessverre kan ikke bryster trenes finere eller mer spretne. Jeg har aldri vært overvektig, men la litt på meg i en kort periode. Hadde litt på magen(enda veldig slank, men det var mer enn jeg var komfortabel med) - jeg opplevde at jeg ble veldig sky i senga, ville alltid ha lyset helt av. Gikk ned kiloene, og jeg følte meg helt komfortabel med lyset på igjen. Dessuten liker menn forskjellige ting. Jeg får veldig mye skryt for mine "ferdigheter", men fremdeles kan jeg oppleve at menn vil ha det litt annerledes enn hva andre menn jeg hadde vært med ville ha det. En må kommunisere, fortelle hverandre hva man liker, også går det av seg selv. Ingen kropp er lik. Jeg har også et eksempel ang. dette med selvtillit og kropp i senga. Jeg har to venninner som begge er litt overvektige. Ikke tykke, men har litt ekstra. Begge er ellers veldig attraktive. Hun ene er veldig skamfull over egen kropp(egentlig uten grunn, hos begge har fettet lagt seg de rette stedene) og er veldig usikker i senga i følge henne selv, mens hun andre stråler av selvtillit og gir F. De har kanskje ikke modellkropper, men sistnevnte(og jeg er ikke lesbisk) har langt mer "sex appeal" enn førstnevnte. Og det er ikke fordi hun ser bedre ut - kun fordi hun gir F, stråler, og er sikker i egen kropp. Mye babling, men dette er mine tanker om saken hvert fall Anonymkode: a9bb4...3d1 Tusen takk for innspill Du har jo veldig rett at selvfølelse og utstråling spiller en stor rolle i forhold til hvor sexy man oppfattes.. jeg har tenkt på å operere brystene, det som hindrer meg er frykt for komplikasjoner/kapsling osv.. Men innlegget ditt fikk meg til å tenke over at jeg bør øve på å gi mer f.. Takk:) Anonymkode: 8e759...ef0
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #14 Skrevet 19. april 2017 Jeg er i akkurat samme situasjon. Har visse komplekser (mage og bryster), og det hemmer sexlivet mitt. Har vært sammen med samme mann i mange år,men har aldri klart å slappe helt av. Har tenkt på operasjon når det gjelder brystene,men jeg har aldri tatt det steget siden jeg er så redd for nåler,sprøyter og leger generelt..bare tanken på å få satt en veneflon i hånda har stoppa meg liksom. Ganske tragisk. For selvtilliten sitter i hodet ja,men brystene hadde vært til stor hjelp. jeg blir en helt annen person (seksuelt sett) når jeg har drukket alkohol. Da mister jeg disse hemningene. Noe mannen har påpekt. Det er ganske ille,og en smekk i trynet når mannen spør om jeg ikke skal ta meg et par glass vin til kvelds,for da blir jeg litt morsommere i senga...😳 Anonymkode: 8bbee...af9
AnonymBruker Skrevet 19. april 2017 #15 Skrevet 19. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i akkurat samme situasjon. Har visse komplekser (mage og bryster), og det hemmer sexlivet mitt. Har vært sammen med samme mann i mange år,men har aldri klart å slappe helt av. Har tenkt på operasjon når det gjelder brystene,men jeg har aldri tatt det steget siden jeg er så redd for nåler,sprøyter og leger generelt..bare tanken på å få satt en veneflon i hånda har stoppa meg liksom. Ganske tragisk. For selvtilliten sitter i hodet ja,men brystene hadde vært til stor hjelp. jeg blir en helt annen person (seksuelt sett) når jeg har drukket alkohol. Da mister jeg disse hemningene. Noe mannen har påpekt. Det er ganske ille,og en smekk i trynet når mannen spør om jeg ikke skal ta meg et par glass vin til kvelds,for da blir jeg litt morsommere i senga...😳 Anonymkode: 8bbee...af9 Ja, det siste du sier der med alkohol er sånn jeg er også.. drikker jeg meg fin på vin så mister jeg hemningen, men vi kan jo ikke drikke alkohol hver gang vi skal ha sex (dessverre egentlig haha). Men syntes det er litt kjipt av mannen din å kommentere det, med mindre han sier det litt på spøk? Anonymkode: 8e759...ef0
AnonymBruker Skrevet 20. april 2017 #16 Skrevet 20. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det siste du sier der med alkohol er sånn jeg er også.. drikker jeg meg fin på vin så mister jeg hemningen, men vi kan jo ikke drikke alkohol hver gang vi skal ha sex (dessverre egentlig haha). Men syntes det er litt kjipt av mannen din å kommentere det, med mindre han sier det litt på spøk? Anonymkode: 8e759...ef0 Nei,han mener det helt alvorlig. Han sier det ikke på en stygg måte,men jeg tolker det jo som en "snill" måte å si at han syns jeg er kjedelig ellers. Det er jo ikke vanskelig å skjønne at han mener alvor heller,for jeg ER jo kjedelig ellers. Det jeg gjør samsvarer jo ikke med det jeg helst VIL gjøre. Så både ja og nei; han sier det litt på spøk, men han sier det sånn fordi han håper at jeg skal ta det til meg uten at det skal bli en kjempediskusjon. For det har vi hatt mange av. Anonymkode: 8bbee...af9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå