AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Er singel, nyligt seperert. Er ikke ute etter noe form for forhold eller elsker eller noe som helst. Men har møtt noen mannfolk, og jeg er ikke mer intressert enn venn. Snakker mye med dei om himmel og jord. Men hvor går grensa der dere tipper over, og tror en er intressert i noe anna? jeg er ikke inbilsk, og ønsker ikke å fremstå som det heller . Men har brent meg før på dette, og alt jeg ønsker er vennskap. Hvorfor er dette så vanskeligt og forstå for mange menn, uten og måtte prøve seg på noe eller seksuelt? Det ødlegger alt og jeg føler også jeg blir som ei luremus. Jeg gir ikke noe signal enn bli kjendt og det er det. Andre som kjenner seg igjenn? Jeg har alltid likt og omgås med mannfolk vs damer. Fra jeg var liten og er nok litt guttejente . Anonymkode: 7cfcd...2fd
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Ok. Jeg tenker at du kan være ærlig fra første stund: Jeg er bare ute etter vennskap, er nyseparert og har klamydia. Så kan du henge med de.... Selv har jeg vennskap som består av både kvinner og menn, vi finner på ting rett som det er uten at det er noe seksuelt. Anonymkode: 5f97f...2e2 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Tro det eller ei er det ikke helt uvanlig for damer heller å ikke forstå forskjellen mellom vennskap og annen interesse. Selv om de benekter dette etter å skygget banen ved at de har forstått at mannen ikke er interessert i annet enn vennskap. Dette er kvinneguiden så man hører gjerne oftest om menn som er slik, men jeg tror det handler mer om hva slags person man er. Anonymkode: e7fc2...c0e 5
Xcase33 Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er singel, nyligt seperert. Er ikke ute etter noe form for forhold eller elsker eller noe som helst. Men har møtt noen mannfolk, og jeg er ikke mer intressert enn venn. Snakker mye med dei om himmel og jord. Men hvor går grensa der dere tipper over, og tror en er intressert i noe anna? jeg er ikke inbilsk, og ønsker ikke å fremstå som det heller . Men har brent meg før på dette, og alt jeg ønsker er vennskap. Hvorfor er dette så vanskeligt og forstå for mange menn, uten og måtte prøve seg på noe eller seksuelt? Det ødlegger alt og jeg føler også jeg blir som ei luremus. Jeg gir ikke noe signal enn bli kjendt og det er det. Andre som kjenner seg igjenn? Jeg har alltid likt og omgås med mannfolk vs damer. Fra jeg var liten og er nok litt guttejente . Anonymkode: 7cfcd...2fd Det er ingen mannfolk som ønsker noe vennskap med kvinnfolk .det fungerer ikke på den måten. Menn kan ikke være venner med kvinner selv om det går andre veien. 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #5 Skrevet 16. april 2017 11 minutter siden, Xcase33 skrev: Det er ingen mannfolk som ønsker noe vennskap med kvinnfolk .det fungerer ikke på den måten. Menn kan ikke være venner med kvinner selv om det går andre veien. Kanskje du og en del andre menn er så firkantet, men det betyr ikke at det finnes andre som ikke er det. Anonymkode: e7fc2...c0e 5
OppNedPåAlt Skrevet 16. april 2017 #6 Skrevet 16. april 2017 1) vær ærlig fra første stund 2) vær obs på signalene du sender ut 3) skaff deg venninner, det finnes nok ukompliserte damer med sunne interesser der ute; man MÅ ikke bare være venner med menn 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #7 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Xcase33 skrev: Det er ingen mannfolk som ønsker noe vennskap med kvinnfolk .det fungerer ikke på den måten. Menn kan ikke være venner med kvinner selv om det går andre veien. Dette er noe sjalue-menn har funnet opp og menn som ikke har sosiale antenner nok til å finne stimuli og nysgjerrighet nok til å kunne utforske en kvinne på andre måter enn seksuelt. Faktisk ganske evneveike og fattige antenner. Og de skriker jo høyest, da. Anonymkode: b7daf...c3a 9
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 Helt ærlig, jeg tror ikke at menn og kvinner kan være venner. Det vil alltid være en som er interessert i den andre. Unntaket er hvis han er homofil eller hun er lesbisk, eller de har ligget sammen og konkludert med at det ikke fungerte. Anonymkode: c8a13...ac9 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt ærlig, jeg tror ikke at menn og kvinner kan være venner. Det vil alltid være en som er interessert i den andre. Unntaket er hvis han er homofil eller hun er lesbisk, eller de har ligget sammen og konkludert med at det ikke fungerte. Anonymkode: c8a13...ac9 Haha, du har så rett Det finnes kvinner og menn som ikke klarer å stifte vennskap med det motsatte kjønn, men disse personene er som regel ikke vandt til folk! Å bare snakke med mennesker av samme kjønn og sitte i gubbe og kjerringgjenger er så utrolig utdatert som muuulig. De fleste menn jeg kjenner har vennskap av begge kjønn, og det liker jeg. De er mer sosialt oppegående. Anonymkode: 8fdae...f6d 2
Vera Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, Xcase33 skrev: Det er ingen mannfolk som ønsker noe vennskap med kvinnfolk .det fungerer ikke på den måten. Menn kan ikke være venner med kvinner selv om det går andre veien. Dummeste jeg har hørt. 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha, du har så rett Det finnes kvinner og menn som ikke klarer å stifte vennskap med det motsatte kjønn, men disse personene er som regel ikke vandt til folk! Å bare snakke med mennesker av samme kjønn og sitte i gubbe og kjerringgjenger er så utrolig utdatert som muuulig. De fleste menn jeg kjenner har vennskap av begge kjønn, og det liker jeg. De er mer sosialt oppegående. Anonymkode: 8fdae...f6d Eh. Jeg tror du misser poenget litt. Anonymkode: c8a13...ac9
Vera Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt ærlig, jeg tror ikke at menn og kvinner kan være venner. Det vil alltid være en som er interessert i den andre. Unntaket er hvis han er homofil eller hun er lesbisk, eller de har ligget sammen og konkludert med at det ikke fungerte. Anonymkode: c8a13...ac9 Selv om det ikke funker for deg å være venner med det motsatte kjønn, så er ikke du representativ for resten av verden? Funker bra for meg i hvert fall, har aldri vært seksuelt ladet. Kun venner, ingenting annet. Definer forholdet fra starten av, så går det bra! 1
herzeleid Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 Som andre sier, vær klar på det fra første stund. Ellers er jeg ikke enig med de som sier kvinner og menn ikke kan være venner, men samtidig er det nok betydelig vanskeligere enn med samme kjønn, og en del er kanskje ikke egentlig så interessert i en (kun) vennskapelig relasjon.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #14 Skrevet 16. april 2017 16 minutter siden, Vera skrev: Selv om det ikke funker for deg å være venner med det motsatte kjønn, så er ikke du representativ for resten av verden? Jeg har mannlige venner. Det er ikke det det går på. Jeg vet bare av erfaring at såkalte guttejenter som sier de foretrekker mannlige venner som regel har en haug mannlige beilere - de skjønner bare ikke at mannfolka henger med dem fordi de egentlig vil ligge med dem/er forelsket. Anonymkode: c8a13...ac9 2
Xcase33 Skrevet 17. april 2017 #15 Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje du og en del andre menn er så firkantet, men det betyr ikke at det finnes andre som ikke er det. Anonymkode: e7fc2...c0e Hvem tror du kjenner menn best ? ..du som kvinne eller meg som mann? Du kan fortsette å være naiv og det men det er ikke helt sånn at verden innretter seg etter dine ønske tenkninger. 1
Xcase33 Skrevet 17. april 2017 #16 Skrevet 17. april 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje du og en del andre menn er så firkantet, men det betyr ikke at det finnes andre som ikke er det. Anonymkode: e7fc2...c0e Hvem tror du kjenner menn best ? ..du som kvinne eller meg som mann? Du kan fortsette å være naiv og det men det er ikke helt sånn at verden innretter seg etter dine ønske tenkninger.
Xcase33 Skrevet 17. april 2017 #17 Skrevet 17. april 2017 2 timer siden, Vera skrev: Selv om det ikke funker for deg å være venner med det motsatte kjønn, så er ikke du representativ for resten av verden? Funker bra for meg i hvert fall, har aldri vært seksuelt ladet. Kun venner, ingenting annet. Definer forholdet fra starten av, så går det bra! Du tror du har mannlige venner .men på et eller annet tidspunkt vil de ikke klare å lure seg selv. Det er da de kommer med sin bekjennelse at de har følelser for deg Følelser som de har undertrykket inntil den dagen de ikke klarer å gjøre det mer i fylla som regel. Jada det funker for kvinner å ha mannlige venner ..fordi de representerer en ressurs for dem selv. Greit å ha noen å ringe når man trenger transport, se på bilen eller låne penger av. Så ber jeg deg\dere tenke over hva jeg skal ringe en kvinnelig ("venn") om ? om de kan fikse dataen? eller være med å dra båten på land? Du er sikkert veldig ung og har ikke erfart dette selv ..men tipper du vil etterhvert i livet se at det stiller seg slik som jeg forklarer her. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #18 Skrevet 17. april 2017 1 time siden, Xcase33 skrev: Hvem tror du kjenner menn best ? ..du som kvinne eller meg som mann? Du kan fortsette å være naiv og det men det er ikke helt sånn at verden innretter seg etter dine ønske tenkninger. Hehe, dette sier bare menn som ikke er vandt til måten kommunikasjonen foregår mellom kvinner og menn på vennskaplig basis. Vi snakker sammen, visste du det? Sånn ORDENTLIG. Jeg vet like mye inside- informasjon om kameratene mine som venninnene mine. Og tror du virkelig ikke at vi snakker om nettopp disse temaene vi snakker om her på KG eller i denne tråden? Men jeg vet at det finnes gubber og gutter som ikke kan henge med det motsatte kjønn, men tror ikke disse menneskene er så veldig stimulert egentlig. Men jeg kjenner ikke disse menneskene, vet bare at jeg ser for meg en ølmage, fotball, tinder, traktor og danseband-typen når jeg tenker på menn som ikke klarer å snakke med det motsatte kjønn eller ha vennskap med dem uten å måtte være chærester. 48 minutter siden, Xcase33 skrev: Du tror du har mannlige venner .men på et eller annet tidspunkt vil de ikke klare å lure seg selv. Det er da de kommer med sin bekjennelse at de har følelser for deg. Følelser som de har undertrykket inntil den dagen de ikke klarer å gjøre det mer i fylla som regel. Jada det funker for kvinner å ha mannlige venner ..fordi de representerer en ressurs for dem selv. Greit å ha noen å ringe når man trenger transport, se på bilen eller låne penger av. Så ber jeg deg\dere tenke over hva jeg skal ringe en kvinnelig ("venn") om ? om de kan fikse dataen? eller være med å dra båten på land? Du er sikkert veldig ung og har ikke erfart dette selv ..men tipper du vil etterhvert i livet se at det stiller seg slik som jeg forklarer her. Haha, dette er det siste vi gjør egentlig. Her snakker vi vennskap som handler om å ringe hvis man trenger hverandre (begge veier). En kamerat av meg ringte meg senest for en uke siden på grunn av kjærlighetssorg og trengte å ta en kaffekopp! Har aldri rota med han.. (nei, er ikke guttejente, men har visse andre behov her i livet enn å trenge transport når jeg bare kan ta trikken i Oslo, låne penger av noen når jeg har penger selv). Du har en annen livsstil, rett og slett. I min krets er det normalt å kunne sosialisere med begge kjønn og få input av begge kjønn. Anonymkode: 504c2...9e1 4
Vera Skrevet 17. april 2017 #19 Skrevet 17. april 2017 5 timer siden, Xcase33 skrev: Du tror du har mannlige venner .men på et eller annet tidspunkt vil de ikke klare å lure seg selv. Det er da de kommer med sin bekjennelse at de har følelser for deg Følelser som de har undertrykket inntil den dagen de ikke klarer å gjøre det mer i fylla som regel. Jada det funker for kvinner å ha mannlige venner ..fordi de representerer en ressurs for dem selv. Greit å ha noen å ringe når man trenger transport, se på bilen eller låne penger av. Så ber jeg deg\dere tenke over hva jeg skal ringe en kvinnelig ("venn") om ? om de kan fikse dataen? eller være med å dra båten på land? Du er sikkert veldig ung og har ikke erfart dette selv ..men tipper du vil etterhvert i livet se at det stiller seg slik som jeg forklarer her. Du tar helt feil..i alle antagelser. Jeg har hatt guttevenner fra jeg var liten. Men, jeg har alltid gjort det helt klart fra starten at det ikke finnes andre følelser enn vennskapelige følelser der, oppstår det noe annet, så kutter jeg tvert. Da jeg giftet meg var forloveren min en mann..derfor henger det ikke helt på greip det du skriver
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #20 Skrevet 17. april 2017 6 timer siden, Xcase33 skrev: Hvem tror du kjenner menn best ? ..du som kvinne eller meg som mann? Du kan fortsette å være naiv og det men det er ikke helt sånn at verden innretter seg etter dine ønske tenkninger. Meg som kvinne siden jeg daglig omgås mannlige venner Du snakker kun på egne veier og er vel heller den som er naiv her. Anonymkode: a1242...e88 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå