Gå til innhold

Invitert til sex med to jenter

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du noen gang blitt invitert til å ha sex med flere? Jeg ble tidligere i dag kontaktet av to jenter jeg møtte på byen i går, som spurte rett ut om jeg kunne tenke meg å ha sex med de i morgen- Når vi var ute i går, kom vi i snakk, og vi tullet en del med singellivet, tinder og sånn, men ikke noe mer hentydninger slik jeg forstod det. Tror de begge var sånn ca 25 år, og jeg syntes de begge var pene og fine. Så kontaktet de meg altså i dag. De vil spleise på et hotellrom, og møtes for å ha sex så lenge vi orker og vil .... Chatten i dag viser at de definitivt er seriøse

Jeg sa at jeg måtte "avklare om jeg skal jobbe", men det var nok mest for å vinne litt tid. Synes det høres utrolig spennende ut, også at vi da formentlig er edru.

Hva hadde dere svart?

Anonymkode: d53f5...46f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk kondom. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Go! Men bruk kondomer hele tiden - også ved oral.

Anonymkode: e9327...417

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når noe er for godt til å være sant, så er det som regel det.

Anonymkode: 70280...1fe

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Kjørrr!!!

Anonymkode: 48699...3e7

• Liker 2
Skrevet

Husk at sex ofte er bedre med mennesker man kjenner og er trygge rundt. Det å bare hoppe i noe slikt kan lede til en veldig skuffende opplevelse, men om du er velsignet med evnen til å koble ut hjernen er det bare tut og kjør for din del.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hopp i det men husk gummi, om det er tilfelle da, den muligheten får du neppe igjen

Anonymkode: 51da8...e99

Gjest Axl Rose
Skrevet

Jeg har blitt invitert flere ganger og har aldri sagt nei. 

Gjest BlandaDrops
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noen gang blitt invitert til å ha sex med flere? Jeg ble tidligere i dag kontaktet av to jenter jeg møtte på byen i går, som spurte rett ut om jeg kunne tenke meg å ha sex med de i morgen- Når vi var ute i går, kom vi i snakk, og vi tullet en del med singellivet, tinder og sånn, men ikke noe mer hentydninger slik jeg forstod det. Tror de begge var sånn ca 25 år, og jeg syntes de begge var pene og fine. Så kontaktet de meg altså i dag. De vil spleise på et hotellrom, og møtes for å ha sex så lenge vi orker og vil .... Chatten i dag viser at de definitivt er seriøse

Jeg sa at jeg måtte "avklare om jeg skal jobbe", men det var nok mest for å vinne litt tid. Synes det høres utrolig spennende ut, også at vi da formentlig er edru.

Hva hadde dere svart?

Jeg hadde kjørt på ;)

AnonymBruker
Skrevet

Da ble jeg "purret" og har bekreftet ...!

Kondomer er selvsagt, men kanskje ikke under oral ...

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gjort det. Håper jeg for muligheten selv en dag. Lykke til, og husk kondom :) 

Anonymkode: 39762...06b

AnonymBruker
Skrevet

Bruk en kondom med hver av kvinnene.

Du vil ikke at klamydia/hiv skal smitte fra den ene til den andre.

Anonymkode: f91d2...c2a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vær forsiktig med trekant-mennesker. 

Ikke oppgi navnet ditt, telefon-nummer, ha på deg ansiktsmaske og løp etterpå. 

..Hadde trekant med en kvinne og mann (jeg er kvinne) og ble stalket av de begge to i 5 år etterpå.

Anonymkode: 09a78...646

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til. Jeg og venninna mi inviterte en fyr til trekant en gang, han ble så nervøs at han ikke engang fikk den opp 😥

Anonymkode: f7cf1...41e

• Liker 8
Gjest BlandaDrops
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til. Jeg og venninna mi inviterte en fyr til trekant en gang, han ble så nervøs at han ikke engang fikk den opp 😥

Anonymkode: f7cf1...41e

Haha, DET kan jeg se for meg :P

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde dere svart?

ja flere ganger, både trekan, firkant og sex med 4 jenter samtidig. alle i vennegjeng, noen som jeg har dratt med hjem som absolutt skulle ha med vennine osv.

likavell går jeg ikke rundt å skryter over det, verken til venner eller lager tråder på kvinneguiden 

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som om du drømmer... Men for all del; kjør på! 

Skrevet
2 minutter siden, brownbrown skrev:

ja flere ganger, både trekan, firkant og sex med 4 jenter samtidig. alle i vennegjeng, noen som jeg har dratt med hjem som absolutt skulle ha med vennine osv.

likavell går jeg ikke rundt å skryter over det, verken til venner eller lager tråder på kvinneguiden 

Nja, dette kan vel anses som bittelitt skryt, selv om du ikke opprettet din egen tråd.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, brownbrown skrev:

Du lagde jo nettopp ei litta liste.. 

Anonymkode: d50bb...85d

• Liker 16
Skrevet
1 minutt siden, Ananas. skrev:

Nja, dette kan vel anses som bittelitt skryt, selv om du ikke opprettet din egen tråd.

neh. vil heller skryte av å kunne dra med meg hjem en 10er av et kvinnemenneske enn 2-3 middelmådige damer. uansett så er det sinnsykt stress og tilfredstille alle samtidig, spesiellt når du har drukket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...