Gå til innhold

Hva er det med..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, herremann skrev:

Enda en grunn til at dette ikke er noe han gjør for sex, men at han faktisk liker deg.

At han i tillegg liker alt du legger ut på facebook er nok en bekreftelse på dette.

De såkalte "faresignalene" noen her hinter til er bare tull.

Det er virkelig ikke tull. Mange menn som oppfører seg slik, selv om det ikke trenger å virke åpentlyst for menn som ikke oppfører seg slik. Jeg blir selv overrasket over hva jeg hører andre kvinner gjør... Men dette er typisk oppførsel fra en mann som har holdt noen på gress/rebound-greier/ventet å se om noe bedre dukker opp. Hvis han hadde vært interessert hadde han kontaktet henne før..

Anonymkode: b2ad7...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er virkelig ikke tull. Mange menn som oppfører seg slik, selv om det ikke trenger å virke åpentlyst for menn som ikke oppfører seg slik. Jeg blir selv overrasket over hva jeg hører andre kvinner gjør... Men dette er typisk oppførsel fra en mann som har holdt noen på gress/rebound-greier/ventet å se om noe bedre dukker opp. Hvis han hadde vært interessert hadde han kontaktet henne før..

Anonymkode: b2ad7...b29

Men vi har virkelig ikke hatt kontakt, sendt noen meldinger osv. Han hadde noe trøbbel med en eks som ville tilbake på den festen vi var på. 

Tror dette er en ordentlig mann men man vet aldri. Håper jeg finner ut hva han ville. Ønsker ingen skal kontakte meg for sex, det er utrulig frekt. 

Ts

Anonymkode: 2e7e9...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe fasitsvar her, ts. De fleste svarene her er jo ikke her for å gjøre deg paranoid, det er bare lurt å ha signalene han har sendt ut i bakhodet. Det er ikke sikkert at de signalene betyr det de betyr, men signaler er signaler og det kan rettes opp i hvis de ikke har noe hold i seg. Men inntil nå hadde jeg tolket signalene og blitt reservert... Hvis du vil prate med han videre så prat med han videre og se hva som skjer. Det er ikke sikkert han bare vil ha en ONS eller sex, kan godt hende han vil flørte og bli kjent med deg. Kanskje han har kommet over noen nylig eller noe.

Anonymkode: 65e57...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...