AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #1 Skrevet 16. april 2017 Er det normalt å ikke like mat? Jeg spiser fordi jeg må, ikke fordi jeg vil. Jeg har ikke spiseforstyrrelse. jeg er ganske slank, men normalvektig. Jeg liker rett og slett ikke mat, og ofte sliter jeg med å spise. Det som enklest går ned er typisk usunne ting som pizza, sushi, potetmos. Men jeg spiser ikke overdrevent av dette heller, kun til det er nok. Jeg tar vitamintilskudd, for jeg får åpenbart ikke nok vitaminer gjennom kosten. Men jeg lurer på om dette er normalt, eller er det noe galt? Jeg spiser en del godteri. Uten dette hadde jeg nok slitt med undervekt. Anonymkode: 4e75f...1f8
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #2 Skrevet 16. april 2017 Har det litt på samme måte i perioder. Kjenner lite på sultfølelse, og må passe på å spise til riktig tid. Anonymkode: 9c306...f9d
Pringle Skrevet 16. april 2017 #3 Skrevet 16. april 2017 Lurer på om du er litt spiseforstyrret likevel hvis du tenker på pizza, sushi og potetmos som typisk usunt. Ingen mat er sunn eller usunn. Spis litt av hvert og ikke for mye eller for lite, og ikke tenk for mye på å spise sunt. Da spiser du sunt. "Normalt" kan defineres som "vanlig" og "sunt". Det er nok ikke vanlig å ikke like mat, men så lenge du er frisk, så er det i orden å ikke like mat.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #4 Skrevet 16. april 2017 Jeg "liker" heller ikke mat. Jeg synes jo det er godt med enkelte ting, men har aldri forstått de som nesten får orgasme av å spise enkelte ting. Jeg synes selvfølgelig det er stas med ekstra god mat, men jeg kan like gjerne spise en brødskive til middag. Aldri skjønt hypen med fantastiske råvarer og nyyyyydelige lukter. Synes det er gøy å se matprogrammer, men får aldri lyst til å lage noe selv. Har vokst opp med ferdigmat og halvfabrikata, regner med det er grunner, har aldri blitt eksponert for nok smaker til å kunne sette pris på dem. Anonymkode: 582c3...330
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå