Gå til innhold

Teit at jenta tar initiativ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke så glad i jenter som tar initiativ. Er jeg interessert gjør jeg det selv. Liker å være den som jager litt :P 

Anonymkode: a1ee3...baf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg foretrekker nok å være den som tar initiativet. Liker litt sånn klassisk flørting...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Deron skrev:

Jeg foretrekker nok å være den som tar initiativet. Liker litt sånn klassisk flørting...

Men hva syns du er grei åpningsreplikk da? Som kvinne på en slik betalbar tjeneste, mottar jeg ofte første-kontakt av type:

"hei"

eller

"søt dame"

Har de i tillegg ikke eget profilbilde, er dette totalt uaktuelt for meg å bruke tid på. Hvorfor ikke si noe mer fornuftig, som gjør at jeg kan få lyst til å svare tilbake? Jeg revurderer det hele! ☹️

Anonymkode: e85b5...364

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hva syns du er grei åpningsreplikk da? Som kvinne på en slik betalbar tjeneste, mottar jeg ofte første-kontakt av type:

"hei"

eller

"søt dame"

Har de i tillegg ikke eget profilbilde, er dette totalt uaktuelt for meg å bruke tid på. Hvorfor ikke si noe mer fornuftig, som gjør at jeg kan få lyst til å svare tilbake? Jeg revurderer det hele! ☹️

Anonymkode: e85b5...364

Nå er ikke jeg så dreven på slike apper, men for menn fungerer det ofte å være litt morsom/sjarmerende. Å starte en samtalene 'hei' virker litt dødfødt...

Gjest BlandaDrops
Skrevet (endret)
På 04/16/2017 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Kort sagt: har møtt flere gutter via datingnettsider. De virker interesserte i begynnelsen, spør mye, tuller en del, men tar aldri steget til å spørre meg ut. Derfor tar jeg tingene i egne hender og spør, og responsen er som regel "Ja, det blir gøy!" eller "Ja, det får vi til". Så nærmer det seg tiden for at vi skal ut, og da får jeg avslag. Dette har skjedd flere ganger. Gjør jeg noe feil? Blir utrolig deppa av det her 

Anonymkode: 7cb18...f27

Nei, vi jenter bør ta initiativ. Vi lever da ikke i middelalderen heller mener jeg...

Endret av BlandaDrops
Skrevet

Ta intiativ noen mannfolk er sjenerte . Best og vere direkte ikke gå rundt grøten

Skrevet

TS: Personlig er jeg positiv til at kvinnfolk tar initiativet. Det betyr jo for det første at du tar ansvar samt at du følger opp en situasjon. (Dating i dette tilfellet.) :)

Håper du treffer én. 

AnonymBruker
Skrevet

Siden jeg er kvinne så er jeg vel ikke kvalifisert til å svare, men jeg opplever at om ikke gutten tar initiativ er han ikke interessert.  Hender jeg starter en samtale på tinder, men det blir sjelden noe ut av det.

Jeg kommer fra et forhold hvor jeg basically var "mannen" og kvinnen. Jeg er faktisk for tradisjonelle kjønnsroller, til en viss grad. Jeg vet i hvertfall at jeg ikke skal ha mannsrollen i tillegg i neste forhold.

Anonymkode: 06fd3...f8c

AnonymBruker
Skrevet
På 16.4.2017 den 1.41, AnonymBruker skrev:

TS - jeg føler meg bare så utrolig teit. Føler jeg har fått mange avslag nå, og at jeg har fått litt nok.. :(

Ikke meningen å være teit nå, men velkommen til menn sin verden :fnise:

Anonymkode: 05330...4b5

• Liker 2
Skrevet

Jeg skulle ønske at flere jenter tok initiativ. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På Sun Apr 16 2017 den 1.21, AnonymBruker skrev:

Kort sagt: har møtt flere gutter via datingnettsider. De virker interesserte i begynnelsen, spør mye, tuller en del, men tar aldri steget til å spørre meg ut. Derfor tar jeg tingene i egne hender og spør, og responsen er som regel "Ja, det blir gøy!" eller "Ja, det får vi til". Så nærmer det seg tiden for at vi skal ut, og da får jeg avslag. Dette har skjedd flere ganger. Gjør jeg noe feil? Blir utrolig deppa av det her 

22 åring her. 

Det er absolutt ikke teit. Jeg elsker jenter som tar initiativet. Du er drømme jente. 😚

Anonymkode: 60ec8...34e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at hun tar initiativ på mange områder og at interessen vises fra begge sider. Men er i grunnen litt glad i å jakte. Hvis jeg har jobbet hardt for å få drømmedama til å bli min (jo større utfordring jo bedre)...Jeg er den typen.

Men mange menn liker at damene tar initiativ

Anonymkode: 6125b...ad9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...