Gå til innhold

Teit at jenta tar initiativ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort sagt: har møtt flere gutter via datingnettsider. De virker interesserte i begynnelsen, spør mye, tuller en del, men tar aldri steget til å spørre meg ut. Derfor tar jeg tingene i egne hender og spør, og responsen er som regel "Ja, det blir gøy!" eller "Ja, det får vi til". Så nærmer det seg tiden for at vi skal ut, og da får jeg avslag. Dette har skjedd flere ganger. Gjør jeg noe feil? Blir utrolig deppa av det her 

Anonymkode: 7cb18...f27

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det er ikke teit at jenta tar initiativet :riste:

• Liker 8
Skrevet (endret)

..

Endret av wretchedhege
AnonymBruker
Skrevet

TS - jeg føler meg bare så utrolig teit. Føler jeg har fått mange avslag nå, og at jeg har fått litt nok.. :(

Skrevet

Som gutt synes jeg det er en drøm om jenta tar initiativet.   Så ikke teit

• Liker 3
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kort sagt: har møtt flere gutter via datingnettsider. De virker interesserte i begynnelsen, spør mye, tuller en del, men tar aldri steget til å spørre meg ut. Derfor tar jeg tingene i egne hender og spør, og responsen er som regel "Ja, det blir gøy!" eller "Ja, det får vi til". Så nærmer det seg tiden for at vi skal ut, og da får jeg avslag. Dette har skjedd flere ganger. Gjør jeg noe feil? Blir utrolig deppa av det her 

mange menn som syns det er veldig koselig når kvinner tar initiativ, da viser du at du er interessert og at du ikke er en bitch som forventer at allt skla komme din vei

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er sånn at du er betalende medlem på en nettdatingside hvor du som betalende også kan snakke med de som ikke er betalende, så vil jeg rett og lett anbefale deg til å holde deg til andre betalende medlemmer. Min erfaring er at de mennene som ikke er betalende medlemmer er veldig useriøse og vanskelig å få til møter med.

Anonymkode: 6d41a...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Disse du har snakket med er nok litt veike og bare lite gira. Er ikke pga deg da de jo ikke kjenner deg. Er vel mer på at de ønsker bekreftelse og en egoboost. 

Jeg er for at vi jenter skal ta initiativ. Men ikke pushe. Blir man for ivrig så vil fyren få så stort ego at han vil ut og samle opp flere damer. De kan rett og slett bli litt cocky om de får for mye oppmerksomhet også. Og selv om mange menn her på kg sier de ikke er jegere, så er faktisk hovedandelen av mannfolka jegere. Når de må jobbe for byttet så tar de bedre vare på det også. 

Så dine initiativ er helt fine og det skal du forsette med. Men så fort du har spurt om å treffes, så ligger ballen på hans side. Fra da av så er det hans game og han må vise at han har tæl. 

Anonymkode: 98e88...21e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville lært av erfaring her og ventet på deres initiativ. Du ser selv at mennene som virkelig er interessert tar initiativ, mens når de ikke gjør det er det en grunn til det.

At menn på nett skriver at de "liker at jenter tar initiativ" er jo ikke noe nytt, men erfaring er jo mer reell enn fiktive svar.

Anonymkode: ce9c0...c55

• Liker 1
Skrevet

Jeg tok omtrent al initiativ med samboeren. Rent bortsett fra første møte (tinder), men det var mer fordi han startet samtalen med å be meg ut på date. Har også bedt ut andre menn på date via tinder. Utelukkende positiv respons, selvom det selvsagt har vært ulikt resultat etter første daten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Inwe skrev:

Jeg tok omtrent al initiativ med samboeren. Rent bortsett fra første møte (tinder), men det var mer fordi han startet samtalen med å be meg ut på date. Har også bedt ut andre menn på date via tinder. Utelukkende positiv respons, selvom det selvsagt har vært ulikt resultat etter første daten.

Jeg er enig i at jenter ikke bare ska sitte på rumpa og vente på menn. Noe må de gjøre selv. Gi han i det minste tro på at du selv ønsker å gå videre med han. 

Men et spørsmål til deg og ditt forhold - må du ta initiativ i hverdagen nå også nå som dere bor sammen? En venninne tok all initiativ med sin kjæreste. Og hun må faktisk styre hele forholdet alene for han gjør absolutt ingen ting. Tar ikke kontakt om han er på jobbreise eller noe. Men hun holder ut fordi han bedyrer at han vil være med henne. Selv hadde jeg ikke orka å slite meg ut pga en tiltaksløs mann. Er det mer guts i din mann? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at jenter ikke bare ska sitte på rumpa og vente på menn. Noe må de gjøre selv. Gi han i det minste tro på at du selv ønsker å gå videre med han. 

Men et spørsmål til deg og ditt forhold - må du ta initiativ i hverdagen nå også nå som dere bor sammen? En venninne tok all initiativ med sin kjæreste. Og hun må faktisk styre hele forholdet alene for han gjør absolutt ingen ting. Tar ikke kontakt om han er på jobbreise eller noe. Men hun holder ut fordi han bedyrer at han vil være med henne. Selv hadde jeg ikke orka å slite meg ut pga en tiltaksløs mann. Er det mer guts i din mann? 

Nå er det ingen av oss som har vært borte lenge fra hverandre etter at vi ble sammen, så vet ikke hvordan han ville vært der. Han tar mye initiativ hjemme, gjør husarbeid osv. Forholdsmessig hender det han står opp tidlig når jeg skal tidlig på jobb for å koke kaffe til meg og skravle litt før jeg løper ut døra. Han sender innimellom søte små meldinger på eget initiativ, men det er vel jeg som sender flest av de. Han vil være med meg og ha meg med på absolutt alt han gjør. Han henter og kjører om jeg trenger det, men det går begge veier selvsagt. Så nei, jeg føler ikke styrer skuta alene, han tar minst like mye initiativ til romantikk og aktiviteter vi kan gjøre sammen (her er han flinkest).

Skrevet (endret)

.

Endret av wretchedhege
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg har nok vært litt for pushy, tror jeg. Har det ikke gått den ene dagen, har jeg foreslått en annen osv. Jeg får bare la det ligge, og se om han kontakter meg igjen. Føler meg skikkelig dum :unsure:

Skrevet

Om det er teit av jenta å ta initiativ.....................................da er jeg teit ;-)

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg har nok vært litt for pushy, tror jeg. Har det ikke gått den ene dagen, har jeg foreslått en annen osv. Jeg får bare la det ligge, og se om han kontakter meg igjen. Føler meg skikkelig dum :unsure:

Du er overhode ikke dum! Du er tøff og tar ansvar for å øke sjansen for møte noen du liker. 

Jeg har spurt flere om de vil møtes. Både fordi jeg virkelig vil møte dem og fordi jeg ikke gidder å bruke tid på chatting med noen som egentlig ikke vil møtes. Effektiv måte å luke dem ut på.

Men enig, har du spurt en gang ligger ballen hos ham :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Blablab skrev:

Du er overhode ikke dum! Du er tøff og tar ansvar for å øke sjansen for møte noen du liker. 

Jeg har spurt flere om de vil møtes. Både fordi jeg virkelig vil møte dem og fordi jeg ikke gidder å bruke tid på chatting med noen som egentlig ikke vil møtes. Effektiv måte å luke dem ut på.

Men enig, har du spurt en gang ligger ballen hos ham :)

Takk :) Jeg føler bare at jeg blir litt deppa av at det aldri går min vei. Men det er vel slik det er i dating-verdenen :bond:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Inwe skrev:

Nå er det ingen av oss som har vært borte lenge fra hverandre etter at vi ble sammen, så vet ikke hvordan han ville vært der. Han tar mye initiativ hjemme, gjør husarbeid osv. Forholdsmessig hender det han står opp tidlig når jeg skal tidlig på jobb for å koke kaffe til meg og skravle litt før jeg løper ut døra. Han sender innimellom søte små meldinger på eget initiativ, men det er vel jeg som sender flest av de. Han vil være med meg og ha meg med på absolutt alt han gjør. Han henter og kjører om jeg trenger det, men det går begge veier selvsagt. Så nei, jeg føler ikke styrer skuta alene, han tar minst like mye initiativ til romantikk og aktiviteter vi kan gjøre sammen (her er han flinkest).

Jeg tenkte på initiativ på at han bryr seg om deg. Sånn som å stå opp tidlig og lage kaffe :) det er ekte. Så han her høres jo ikke så tiltaksløs ut. 

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei du er ikke dum TS. Tvert imot tøff. Du har virkelig prøvd. Men nå er det hans call. Så trekk deg heller unna og let etter en som virkelig vil bli kjent med deg :) 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte på initiativ på at han bryr seg om deg. Sånn som å stå opp tidlig og lage kaffe :) det er ekte. Så han her høres jo ikke så tiltaksløs ut. 

Nei du er ikke dum TS. Tvert imot tøff. Du har virkelig prøvd. Men nå er det hans call. Så trekk deg heller unna og let etter en som virkelig vil bli kjent med deg :) 

Ah. Nei der er han ikke tiltaksløs. Der tar han mer initiativ enn hva jeg tar. Små kyss, stryker på meg i sofaen, sitter å ser på meg, forteller meg hvor mye jeg betyr for han, holder alltid rundt meg når vi skal sove, passer på at jeg har alt jeg trenger osv osv.

AnonymBruker
Skrevet

TS - Jaja, nå kjøpte jeg meg en måneds medlemskap på en datingnettside i hvertfall :fnise: Får se hva det bringer:sukk:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...