Gå til innhold

Silikon, er det verd det?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er helt flat, har to rosiner som henger, og ser ut som en gutt. Har to barn, ferdig med amming, og er snart 30. Jeg klarer ikke bestemme meg. Er det verd å legge inn silikon, mtp operasjon, sår, rekonvalesens, risiko? Jeg bryr meg igrunn ikke om at det er flatt i frontpartiet, men skulle gjerne tatt meg bedre ut i eks gensre og bikini ol. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 5409f...6fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt flat, har to rosiner som henger, og ser ut som en gutt. Har to barn, ferdig med amming, og er snart 30. Jeg klarer ikke bestemme meg. Er det verd å legge inn silikon, mtp operasjon, sår, rekonvalesens, risiko? Jeg bryr meg igrunn ikke om at det er flatt i frontpartiet, men skulle gjerne tatt meg bedre ut i eks gensre og bikini ol. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: 5409f...6fa

Viss du faktisk så å si ikke har bryster, så kan jeg KANskje skjønne det, men om du faktisk har bryster så nei da er det ikke verdt det. Det spørs hva du mener med "helt flatt"..? Og er du 1.60 høy så er det selvklart at du ikke bruker 60D i bh liksom..☺

Anonymkode: 80dcd...2ff

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du har en tilbakestående smak i menn er det verdt det, for du vil bare date menn som ser på puppa

Anonymkode: 2a82b...2f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: b7eb4...794

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du har en tilbakestående smak i menn er det verdt det, for du vil bare date menn som ser på puppa

Anonymkode: 2a82b...2f9

Jøssenavn da, det er jo ikke alle som legger inn silikon som tar en halv kilo. 

Anonymkode: 8705e...692

• Liker 2
Gjest frøken_1975
Skrevet

Jeg tok silikon etter 3 barn, fordi puppene rett og slett var tomme etter ammingen og hang rett ned. Jeg hadde b-cup før jeg fikk barn, og har b-cup nå også. Men, de er fastere og jeg må ikke ha push up for å være fornøyd med litt tighte topper.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en del venninner som har det og de klager over følgende:
- de er i veien, dårligere "bevegelse" i armene fordi det er uvant å ha noe foran der
- vondt å ligge på magen
- "lugger" når de har sex
- faren for operasjon nr. 2 og 3 (riller, kapsling etc). to av fire venninner har operert på nytt etter mindre enn 5 år.
- en venninne måtte ta de ut etter en lett kollisjon med bil (innlegget ble ødelagt).

Selv er jeg ikke HELT flat, men det er ikke nok til noe mer enn 70A liksom. Hehe.
Har slått tanken fra meg hovedsaklig pga. jeg er nødt til å veie mer (man må ha nok fett til å dekke over, eller syns jo innleggene gjennom. Styggeste jeg vet om).

Anonymkode: cb20e...443

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 74fc3...e53

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viss du faktisk så å si ikke har bryster, så kan jeg KANskje skjønne det, men om du faktisk har bryster så nei da er det ikke verdt det. Det spørs hva du mener med "helt flatt"..? Og er du 1.60 høy så er det selvklart at du ikke bruker 60D i bh liksom..☺

Anonymkode: 80dcd...2ff

Jeg er 1.60 høy og bruker 60 DD. Er tynn. Helt normal størrelse, litt mindre enn en håndfull. 60 DD tilsvarer 80 A. 

Anonymkode: d2641...7b5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I vennekretsen min så er vi en del som har tatt silikon etter at amming har ødelagt puppene våre. Av 7 stk så er det ingen som har fått problemer. 1 måtte fjerne dem etter rundt 15 år, de var av den gamle typen som måtte byttes. Og det er bare 1 som har store. Tror hun har 600 g i hver:fnise:

Anonymkode: 8705e...692

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en del venninner som har det og de klager over følgende:
- de er i veien, dårligere "bevegelse" i armene fordi det er uvant å ha noe foran der
- vondt å ligge på magen
- "lugger" når de har sex
- faren for operasjon nr. 2 og 3 (riller, kapsling etc). to av fire venninner har operert på nytt etter mindre enn 5 år.
- en venninne måtte ta de ut etter en lett kollisjon med bil (innlegget ble ødelagt).

Selv er jeg ikke HELT flat, men det er ikke nok til noe mer enn 70A liksom. Hehe.
Har slått tanken fra meg hovedsaklig pga. jeg er nødt til å veie mer (man må ha nok fett til å dekke over, eller syns jo innleggene gjennom. Styggeste jeg vet om).

Anonymkode: cb20e...443

Jeg har lagt inn 250 gram og er i grunn ikke noe mer i veien nå enn før, i veien for hva? Venninnene dine må ha lagt inn noe gigantiske greier.

jeg ligger helt fint på magen, eneste som er litt ubehagelig er om jeg skal ligge på magen på gulvet med armene over hodet, men akkurat den stillingen ligger jeg ikke ofte i. Kan ligge på magen på gulvet ellers.

Aldri merket noe ubehagelig under seg. Eneste ubehaget er når de spretter opp og ned veldig fort, men det er akkurat likt som før jeg opererte.

Den kan jeg ikke svare på, har bare hatt de i 3 år, vet at jeg mest sannsynlig må operere igjen en gang...

At innleggene kan bli ødelagt om jeg er i en bilulykke bryr jeg meg virkelig ikke om, jeg overlevde hvert fall kollisjonen.

Men ja, du må vite hva du går til. På en side elsker jeg puppene mine nå, samtidig skulle jeg ønske at det ikke var silikon. Det ble også slutt mellom meg og mannen (ikke grunnet silikonen altså), og nå syntes jeg det var vestlig flaut å skulle fortelle en ny mann om at jeg hadde silikon. Han brydde seg heldigvis ikke da, men også noe å tenke på. Jeg er absolutt ikke noe bimbo type, og man ser ikke at det er silikon før jeg er naken.

Anonymkode: 12b9e...9c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Personlig så syns jeg ikke det er verdt risikoen med operasjon, fare for post operative komplikasjoner, innkapsling, lekksje, smerter, at de sprekker, reoperasjon og faren for å overse tidlige tegn på brystkreft. Ikke syns jeg der ser veldig fint ut heller. 

Anonymkode: de585...c4e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det, angrer ikke.

Anonymkode: e76af...bdb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...