Gå til innhold

Jeg gir opp menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, Bergtatt skrev:

Sorry, men det må sies: Du er helt på jordet!!

Hva mener du?

Anonymkode: 3ea29...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men du. Når menn behandler kvinner dårlig, er det kvinners feil? Hvorfor kan ikke menn ta ansvar for sine handlinger? En mann skrev til meg i fjor at jeg var så stygg at jeg burde hoppe i Oslofjorden og drukne meg selv. Er det min feil syns du? Og da jeg ble voldtatt, er det også min feil? 

Jeg er enig i at hvis man kun finner feil ved det annet kjønn så bør man tenke litt over om man kan forbedre noe. Men vi som er ødelagt psykisk pga menn, skal vi gå rundt og lide for det med glede mener du? 

Anonymkode: 3ea29...54f

Hvorfor kan ikke kvinner ta ansvar for sine? 

Dersom man kun møter feil menn, er det ikke mennene det er noe feil med, men kvinnen som må endre seg eller endre taktikk. 

Nei, ikke lide med glede, men jobbe med seg selv og ikke tenke at det er menn det er noe feil med.

Når kvinner behandler menn dårlig, er det mannens feil? Hvorfor kan ikke kvinner ta ansvar for egne handlinger? 

Anonymkode: 0c45f...c6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja men du. Når menn behandler kvinner dårlig, er det kvinners feil?

Nei, men om kvinnen kun møter menn som behandler henne dårlig gjør hun antagelig noen veldig dumme valg.

Sitat

Hvorfor kan ikke menn ta ansvar for sine handlinger? En mann skrev til meg i fjor at jeg var så stygg at jeg burde hoppe i Oslofjorden og drukne meg selv. Er det min feil syns du? Og da jeg ble voldtatt, er det også min feil? 

Menn skal selvfølgelig ta ansvar for sine handlinger, og om andre gjør slemme ting mot deg er det de som gjør noe galt. Poenget er at om en kun har dårlige erfaringer med det motsatte kjønn gjør en antagelig noen dårlige valg, gitt at de fleste er ålreite folk og ikke opplever at hver eneste kvinne eller mann de møter er fæle folk. 

Sitat

 

Jeg er enig i at hvis man kun finner feil ved det annet kjønn så bør man tenke litt over om man kan forbedre noe. Men vi som er ødelagt psykisk pga menn, skal vi gå rundt og lide for det med glede mener du? 

Anonymkode: 3ea29...54f

 

Ingen sier at du skal "lide med glede". Det er trist å høre at du har så dårlige erfaringer, men jeg tror ikke det kommer noe godt ut av å synke ned i bitterhet eller innbille seg at ens egne erfaringer er representative for alle menn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎15‎.‎04‎.‎2017 den 15.41, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg helt utmattet av dating. Jeg har truffet mann på mann som bedyrer at de er på jakt etter noe seriøst, men som ikke en gang har baller til å avslutte på skikkelig måte men bare fader ut. Det er helt sykt feigt! Og nå føler jeg meg så verdiløs og uinteressant at jeg ikke orker tanken på mer dating. Mitt eneste håp er at kanskje noen menn leser dette og tar seg sammen og behandler andre damer på en OK måte. 

Anonymkode: fecb7...d1b

Jeg ville aldri vært sånn mot noen jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Jeg har tilogmed sendt en hyggelig melding til en av disse mennene og spurt om det var slik at vi ikke skulle treffes mer? At jeg ikke var sint eller lei meg, men at det ville være OK å få beskjed om så vi kunne avslutte på en OK måte. En annen bedyret at han ville treffe meg, men fulgte aldri opp... Selv syns jeg det er vanskelig å bare kutte folk ut. I alle fall om man ikke har fått tatt en prat om det og avsluttet som voksne folk...

Anonymkode: fecb7...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2017 den 15.41, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg helt utmattet av dating. Jeg har truffet mann på mann som bedyrer at de er på jakt etter noe seriøst, men som ikke en gang har baller til å avslutte på skikkelig måte men bare fader ut. Det er helt sykt feigt! Og nå føler jeg meg så verdiløs og uinteressant at jeg ikke orker tanken på mer dating. Mitt eneste håp er at kanskje noen menn leser dette og tar seg sammen og behandler andre damer på en OK måte. 

Anonymkode: fecb7...d1b

Jeg er også lei av dating. Er en kvinne på 40 år. Opplever hele tiden at hver eneste nettdate forteller at de ikke føler klaff, eller forelskelse. De fåtall som er interessert virker til å kun være ute etter litt sex, eller så er det noe annet galt med de. Utrolig trist. 

Anonymkode: f9b2d...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Jeg har tilogmed sendt en hyggelig melding til en av disse mennene og spurt om det var slik at vi ikke skulle treffes mer? At jeg ikke var sint eller lei meg, men at det ville være OK å få beskjed om så vi kunne avslutte på en OK måte. En annen bedyret at han ville treffe meg, men fulgte aldri opp... Selv syns jeg det er vanskelig å bare kutte folk ut. I alle fall om man ikke har fått tatt en prat om det og avsluttet som voksne folk...

Anonymkode: fecb7...d1b

Ikke skjær alle under en kam, vi er ikke alle slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/16/2017 den 14.36, LavMann skrev:

Dette er jo bare enda en tråd der dere legger all skyld på guttene/mennene som vanlig! og det skal sytes i flokk og selvinnsikten deres er totalt fraværende! Dessuten presenterer dere alltid bare den delen av saken som stiller gutten i dårlig lys! For dere er jo så renhårige og ufeilbare dere... Spy

Herregud, slutt å ødelegg enhver tråd med sytingen din! Folk har sluttet å bry seg for lenge siden.

Anonymkode: f2b57...c99

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Det er bel bare å slutte med nettdating det og prøve andre arenaer der du treffer folk ansikt til ansikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at mange kvinner har problemer med å ta et nei for et nei, og ser ut til å tro at bare fordi man har gått på et par dates med dem, eller fordi de frivillig har valgt å spre beina, skylder man dem å bli kjæresten deres. 

Anonymkode: c7cde...141

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, slutt å ødelegg enhver tråd med sytingen din! Folk har sluttet å bry seg for lenge siden.

Det er jo dere som syter i denne tråden! Jeg bare påpeker at dere er totalt urimelige og at dere ikke greier å se en sak fra to sider! dere legger jo opp til ensidig syting og kritisering av guttene. det er jo bare å lese hovedinnlegget, all skyld blir lempet over på gutten og ikke tegn til selvkritikk overhodet. nå er jo du bare enda en av disse jentene som syter i flokk og slenger dritt om guttene da og bidrar til den ensidige kritikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, LavMann skrev:

Det er jo dere som syter i denne tråden! Jeg bare påpeker at dere er totalt urimelige og at dere ikke greier å se en sak fra to sider! dere legger jo opp til ensidig syting og kritisering av guttene. det er jo bare å lese hovedinnlegget, all skyld blir lempet over på gutten og ikke tegn til selvkritikk overhodet. nå er jo du bare enda en av disse jentene som syter i flokk og slenger dritt om guttene da og bidrar til den ensidige kritikken.

Når sant skal sies synes jeg TS virker oppriktig.

Er mye drittmenn der ute, det er det ingen tvil om. Vet om så mange kvinnfolk som har blitt dårlig behandlet av typer de har vært ute med at jeg ikke husker antallet.

Jeg velger å tro TS på historien hennes.

Endret av Jackie Gleason
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Jackie Gleason skrev:

Når sant skal sies synes jeg TS virker oppriktig.

Er mye drittmenn der ute, det er det ingen tvil om. Vet om så mange kvinnfolk som har blitt dårlig behandlet av typer de har vært ute med at jeg ikke husker antallet.

Jeg velger å tro TS på historien hennes.

Takk! Jeg er oppriktig. Og det har heller ikke vært utelukkende nettdating. Men nå tar jeg konsekvensene da. Pause fra all dating! 

Anonymkode: fecb7...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror hvis jeg hadde vært aktiv på date så hadde jeg datet et lass med menn og kuttet ut kjapt hvis det ikke klaffer istedenfor å legge hele sjela si for noen få. Da mener jeg 1 date fortløpende til man finner ut hvem man trives med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, makkapakka skrev:

Tror hvis jeg hadde vært aktiv på date så hadde jeg datet et lass med menn og kuttet ut kjapt hvis det ikke klaffer istedenfor å legge hele sjela si for noen få. Da mener jeg 1 date fortløpende til man finner ut hvem man trives med....

Det virker jo som det er en halvveis slik tilnærming mange her inne har brent seg på. Tenker vell heller at de som har så mye dårlige erfaringer heller burde være mer selektive enn å prøve seg med enda mange flere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...