AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #1 Skrevet 15. april 2017 Nå er jeg helt utmattet av dating. Jeg har truffet mann på mann som bedyrer at de er på jakt etter noe seriøst, men som ikke en gang har baller til å avslutte på skikkelig måte men bare fader ut. Det er helt sykt feigt! Og nå føler jeg meg så verdiløs og uinteressant at jeg ikke orker tanken på mer dating. Mitt eneste håp er at kanskje noen menn leser dette og tar seg sammen og behandler andre damer på en OK måte. Anonymkode: fecb7...d1b 10
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #2 Skrevet 15. april 2017 Om en måned er du i full gang igjen Anonymkode: 7c738...291 8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #3 Skrevet 15. april 2017 Og like skuffet etter 14 dager... Anonymkode: fecb7...d1b 4
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #4 Skrevet 15. april 2017 Jeg leste på facebook i går at den selverklærte skadde fyren som var så jævlig på, men aldri hadde tid til å møtes igjen etter vi traff hverandre første gang i november, var i et forhold. Merkelig. Spesielt etter alle foredragene jeg fikk om hvordan han måtte stå på pinne for eksen og sette seg selv og sitt eget liv på vent pga hun og barna. Jeg gratulerte, og spurte om han fremdeles har trusen han stjal fra meg! Anonymkode: 7582f...4b2 8
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #5 Skrevet 15. april 2017 Du kan jo konfronter dem på melding eller noe si at det er feigt og respektløst. Når de ignorer deg er løpet uansett kjørt så det spiller egentlig ingen rolle hva du gjør etter det. Egentlig kan du bare skjelle dem huden full om du skulle føle for det. For de kommer ikke tilbake uansett. Da vil de tenke: wow: crazy bitch stort sett fordi de som bare ignorerer er ikke de mest sosialt oppegående uansett. Med noen av dem vil få dårlig samvittighet og kanskje nøle med å gjøre det samme senere mot andre. Anonymkode: c9a96...925 3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #6 Skrevet 15. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste på facebook i går at den selverklærte skadde fyren som var så jævlig på, men aldri hadde tid til å møtes igjen etter vi traff hverandre første gang i november, var i et forhold. Merkelig. Spesielt etter alle foredragene jeg fikk om hvordan han måtte stå på pinne for eksen og sette seg selv og sitt eget liv på vent pga hun og barna. Jeg gratulerte, og spurte om han fremdeles har trusen han stjal fra meg! Anonymkode: 7582f...4b2 Det er jo mannfolka som vil bli i forholdet uansett når de først har gått inn i et forhold så har de parkert rumpa og blir til de blir kasta ut. De synes livet i et forhold er komfortabelt og ønsker å gjøre minst mulig. Han skjønte vel da at hun kanskje ikke var så kravstor men at han heller var jævli lat. Anonymkode: ea550...61e 4
lokmeister2016 Skrevet 15. april 2017 #7 Skrevet 15. april 2017 Menn er en utdøende rase ,fleste mannfolk idag oppfører seg som guttunger . Du er heldig om du finner deg en mann idag 9
AnonymBruker Skrevet 15. april 2017 #8 Skrevet 15. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste på facebook i går at den selverklærte skadde fyren som var så jævlig på, men aldri hadde tid til å møtes igjen etter vi traff hverandre første gang i november, var i et forhold. Merkelig. Spesielt etter alle foredragene jeg fikk om hvordan han måtte stå på pinne for eksen og sette seg selv og sitt eget liv på vent pga hun og barna. Jeg gratulerte, og spurte om han fremdeles har trusen han stjal fra meg! Anonymkode: 7582f...4b2 du vet å velge med av høy kvalitet.. Anonymkode: 11747...f5f 1
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 15. april 2017 #9 Skrevet 15. april 2017 Fornuftig alle kvinner burde gi opp menn. Også burde alle menn gi opp kvinner.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #10 Skrevet 16. april 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg helt utmattet av dating. Jeg har truffet mann på mann som bedyrer at de er på jakt etter noe seriøst, men som ikke en gang har baller til å avslutte på skikkelig måte men bare fader ut. Det er helt sykt feigt! Og nå føler jeg meg så verdiløs og uinteressant at jeg ikke orker tanken på mer dating. Mitt eneste håp er at kanskje noen menn leser dette og tar seg sammen og behandler andre damer på en OK måte. Anonymkode: fecb7...d1b Jeg har hatt det på samme måte. Har blitt ufattelig såret i jakten på kjærligheten. Har fortsatt kjærlighetssorg etter at en eks sårte meg og fikk meg til å føle meg som ingenting. Jeg har blitt ufattelig såret av at jeg føler at menn ikke alltid har behandlet meg slik jeg ønsket. Men du: vet du hva: Jeg kastet meg ut i dating igjen. Planen i år var en date hver måned. En ny date for hver måned for da vet jeg at jeg gjør mitt for å finne den rette . Jeg jobber med det. Anonymkode: f9b2d...9fe 2
Inwe Skrevet 16. april 2017 #11 Skrevet 16. april 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg leste på facebook i går at den selverklærte skadde fyren som var så jævlig på, men aldri hadde tid til å møtes igjen etter vi traff hverandre første gang i november, var i et forhold. Merkelig. Spesielt etter alle foredragene jeg fikk om hvordan han måtte stå på pinne for eksen og sette seg selv og sitt eget liv på vent pga hun og barna. Jeg gratulerte, og spurte om han fremdeles har trusen han stjal fra meg! Anonymkode: 7582f...4b2 Kanskje han traff ei han ikke kunne leve uten. Jeg er sammen med en som ikke ville ha kjæreste grunnet hva eksen lot han gjennomgå (i tillegg til litt annet). Han sa fra om dette på andre eller tredje date, at det ikke kom til å bli et forhold. Han hadde også sagt dette til tidligere dater. Han ville nemlig ikke ha et forhold, men han fant etterhvert ut at han ville ha meg. Sånt skjer. Jeg har faktisk gjort det samme selv en gang. Jeg skulle være singel og leve livet, orket ikke å ha en annen person og forholde meg til på den måten. Datet et par menn i den perioden som fikk beskjed om at det ikke kom til å bli noe mer. Han siste avsluttet datingen på grunn av at han hadde følelser jeg ikke hadde. Så møtte jeg eksen, og jeg ble hodestups forelsket. Jeg kunne ikke la den mannen gå fra meg på grunn av jeg hadde "bestemt" meg for å være singel (at jeg angrer på det i ettertid er en annen sak..)
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #12 Skrevet 16. april 2017 Om det er alle andre (menn) det er problemer med er det du som er problemet. Få deg noen spennende hobbier, utvid dine tanker og interesser, bli mer interessant å bli kjent med. Er du en person man blir kjent med og kommer med de samme meningene om alt på to-tre dater er det veldig lett å la seg friste av noe(n) som er mer utfordrende og spennende. Anonymkode: 87fe3...727 2
Lee Jones Skrevet 16. april 2017 #13 Skrevet 16. april 2017 Mange menn gir opp damer så ts kan godt gi opp menn. Blir jo en vinn-vinn situasjon.
LavMann Skrevet 16. april 2017 #14 Skrevet 16. april 2017 Dette er jo bare enda en tråd der dere legger all skyld på guttene/mennene som vanlig! og det skal sytes i flokk og selvinnsikten deres er totalt fraværende! Dessuten presenterer dere alltid bare den delen av saken som stiller gutten i dårlig lys! For dere er jo så renhårige og ufeilbare dere... Spy 3
Tyrk40 Skrevet 16. april 2017 #15 Skrevet 16. april 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg helt utmattet av dating. Jeg har truffet mann på mann som bedyrer at de er på jakt etter noe seriøst, men som ikke en gang har baller til å avslutte på skikkelig måte men bare fader ut. Det er helt sykt feigt! Og nå føler jeg meg så verdiløs og uinteressant at jeg ikke orker tanken på mer dating. Mitt eneste håp er at kanskje noen menn leser dette og tar seg sammen og behandler andre damer på en OK måte. Anonymkode: fecb7...d1b Utmattet ja,da er vi to...Og ikke bare menn som fader ut uten å avslutte på en ordentlig måte...Har opplevd det samme selv med ei dame...Men samme det vel!!!....Du finner nok han du søker...Plutselig en dag....Gammel er du da forresten..??? 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #16 Skrevet 16. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Om det er alle andre (menn) det er problemer med er det du som er problemet. Få deg noen spennende hobbier, utvid dine tanker og interesser, bli mer interessant å bli kjent med. Er du en person man blir kjent med og kommer med de samme meningene om alt på to-tre dater er det veldig lett å la seg friste av noe(n) som er mer utfordrende og spennende. Anonymkode: 87fe3...727 Jeg har selv datet mange kjedelige menn som jeg fort har mistet interessen for, men jeg har såpass respekt for andre mennesker at jeg avslutter på en ordentlig måte likevel. Det har aldri falt meg inn å bare slutte å svare og å bryte kontakten fullstendig fra én dag til en annen. For meg virker det rimelig spesielt, og jeg tenker det sier ganske mye om denne personen. Det koster ingenting å sende en sms med beskjed om at man ikke ser at det har noen fremtid. For meg virker det som du har hatt uflaks TS og tiltrukket deg menn som tydeligvis har sine egne problemer for å si det mildt. Så du kan egentlig bare være glad for at du har mistet dem såpass tidlig, istedenfor å ende opp i et forhold med en fyr som garantert hadde brukt for eksempel silent treatment behandling på deg hver gang dere kranglet eller lignende. Ta en pause fra datingen, prøv å unngå menn som bruker dating-apper og du vil finne en ordentlig fyr etterhvert:) Anonymkode: ef1af...8ea 3
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #17 Skrevet 16. april 2017 De fleste menn er slemme. Bare å holde seg unna. Ikke rart psykiatrien tjener mye penger når så mange kvinner blir dårlig behandlet Anonymkode: 3ea29...54f 2
herzeleid Skrevet 16. april 2017 #18 Skrevet 16. april 2017 Ser at det er mye sure miner her inne så skal komme med en gladnyhet: Har du kun dårlige erfaringer med menn eller kvinner er det gjerne deg det er noe galt med, ikke alle kvinner eller menn. Hvorfor er det en gladnyhet? Fordi det er så enormt mye enklere å ta grep og endre seg selv, enn å endre alle menn eller kvinner. Det er masse bra kvinner og menn som finner andre bra kvinner og menn, det er jeg sikker på at dere også klarer med en litt sunnere innstilling. Lykke til! 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #19 Skrevet 16. april 2017 1 time siden, herzeleid skrev: Ser at det er mye sure miner her inne så skal komme med en gladnyhet: Har du kun dårlige erfaringer med menn eller kvinner er det gjerne deg det er noe galt med, ikke alle kvinner eller menn. Hvorfor er det en gladnyhet? Fordi det er så enormt mye enklere å ta grep og endre seg selv, enn å endre alle menn eller kvinner. Det er masse bra kvinner og menn som finner andre bra kvinner og menn, det er jeg sikker på at dere også klarer med en litt sunnere innstilling. Lykke til! Ja men du. Når menn behandler kvinner dårlig, er det kvinners feil? Hvorfor kan ikke menn ta ansvar for sine handlinger? En mann skrev til meg i fjor at jeg var så stygg at jeg burde hoppe i Oslofjorden og drukne meg selv. Er det min feil syns du? Og da jeg ble voldtatt, er det også min feil? Jeg er enig i at hvis man kun finner feil ved det annet kjønn så bør man tenke litt over om man kan forbedre noe. Men vi som er ødelagt psykisk pga menn, skal vi gå rundt og lide for det med glede mener du? Anonymkode: 3ea29...54f 1
Bergtatt Skrevet 16. april 2017 #20 Skrevet 16. april 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja men du. Når menn behandler kvinner dårlig, er det kvinners feil? Hvorfor kan ikke menn ta ansvar for sine handlinger? En mann skrev til meg i fjor at jeg var så stygg at jeg burde hoppe i Oslofjorden og drukne meg selv. Er det min feil syns du? Og da jeg ble voldtatt, er det også min feil? Jeg er enig i at hvis man kun finner feil ved det annet kjønn så bør man tenke litt over om man kan forbedre noe. Men vi som er ødelagt psykisk pga menn, skal vi gå rundt og lide for det med glede mener du? Anonymkode: 3ea29...54f Sorry, men det må sies: Du er helt på jordet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå