Gå til innhold

Hvorfor går jenter på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, "profilert stilling" my ass.

Det der er nok trauste Kjell-Gunnar på 52 som jobber som IT-konsulent i kommunen eller noe. Spennende steder i Europa er nok i høyden en helgetur til Gdansk.

Anonymkode: e2abc...d60

Eller så har han kone og barn. 

Anonymkode: 4db47...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grøss, har sett mange sånne profiler ja. Utrolig mange som bruker Fifhty shades of Grey-referanser som "lokkemiddel". Som om det ikke fantes sånt før det. :P

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mange kvinner der ute som selv er elendige til å formulere seg presist og forførisk (i motsetning til Anastasia Steele i Fifty Shades, som er bokorm, har master i engelsk litteratur og treffer Mr. Grey som journalist) og derfor ikke ser hvor ekstremt avtennende de ubehjelpelige formuleringene til slike hyperboliserende fyrer er. (Nei, det betyr ikke super-bolere, selv om det godt kan være at de også er det.) Hjernen er jo det viktigste sexorganet, for de som faktisk har en hjerne, vel å merke (ikke "vel og merke", da er det fram med pisken, din uskikkelige grammatikk-synder!).

Endret av Hurepoix
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er "mange" slike profiler henger nok sammen med at folk er utrolig kjedelig, og fanasiløse. Har man sett en slik, så vil man herme. Og siden det ikke koster noe å ha en ...alternativ Tinder, så kan man bruke litt tid, og fiske etter respons.

Ta bare, som et søkt eksempel, den gang EN person la ut et Flax-lodd med 2/3 million-tegn skrapet frem. Jeg husker ikke om vedkommende fikk solgt det, men dagene etter var det hundrevis av tilsvarende! En gang, er det kreativt og friskt. Når andre kopierer det blir det bare klamt. 

 

At det derimot ikke finnes noen som vil matche, er jo en helt annen historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe har gått på noe lignende når jeg var yngre. Det var en såkalt "erfaren" mann som ville "lære" meg opp. LOL. Han søkte etter ei uerfaren, lærevillig jente og det var jeg jo så jeg møtte han. Problemet var bare at han hadde massevis av erfaring med det HAN likte, og ville ikke slikke meg for det var turnoff synes han. Han hadde masse erfaring med jenter som utførte deepthroat og det ville han at jeg skulle gjøre. Han hadde masse erfaring med analsex, og ville lære meg opp til å klare å ta den i toern uten oppvarming med fingre/leketøy. Alt han likte ville han at jeg skulle like men jeg fikk aldri orgasme. :rolleyes: Møtte han sikkert 10 ganger før jeg kuttet kontakten. 

Så jeg blir ikke imponert lenger hvis en mann sier han har erfaring.

Anonymkode: a092a...892

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe har gått på noe lignende når jeg var yngre. Det var en såkalt "erfaren" mann som ville "lære" meg opp. LOL. Han søkte etter ei uerfaren, lærevillig jente og det var jeg jo så jeg møtte han. Problemet var bare at han hadde massevis av erfaring med det HAN likte, og ville ikke slikke meg for det var turnoff synes han. Han hadde masse erfaring med jenter som utførte deepthroat og det ville han at jeg skulle gjøre. Han hadde masse erfaring med analsex, og ville lære meg opp til å klare å ta den i toern uten oppvarming med fingre/leketøy. Alt han likte ville han at jeg skulle like men jeg fikk aldri orgasme. :rolleyes: Møtte han sikkert 10 ganger før jeg kuttet kontakten. 

Så jeg blir ikke imponert lenger hvis en mann sier han har erfaring.

Anonymkode: a092a...892

Haha ja de skryter garantert på seg mer enn de kan by på. 

Jeg ble med en sånn mann hjem fra byen en gang. Han skulle vistnok være den mannen og han var både kjekk og B-kjendis. Men sexen minnet meg på de første gangene man har sex. Så kleint og tamt og kjedelig. Sånn veldig typisk "nå følger vi den faste regla og holder oss til den" :P han skrøt også av å ha stor tiss. Haha. Den så jeg aldri noe til.  

Anonymkode: 0d71b...6f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, herremann skrev:

Ofte er det så simpelt som at kvinner liker selvsikre menn. 

Det er ingenting i profilen som tyder på at han er selvsikker. Han tør ikke en gang å ha bilde av seg  på tinder. 

Man er ikke selvsikker bare fordi man skriver man er tøff og sterk anonymt på internett. Alle kan jo det. Og kan ikke tro at noen jenter ønsker å kontakte en tinderprofil uten bilde. Jenter kan velge og vrake på tinder og på tinder er bilder alt man bryr seg om. 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Er det egentlig noe vits å ha en profiltekst i det hele tatt? Bildene har langt mer å si.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Hurepoix skrev:

Det er jo mange kvinner der ute som selv er elendige til å formulere seg presist og forførisk (i motsetning til Anastasia Steele i Fifty Shades, som er bokorm, har master i engelsk litteratur og treffer Mr. Grey som journalist) og derfor ikke ser hvor ekstremt avtennende de ubehjelpelige formuleringene til slike hyperboliserende fyrer er. (Nei, det betyr ikke super-bolere, selv om det godt kan være at de også er det.) Hjernen er jo det viktigste sexorganet, for de som faktisk har en hjerne, vel å merke (ikke "vel og merke", da er det fram med pisken, din uskikkelige grammatikk-synder!).

Whaaat? Håper du er sarkastisk. Dessuten har hun ikke master, mener hun liksom får jobb rett etter en bachelor i engelsk litteratur, som jo høres ut som en fantasi. Og denne imponerende graden i engelsk litteratur hun har er også et fantasi av et litteraturstudie. Har selv studert litteratur og måtte le når jeg las all den "dype" litteraturen hun hadde lest og hva hun liksom hadde lært på studiet. Det var liksom Atonement-sjangeren. Men det mest imponerende er jo hvor nifts dårlig Fifhty Shades er skrevet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lillsunshine skrev:

Whaaat? Håper du er sarkastisk. Dessuten har hun ikke master, mener hun liksom får jobb rett etter en bachelor i engelsk litteratur, som jo høres ut som en fantasi. Og denne imponerende graden i engelsk litteratur hun har er også et fantasi av et litteraturstudie. Har selv studert litteratur og måtte le når jeg las all den "dype" litteraturen hun hadde lest og hva hun liksom hadde lært på studiet. Det var liksom Atonement-sjangeren. Men det mest imponerende er jo hvor nifts dårlig Fifhty Shades er skrevet. 

Helt enig i at Fifty Shades sikkert er dårlig skrevet, klisjé-fylt kiosklitteratur (har ikke lest den) og ser at frøken Steele "is majoring" i engelsk litteratur og ikke har master ennå da hun får jobb i forlagsbransjen. Hun er visst heller ikke journalist, men shanghaies til en jobb for studentavisa. Alt sammen bare en ønskedrøm (på samme vis som blyge jomfruer som domineres på grensen til voldtekt av ville, grådige, sexy, men hensynsfulle og framfor alt rike gentlemen). Men selv dette sludderet er bedre skrevet enn disse ubehjelpelige profilene (selv om de er omtrent like usannsynlige og reflekterer urealistiske mannlige fantasier på samme sett som Fifty shades reflekterer livsfjerne kvinnelige).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2017-04-15 den 18.35, AnonymBruker skrev:

Haha ja de skryter garantert på seg mer enn de kan by på. 

Jeg ble med en sånn mann hjem fra byen en gang. Han skulle vistnok være den mannen og han var både kjekk og B-kjendis. Men sexen minnet meg på de første gangene man har sex. Så kleint og tamt og kjedelig. Sånn veldig typisk "nå følger vi den faste regla og holder oss til den" :P han skrøt også av å ha stor tiss. Haha. Den så jeg aldri noe til.  

Anonymkode: 0d71b...6f3

Og sånne som deg som går på det er grunnen til at de fortsetter

Så lenge det er jenter som går på det er det jentene som er de dumme, ikke mennene som får akkurat det de vil

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Spennende steder i Europa" er nok Gran Canaria og München for han :laugh:

Anonymkode: e262c...d01

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Og sånne som deg som går på det er grunnen til at de fortsetter

Så lenge det er jenter som går på det er det jentene som er de dumme, ikke mennene som får akkurat det de vil

 

Den der gikk på min tabbekonto ;) ung og dum som jeg var. Men jeg har lært og gjør ikke slikt igjen, men bruker min erfaring til å advare andre jenter mot slike menn. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Google translate/evnt.et annet program som ikke kan oversette ordentlig har nok blitt brukt på denne...

BLINDFALL??? Og hva er så det??? Kansje blindfold som menes??..Fold kan jo uttales 'fall' som betyr å falle/dette.....Og det har blitt oversatt til norsk som 'blindfall' ...(Kansje han faktisk er blind!! Og faller ofte..!!!Eller søker ei som er blind(da blir det nok endel knall og 'fall' ja..)...

Og sensuell 'sone' !!!!! Som få vet de har??? Hva vet han om det????Og som oppnås gjennom lydighet....!!!!...

NEI,NEI,NEI!!!!  Google translate er nok ikke bra nok om man skal oversett til norsk......Har sett mye sånt før.....'Hot' girl/woman blir oversatt til norsk som 'varm' jente/dame.....Er vel ikke noe som heter varm jente/dame på norsk,ihvertfall ikke i 'seksuell ' betydning....

Har du skrevet til den profilen da...??? Prøv,så ser du hvor dårlig han er i norsk....Ser mer ut som en slags lure profil det der......Blindfall!!! :-) :-) :-) :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den der gikk på min tabbekonto ;) ung og dum som jeg var. Men jeg har lært og gjør ikke slikt igjen, men bruker min erfaring til å advare andre jenter mot slike menn. 

Anonymkode: 0d71b...6f3

Fair enough

Du har lov til å advare jenter mot dem. De har lov til å prøve seg på å oppfylle sine ønsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2017 den 20.46, AnonymBruker skrev:

"Anbefal Ola til en venn". :fnise:

Anonymkode: b5719...c22

Ja,venn,og ikke veninne..Kansje ola er homo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2017 den 14.45, Hurepoix skrev:

Det er jo mange kvinner der ute som selv er elendige til å formulere seg presist og forførisk (i motsetning til Anastasia Steele i Fifty Shades, som er bokorm, har master i engelsk litteratur og treffer Mr. Grey som journalist) og derfor ikke ser hvor ekstremt avtennende de ubehjelpelige formuleringene til slike hyperboliserende fyrer er. (Nei, det betyr ikke super-bolere, selv om det godt kan være at de også er det.) Hjernen er jo det viktigste sexorganet, for de som faktisk har en hjerne, vel å merke (ikke "vel og merke", da er det fram med pisken, din uskikkelige grammatikk-synder!).

Akkurat nå er du min helt.

Endret av Vera
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, toothfairy skrev:

"Gift" :hoho:

:-) :-) :-) :-) Kansje han mener at han er 'skilt' ..:-) :-) :-)

'Røft for jeg har ikke andre en dine' (å bli fingret med!!!) :-) :-) :-) :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...