Gå til innhold

Plutselig lekker menskoppen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt menskopp i tre år nå, og har elsket den fra første stund. Jeg har aldri opplevd lekkasje. 

Før nå. Jeg sluttet på p-pillen for 3 mnd siden, og alle tre mensene siden da har koppen lekket flere ganger daglig... 

Hva kan dette komme av? Den er ikke full, den lekker selv om den ikke er halvfull engang, så det er ikke det som gjør det. 

Kan det være noe med plassering av livmortappen, at den oppfører seg annerledes? Kan hormoner gjøre meg løsere i fisken, så jeg burde gått opp til den større koppen? 

Anonymkode: af740...256

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro det har med plassering av livmortappen, ja. Min er veldig langt nede, og hvis jeg har koppen litt for langt inn så lekker den. Jeg må derfor bruke en kopp som er ganske kort, hvis ikke kjenner jeg den i åpningen når den sitter riktig.

Jeg ville prøvd å kjent med frem med en finger om du kjenner tappen. Du merker om den er langt nede.

Anonymkode: 56981...f3d

AnonymBruker
Skrevet

Har du brukt samme koppen i tre år, kan det være du trenger en annen type/modell nå. 

Menneskekroppen endrer seg iver tid, det gjelder og en livmortapp. 

Anonymkode: 195ee...3ca

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil tro det har med plassering av livmortappen, ja. Min er veldig langt nede, og hvis jeg har koppen litt for langt inn så lekker den. Jeg må derfor bruke en kopp som er ganske kort, hvis ikke kjenner jeg den i åpningen når den sitter riktig.

Jeg ville prøvd å kjent med frem med en finger om du kjenner tappen. Du merker om den er langt nede.

Hvilket merke er det du bruker? 

Tappen er høyt og lavt om hverandre. Jeg har ikke kjent på den før jeg ble prøver og sluttet på pillen, så jeg vet ikke om den oppfører seg annerledes nå enn før.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilket merke er det du bruker? 

Tappen er høyt og lavt om hverandre. Jeg har ikke kjent på den før jeg ble prøver og sluttet på pillen, så jeg vet ikke om den oppfører seg annerledes nå enn før.

Jeg bruker Me Luna nå, de har veldig mange størrelser og lengder å velge mellom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...