Gå til innhold

Dra til legen eller ta tiden til gode?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg tråkket over for et par dager siden, og slo yttersiden av foten (beinet fra ankel til lilletå) i bakken og hsr hatt vondt på samme sted siden. Jeg hovnet ikke opp og ble heller ikke blå, men bare kjenner smerter. Gjør ikke vondt når jeg går, men kjenner smerte i hvile og hvis foten er høyt oppe (altså henger i luften). Noen som har opplevd lignende? 

Anonymkode: 27efb...533

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, jeg må bare påpeke det: "ta tiden tilgode"? Det heter "ta tiden til hjelp".

Men til spørsmålet ditt: tror jeg ville tatt en telefon til legen i hvertfall. Er vell et godt tegn at det ikke er hevelse eller smerte når du går, men rart at det gjør vondt i hvile? 
God bedring! 

Anonymkode: a7e69...0da

AnonymBruker
Skrevet

Personlig hadde jeg sett det an til over påske i hvert fall, mange legekontor er steng eller har redusert bemanning, så ventetid hos legevakten blir gjerne veldig lang. Og det er jo sånt som vanligvis går over etter en uke eller to, og legen kan ikke gjøre så mye. Du sier det ikke gjør vondt når du går, så det er jo veldig bra. Jeg hadde ikke vært bekymret, men du kan jo følge litt med på utviklingen.

Anonymkode: 1828c...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...