Gå til innhold

Navlepiercing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er ei jente på 21 som har lenge hatt lyst på navlepiercing og har endelig bestemt for å kjøre på! 

Jeg lurer på er det litt dumt å ta det nå med tanke på at du ikke kan bade og vi nærmer os sommer? Eller rekker det fint å gro litt før det blir badevær? 

Håper på noen svar!

Anonymkode: 4608a...79c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rekker fint å gro så bare kjør på! 

Men... Er det fortsatt kult med navlepiercing? Nå spør jeg egentlig fordi jeg lurer. Trodde det var litt ut, har egentlig lyst til å ta på ny. (Tok bort mens fikk mine barn.) Men ville ikke ta da var redd det var teit... 

Anonymkode: e6036...974

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg egentlig ikke, har kun lyst til å ta fordi jeg synes det er fint :) 

Men lurer egentlig litt på det samme, så hvis noen har noen meninger om det så kommenter gjerne!!

AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er ganske ut egentlig. Jeg syntes det var fint på 2000 tallet 😉

Anonymkode: 6ff37...8b9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok på 90tallet og da var det skikkelig kult, men nå er jo mye fra 90tallet in igjen så 👍👍

Anonymkode: e6036...974

Skrevet (endret)

Jeg har hatt min i 16 år. Jeg tror egentlig aldri jeg kommer til å ta den ut, den er liksom en del av meg. Det er ikke så viktig om det er trendy eller ikke. Jeg har en helt enkel en i gull.

Den rekker fint å gro til sommeren om du steller pent med den i begynnelsen. Ingen belter eller bukser som strammer over og vær nøye med å rense morgen og kveld.

Endret av abstinent
AnonymBruker
Skrevet

TS 

takk for svar :) Leser mye forskjellig på nett om hvor lenge du må vente før du kan bade, hvor lenge ventet dere? 

Og hvor lenge renset dere hullet? 

Og siate spørsmål, hva slags smykke får man? Er det stygt 😂

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok navelpiercing for 12-13 år siden, tror jeg det er. Har den fortsatt, men hadde ikke tatt det nå hvis jeg ikke hadde det allerede. Kommer nok til å ta den ut etter hvert, venter bare på å gå ned noen kilo. Enn så lenge synes jeg den får meg til å se slankere ut :laugh: Alle venninnene mine som tok det på samme tid som meg har fjernet sine for lengst. 

Tror jeg tok min på vinteren, så de badegreiene var ikke noe problem. Tror jeg renset min i nærmere en måned etterpå, men jeg har aldri hatt noen problemer med den, den grodde fint. De har et lite utvalg av smykker, så du kan velge den du synes er finest. De smykkene man pleier å få når man tar hullet er ganske enkle og fine. Men hvis du synes at sånne smykker med masse dinglegreier er de fineste, så får du ikke dét når du tar hullet.

Anonymkode: eb15c...cad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...