Gå til innhold

En skikkelig grisejente!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne pensjonsiten kan vi vel godt kalle for en skikkelig grisejente, eller?

Hadde sex med flere hunderaser, bl.a. en St. Bernard som heter Oscar.

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/female-pensioner-spared-jail-after-10196600

(Hun slapp fengsel fordi hun ikke visste at dyresex var ulovlig)

Fysj!

Anonymkode: e8acc...3c6

Grisejente er vel ikke riktig ord. Hun er en kriminell og overgriper. Straff har hun fått selv om hun ikke måtte sone. Offentlig ydmykelse som hun må leve med resten av livet. Hele England vet hvem hun er.

AnonymBruker
Skrevet

dyreplagere kaller vi sånne

Anonymkode: 33d0e...9e8

• Liker 1
Skrevet

Hundejente er vell mer presist?

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne pensjonsiten kan vi vel godt kalle for en skikkelig grisejente, eller?

Hadde sex med flere hunderaser, bl.a. en St. Bernard som heter Oscar.

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/female-pensioner-spared-jail-after-10196600

(Hun slapp fengsel fordi hun ikke visste at dyresex var ulovlig)

Fysj!

Anonymkode: e8acc...3c6

Nå er denne kvinnen kanskje litt gammel til å passe til betegnelsen jente. Men historien er tragisk. Personlig er jeg litt usikker på om forbudet mot sex med dyr virkelig er legitimt. Jeg støtter forbud mot dyresex i den grad dyrene lider, men jeg mistenker at det er menneskets avsky for tabu-sex og den dypt menneskelige trangen til å bruke statens lovgivning som middel for å tvinge andre til å leve etter egne normer som har spilt en rolle når sex med dyr har blitt forbudt. 

Jeg er prinsipielt skeptisk til kriminalisering av «forbrytelser uten offer». Dyr tar ikke del i vår kultur, de deler ikke våre tabuer, så om dyret ikke opplever ubehag eller smerte ved det som foregår er det ikke  gitt at dyresex bør være forbudt. Det holder ikke at du og jeg blir kvalme ved tanken på det, hva du eller fru X opplever som kvalmende bør ikke være noen rettesnor for et lands lovgivning. Dyremishandling bør ikke bare være forbudt, når det gjelder lovgivning av menneskets forhold til andre arter har vi faktisk en vei å gå før dyrene tilkjennegis en tilstrekkelig verdi. Men det er noe helt annet enn å la majoritetsbefolkningens følelser styre hva mennesker skal og ikke skal få lov å gjøre når de ikke skader andre.  

Jeg er  tilhenger av sterkere rettsvern for andre arter, men mistenker at lovgivningen på dette område er et produkt av moralisters offensiv, velmenende dyrevernere som har tenkt seg i dyrenes sted og som i den øvelsen ikke i tilstrekkelig grad har greid å legge sine menneskelige forestillinger og aversjoner til side. Det kan være at man har bevis for at dyr vil oppleve sex som traumatiserende, men inntil jeg har sett dokumentasjon på dette lever tvilen i meg. Vi har sett altfor mange illegitime lover basert på skråsikre moralisters sterke vilje til at jeg uten videre vil godta dagens lovgivning som et reelt vern for dyrene. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...