Gå til innhold

Rota med ei venninne, er jeg lesbisk?

Anbefalte innlegg

Gjest BlandaDrops
Skrevet

?

Jeg har fantasert mer og mer om andre jenter den siste tiden og for noen dager siden rota jeg og ei venninne.

Er liksom liksom litt usikker på ting og tang og hvordan jeg skal orientere meg herfra...

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har klint med det samme kjønn, og lurer på om du er homofil? Hvorfor skulle du ellers finne på det der?

Anonymkode: c0019...096

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Det er liksom bare livet oppsummert når man skal dø som vil fortelle deg det:)

Anonymkode: 06a05...be8

AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å si basert på det du forteller. Hvis du fantaserer om jenter kun på en seksuell måte kan det hende du bare er nysgjerrig. Er det romantiske tanker også, tyder jo ting på at du kanskje er bi eller lesbisk. Kunne du tenke deg å bli sammen med en jente?

Anonymkode: 44f9f...c05

Skrevet

Hvorfor går man fra hetero til homo? som om det ikke finnes en eller flere mellomting? 

kanskje er du bifil, eller panfil.. kanskje likte du bare henne, og hadde lyst å prøve det! 

• Liker 3
Gjest BlandaDrops
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er umulig å si basert på det du forteller. Hvis du fantaserer om jenter kun på en seksuell måte kan det hende du bare er nysgjerrig. Er det romantiske tanker også, tyder jo ting på at du kanskje er bi eller lesbisk. Kunne du tenke deg å bli sammen med en jente?

Anonymkode: 44f9f...c05

Fantaserer mye om andre kvinner ja, tror jeg tiltrekkes mykheten og ømheten ved det feminine.

Menns seksualitet er ofte så aggressiv og jeg føler jeg blir litt "offeret" han nedlegger liksom. Høres kanskje dumt ut.

Om jeg kunne tenke meg å bli sambo med ei annen jente? Hmm, vanskelig å si akkurat nå så handler det vell mest av alt om begjær...

Gjest BlandaDrops
Skrevet
28 minutter siden, kattepusen skrev:

Hvorfor går man fra hetero til homo? som om det ikke finnes en eller flere mellomting? 

kanskje er du bifil, eller panfil.. kanskje likte du bare henne, og hadde lyst å prøve det! 

Jeg er 26 og burde sikkert vite det, men hva i alle dager er panfil ?

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, BlandaDrops skrev:

Fantaserer mye om andre kvinner ja, tror jeg tiltrekkes mykheten og ømheten ved det feminine.

Menns seksualitet er ofte så aggressiv og jeg føler jeg blir litt "offeret" han nedlegger liksom. Høres kanskje dumt ut.

Om jeg kunne tenke meg å bli sambo med ei annen jente? Hmm, vanskelig å si akkurat nå så handler det vell mest av alt om begjær...

Ok, du har lyst til å ha sex med andre jenter, men ikke ha et kjærlighetsforhold med dem. Da er du så langt jeg har forstått biseksuell. Du er langt fra den eneste jenta som har det slik. :)

Anonymkode: d239c...360

Skrevet

Ikke nødvendigvis lesbisk, jeg og bestevenninna roter litt innimellom men verken hun eller jeg kunne tenke oss å bli sammen med en annen jente. :)

• Liker 2
Gjest lipgloss
Skrevet (endret)

mulig du er bifil eller bisexuell :) jeg er det selv og er superfornøyd med å tenne på begge kjønn :)

Endret av lipgloss
AnonymBruker
Skrevet

Kvinners seksualitet er naturlig mer fleksibel, og "lesbiskhet" er ikke en virkelig legning. Så nei, du er ikke lesbisk.

Anonymkode: 1b137...620

Gjest lipgloss
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinners seksualitet er naturlig mer fleksibel, og "lesbiskhet" er ikke en virkelig legning. Så nei, du er ikke lesbisk.

hvor får du dette fra

Gjest Coolaid
Skrevet
På 14.4.2017 den 0.26, BlandaDrops skrev:

?

Jeg har fantasert mer og mer om andre jenter den siste tiden og for noen dager siden rota jeg og ei venninne.

Er liksom liksom litt usikker på ting og tang og hvordan jeg skal orientere meg herfra...

Noen tips?

Neida, du er bare litt rotete.... ;)

Gjest Axl Rose
Skrevet

Med mindre du forelsker deg kun i det samme kjønn så er du ikke lesbisk. Kanskje bifil eller biseksuell? 

Gjest lipgloss
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

The Myth of Lesbianism

😂å dette sluker du helt og holdent samt preker det,det må være det største fjaset jeg har lest på lenge.Beklager å måtte si det

Hva med oss transer eller transexuelle da,hvor og i hvilken bås havner vi i

Endret av lipgloss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...