Gå til innhold

Vektnedgang ETTER silikon.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok silikon i brystene for nøyaktig 3 uker siden. Har aldri hatt små bryster, men de har hatt såpass stor størrelseforskjell at det har plaget meg både psykisk og fysisk. I tillegg til at de var begynt å henge litt. (Jeg er 40)

Rett etter operasjonen, mens jeg enda var hoven, var jeg superfornøyd med størrelsen. Nå, etter 3 uker, er de ikke så hoven lengre, i tillegg til at jeg kanskje har vent meg mer til dem, men jeg er litt redd for at de skal bli enda mindre.. Hvor lenge er man egentlig hoven etter en slik operasjon? 

Jeg har også en plan om og gå ned ca 7 kg i vekt. Vil brystene også bli mindre da? 😔

Jeg må også høre om det går bra og ta solarium allerede nå, så lenge tapen er over arrene?

Noen med erfaring? 😊

Anonymkode: 19b91...380

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 😢

Anonymkode: 19b91...380

AnonymBruker
Skrevet

Silikon er ikke fett, så du vil kanskje miste noe av fettet på de naturlige brystene dine, men jeg tror ikke de vil bli noe særlig mindre. Jeg vet ikke med solarium, men jeg tipper det går greit hvis du har på solfaktor 50 og teip på arrene. Det er dog neppe anbefalt av leger

Anonymkode: 5a0f4...222

Gjest BlandaDrops
Skrevet (endret)

Gratulerer med nye pupper, håper du blir fornøyd:)

Så lenge det ikke er sår eller noe slikt så risikerer du jo ikke noen infeksjon i solsenga, er du redd for misfarging av arr er det det som er dilemma her?

Uansett, angående størrelsen så virker det lite logisk at vektreduksjonen du planlegger spiller inn på puppene dine ettersom de ikke i hovedsak består av fett lengre.

Endret av BlandaDrops
AnonymBruker
Skrevet

De vil gå endel mer ned. 3-6 mnd kan du regne med å se resultatet. 

Tok for 4 mnd siden, mine har blitt MYE mindre.

Anonymkode: 3f5af...24b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk beskjed om å bruk silke- eller silikontape/dekke til med klær/plaster på arrene det første året i solen. Dette for å unngå å få pigmentflekker og misfargede arr. 

Anonymkode: 5ccca...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...