Gå til innhold

Din absolutte minst likte stilling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Overraskende hvor mange som ikke liker misjonær med beina over skuldrene hans. Jeg slet også med den stillingen før. Syntes liksom han traff feil og det gjorde bare vondt og gjorde meg tissatrengt. Men så fant jeg ut at det går over ganske fort hvis vi bare begynner litt rolig. Nå er det favorittstillingen min. Får meg alltid til å komme med en gang. :rodmer:

Anonymkode: faadf...3df

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

69 - takler ikke den nyt-og-gi-samtidig-greia. Syns egentlig heller ikke det er så mye "nyt" å bli slikket i den stillingen, gir meg ikke så mye.

Reversed cowgirl - er ikke godt. Føler at han treffer helt feil, har fått direkte vondt av det også. Syns også det er vanskelig å finne rytmen skikkelig, og det er ubehagelig å sitte med ryggen til på den måten.

Anonymkode: e2c15...ce8

Skrevet

Skjeen kan bli litt klønete for min del om hun har en stor, deilig rumpe. Da må hun lene seg litt framover og da blir det jo ikke den intime stillingen det egentlig er. Ellers er det dødfødt om jeg sitter rett i ryggen, for da når den så vidt inn... :fnise: 

Ellers er alle stillinger som gjør at jeg må presse penis bakover uaktuelle. På grunn av vinkelen fører disse bare til smerte. Reversed cowgirl feks har lett til å bli slik om hun er litt ivrig.

Skrevet

Jeg har også den erfaringen. Skje passer ikke for damer med stor rompe

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor så mange som ikke liker å ri? Det er jo en bra stilling for damene, så man kan styre selv.

Og ha bena over skuldrene på mannen i misjonær? Det er jo bare enda bedre?

Anonymkode: 57e22...45c

Gjest Annetnavn_
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så mange som ikke liker å ri? Det er jo en bra stilling for damene, så man kan styre selv.

Det er ikke så enkelt å ri, krever en del øvelse. Jeg tror en del kvinner kvier seg av den grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne ikke fordra stillingen jeg hadde som telefonselger. Det var helt forferdelig.

Anonymkode: 8ae58...f3c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Det gir meg ingenting. Kan like gjerne hoppe tau liksom. 

Anonymkode: 86a7e...494

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, samme her. 

Bena over skuldrene på mannen i misjonær krever at dama er rimelig myk. Ellers vil det å ha beina rett opp slik bare være smerte. 

Anonymkode: 71a3f...431

AnonymBruker
Skrevet
På Saturday, April 15, 2017 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Doggy. Har en teori om at alle menn som er super into doggy bare er det fordi det er lettere å se for seg at de puler en annen.

Anonymkode: 5553d...90a

Hvor har du fått det ifra? Typen min elsker å rise meg på rumpa og å holde meg hardt fast i rumpeballene mens han kjører på, så slik jeg har skjønt det så liker han det fordi han har mer tilgang på rumpa mi :) Men jeg husker jeg hadde en kompis som sa til meg en gang etter at han hadde pult ei på fylla (han tok henne bakfra på et toalett), at hun var deilig bakfra men så ikke ut forfra 🙁 Så det kan så være, for noen. Men det sier vel litt mer om han som hadde sex med ei han ikke likte da.

Anonymkode: cb0e6...3bc

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

😂😂

Anonymkode: cb0e6...3bc

Gjest Yellowrose
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, samme her. 

Bena over skuldrene på mannen i misjonær krever at dama er rimelig myk. Ellers vil det å ha beina rett opp slik bare være smerte. 

Anonymkode: 71a3f...431

Jeg er myk nok og foretrekker misjonær, men man kan jo alltids få krampe hvis man holder på lenge..

AnonymBruker
Skrevet

69. Grøss.. 

Anonymkode: 46708...06a

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle ønske dama som jeg er med nå var like trang:P Er du trang i alle stillinger?:)

Anonymkode: f348f...923

Alltid vært trang, har vært et problem. Ble litt bedre etter to fødsler, men kun i åpningen. Trang innover. Mannen har heldigvis ikke så tykk penis, men den er litt for lang ;) 

Anonymkode: 7e0a9...06c

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid vært trang, har vært et problem. Ble litt bedre etter to fødsler, men kun i åpningen. Trang innover. Mannen har heldigvis ikke så tykk penis, men den er litt for lang ;) 

Revnet du?

Hvordan kjenner du at du er trang?

Anonymkode: 8e47c...a71

Skrevet (endret)

Jeg er overrasket over at så mange misliker å ri. For meg er det den ultimate stillingen. God utsikt, lett å kysse, mannen har tilgang til "alt" og jeg har tilgang til "alt". Jeg bestemmer tempo og rytme, og stillingenber mer flatterende enn når en ligger mer krokete (synes jeg).

Jeg har ikke prøvd noen "opp ned trillebår mot veggen" osv, men av de mer normale stillingene så er misjonær på sisteplass. Den er grei som oppvarming, men that's it. Klarer ikke å komme når jeg ligger på ryggen.

Endret av Kwami
Gjest Athleisure
Skrevet
6 minutter siden, Kwami skrev:

Jeg er overrasket over at så mange misliker å ri. For meg er det den ultimate stillingen. God utsikt, lett å kysse, mannen har tilgang til "alt" og jeg har tilgang til "alt". Jeg bestemmer tempo og rytme, og stillingenber mer flatterende enn når en ligger mer krokete (synes jeg).

Jeg har ikke prøvd noen "opp ned trillebår mot veggen" osv, men av de mer normale stillingene så er misjonær på sisteplass. Den er grei som oppvarming, men that's it. Klarer ikke å komme når jeg ligger på ryggen.

Enig. Min favoritt er også å ri, overrasket meg at så mange mislikte den stillingen. 

Stillingene som ikke fungerer for meg er 69 og ligge i skje (han kommer ikke dypt nok og den faller lett ut)

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Revnet du?

Hvordan kjenner du at du er trang?

Ble klippet begge ganger og revnet innvendig på ene siden med nr 2. Ble godt sydd begge ganger, innvendig og i "klippet". Jeg kjenner det fordi det er vanskelig å trenge inn med noe som helst, og kjenner mye friksjon ved penetrering selv om jeg er våt. Pluss at mannen sier det. Etter fødselen ble jeg litt "videre" i åpningen, men trang innover. Har også kort skjede tror jeg. Så jeg liker best penisene som ikke er så store. En eks hadde altfor stor, måtte bryte forholdet pga det. Kunne ikke ha sex i annet enn misjonær, med penis kun halvveis inn. Skulle gjerne vært litt videre for å si det sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble klippet begge ganger og revnet innvendig på ene siden med nr 2. Ble godt sydd begge ganger, innvendig og i "klippet". Jeg kjenner det fordi det er vanskelig å trenge inn med noe som helst, og kjenner mye friksjon ved penetrering selv om jeg er våt. Pluss at mannen sier det. Etter fødselen ble jeg litt "videre" i åpningen, men trang innover. Har også kort skjede tror jeg. Så jeg liker best penisene som ikke er så store. En eks hadde altfor stor, måtte bryte forholdet pga det. Kunne ikke ha sex i annet enn misjonær, med penis kun halvveis inn. Skulle gjerne vært litt videre for å si det sånn. 

Takk for svar. :)

Trener du musklene der nede, eller har det bare alltid vært sånn? Klarer du å holde deg lenge når du må på do og tisse?

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. :)

Trener du musklene der nede, eller har det bare alltid vært sånn? Klarer du å holde deg lenge når du må på do og tisse?

Jeg har sterke muskler der nede, og strammer de nok mye ubevisst.  Trener ikke musklene aktivt, men er godt trent ellers. Ja, kan holde meg i evigheter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...