Gå til innhold

Din absolutte minst likte stilling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Peter007 skrev:

Trang du, og eller stor kuk han. Han kommer lengst inn ned de stillingene 

Og det gjør dritvondt å bli bunnet. Dumpet exen på grunn av for lang penis. Eneste dumpegrunnen jeg hadde, men det funka bare ikke.

Anonymkode: eae56...310

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reversed cowgirl, som så mange andre her. Det blir fort ubehagelig rent fysisk.

Jeg liker 69, men har som en del andre utfordringer med å både nyte og gi samtidig, det føles litt halvveis selv om det er digg, men det ble litt bedre da jeg oppdaget hvor mye enklere det er å få til begge deler når man ligger på siden. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det gjør dritvondt å bli bunnet. Dumpet exen på grunn av for lang penis. Eneste dumpegrunnen jeg hadde, men det funka bare ikke.

Anonymkode: eae56...310

Ja jeg skjønner. Har merket det er for noen :P:lillesky2:

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, Peter007 skrev:

Ja jeg skjønner. Har merket det er for noen :P:lillesky2:

Du glemte:

:ironi: 

Anonymkode: c255d...569

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du glemte:

:ironi: 

Anonymkode: c255d...569

:essen2:

AnonymBruker
Skrevet

Å ri den ene eller andre veien. Gir meg absolutt ingenting, kunne like godt sett på maling tørke. 

Også er rumpehullet mitt fullstendig no go. Det skal ting ut av, ikke inn i.

Anonymkode: 71a3f...431

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

69 er bare slitsomt, å gi og nyte samtidig er jo tilnærmet umulig, ihvertfall når jeg også skal prøve å holde balansen. Kan gå ann om man ligger på siden. 

Ellers må jeg si misjonær når mannen tar beina mine rett opp. Fatter og begriper ikke hvorfor de skal gjøre det hele tiden?! Jeg kan gjerne trekke beina (knærne) opp, men jeg er hverken 14 år eller turner, så å ligge med 90 graders vinkel i hoftene og strake knær er bare plagsomt. Ofte lener de seg på beina da også. Har faktisk opplevd en fyr som ble sur fordi jeg ikke likte det. Jeg tenkte bare på stakkars eksen hans som han var sammen med i flere år, hvis hun måtte gjennom det der hver gang de hadde sex.... 

Anonymkode: 2ff69...d97

AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke liker å ha bena nesten bak hodet i misjonær; er det vondt fordi stillingen er ubehagelig i kroppen, eller fordi dere blir for trange?

Jeg elsker stillingen, men det er nytt for meg at folk opplever at de blir for trange i den stillingen... Er jeg løs?

Anonymkode: 8e47c...a71

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som ikke liker å ha bena nesten bak hodet i misjonær; er det vondt fordi stillingen er ubehagelig i kroppen, eller fordi dere blir for trange?

Jeg elsker stillingen, men det er nytt for meg at folk opplever at de blir for trange i den stillingen... Er jeg løs?

Ja, du er nok kjempe løs. 

Anonymkode: 49787...304

• Liker 1
Gjest BlandaDrops
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å ri den ene eller andre veien. Gir meg absolutt ingenting, kunne like godt sett på maling tørke. 

Også er rumpehullet mitt fullstendig no go. Det skal ting ut av, ikke inn i.

Anonymkode: 71a3f...431

Nettopp ;)

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både fordi det er en ubehagelig vinkel for kroppen. Samt at jeg føler det blir et slags vakuum der nede. Føler at jeg eksploderer innvendig og ut 

Anonymkode: b3811...121

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Både fordi det er en ubehagelig vinkel for kroppen. Samt at jeg føler det blir et slags vakuum der nede. Føler at jeg eksploderer innvendig og ut 

Anonymkode: b3811...121

Vet om damer som vil ha det slik med beina over mannens skuldrer eller rett opp 

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, Peter007 skrev:

Vet om damer som vil ha det slik med beina over mannens skuldrer eller rett opp 

Jeg gjør! :) 

Anonymkode: 7b15e...f29

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig myk, så hovedgrunnen er at jeg blir for trang, og jeg syns rett og slett ikke det er deilig. 

Anonymkode: 2974e...f31

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene:

Sitat

Vi minner til slutt om følgende:

- Forumrommet kal brukes til å diskutere seksualitet, erfaringer, preferanser, råd og tips. Det er ikke et rom for sjekking og sexprat mellom brukere. Uoppfordret kontakt på PM av seksuell karakter er heller ikke noe vi tillater.

Mynona, mod. 

Endret av Mynona
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig myk, så hovedgrunnen er at jeg blir for trang, og jeg syns rett og slett ikke det er deilig. 

For trang? Til en middels pikk, eller blir du helt lukket og ikke får inn noe? Hvordan blir du trangere? Lukkes du mot skambenet? Eller hele veien inn?

Jeg tror ikke jeg merker så stor forskjell på meg selv... :(

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For trang? Til en middels pikk, eller blir du helt lukket og ikke får inn noe? Hvordan blir du trangere? Lukkes du mot skambenet? Eller hele veien inn?

Fordi bena mine presses opp og sammen. Får den inn, men det er trangere. 

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spurte ikke meg, men jeg svarer. For min del blir jeg for trang, får "gnagsår". Det er vondt rett og slett, og så kommer han for langt inn. 

Anonymkode: 7e0a9...06c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du spurte ikke meg, men jeg svarer. For min del blir jeg for trang, får "gnagsår". Det er vondt rett og slett, og så kommer han for langt inn. 

Anonymkode: 7e0a9...06c

Skulle ønske dama som jeg er med nå var like trang:P Er du trang i alle stillinger?:)

Anonymkode: f348f...923

AnonymBruker
Skrevet

69 har jeg aldri skjønt greia med. Hadde en partner i 2 år som hadde dette som sin favoritt.. det ble slitsomt :P Endte med at jeg lå å faket og stønnet meg i vei bare for å tilfredsstille han, men herreguud, jeg fikk jo INGENTING ut av å bli slikket, samtidig som jeg skulle ha den pikken hans i munnen og suge han på en grei måte. 

Også hater jeg å sitte oppå han med beina rundt han om dere skjønner (f.eks i sofaen), det fungerer ikke, fordi jeg får det ikke til! Får ikke til å sitte der å humpe i vei og jeg får ikke noe ut av det heller.. Blir bare slitsomt og kleint. 

Anonymkode: 230d4...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...