Gå til innhold

Din absolutte minst likte stilling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke misjonæren når jeg har føttene oppå skuldrene til mannen. Hadde en kjæreste som skulle ha meg i den stillingen for jeg ble ekstremt trang. Var vondt, å han bare pumpet i vei mot mine protester. Så den stillingen vil jeg aldri være med på med andre menn etter der. Vil si han var totalt opptatt av analsex, noe jeg nektet å prøve. så jeg følte han presset meg på andre stillinger som straff.

Anonymkode: 25c41...616

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som ikke liker 69? Whats not to like, liksom? Jeg synes det er kjempedeilig, og føler det er meget intimt og koselig (med kjæresten vel å merke - ikke en random på ons). Jeg kritiserer ikke, jeg bare lurer siden det er så mange som har svart det :) 

Anonymkode: 7d53d...ed0

Jeg missliker å bli slikket. 

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
På 13.4.2017 den 22.47, BlandaDrops skrev:

Rumpa mi er "off limit" for å si det sånn.

Hvis rumpepuling er viktig så er fyren litt for homo for min smak...

Er ikke homo av den grunn. Homo er menn som FORELSKER SEG i menn. Er ikke homo av å tenne på rumpesex eller ha sex med menn. Må forelske seg først.

Ingen stilling jeg ikke liker.

Skrevet

69. Skal jeg suge, så vil jeg suge uten at han slikker meg. Klarer ikke å konsentrere meg om nytelsen når jeg holder på med suging.

Jeg liker ikke doggy, da det ofte gjør vondt. Spesielt hvis penis er stor. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Doggy, syns det ofte gjør vondt. Og når han tar beina over skuldrene i misjonær 😣

Anonymkode: 2974e...f31

Skrevet

Doggy. Fordi jeg ikke klarer å kontrollere avgangen så lett der. Det klemmer for godt på de rette stedene. Brukes evt. kun til avslutning.

Skrevet
3 minutter siden, MaxxMekker skrev:

Doggy. Fordi jeg ikke klarer å kontrollere avgangen så lett der. Det klemmer for godt på de rette stedene. Brukes evt. kun til avslutning.

Haha, ja, når man er lei av å knulle så ber man bare partneren om å ta en bakfra. Done deal. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ri.

Anonymkode: c29d0...0dd

Skrevet
5 minutter siden, Silfen skrev:

Haha, ja, når man er lei av å knulle så ber man bare partneren om å ta en bakfra. Done deal. 

Hehe, jeg pleier å sørge for å få partneren i mål først. Deretter er det jo egentlig bare å bli ferdig. Blir litt "nummen" av misjonær over tid, da kan doggy være en fin snarvei 😀

AnonymBruker
Skrevet

69 blir alt for nært rumpe. Digg å bli slikket, men da må jeg ligge eller helst sitte. Ved 69 føler jeg meg alt for blottet, da han har full innsyn til rumpehullet mitt, noe jeg overhodet ikke takler.

Anonymkode: 47129...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Liker alt, men får ikke så mye utav å ri. Ofte er det vondt, han treffer et sted inni der som er ømt. Mannen elsker reverse cowgirl , men han holder i ca 5 sek i den stillingen, så det er sjelden jeg gidder. 

Anonymkode: 7e0a9...06c

Gjest Rose11
Skrevet

Som flere har nevnt, 69! Jeg klarer ikke å gi og nyte samtidig. Pluss jeg synes ikke det er så deilig å bli slikket i den stillingen. 

Ri. Jeg er elendig til å ri. Jeg får liksom ikke til en ordentlig flyt. Å ri mens han ligger i senga er jo helt håpløst. Ikke får jeg så mye ut av den stillingen heller 

Skrevet

69 liker jeg ikke. Men kan ikke skjønne at så mange hater å ri og doggy her inne? Det er jo de beste! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Vackra skrev:

69 liker jeg ikke. Men kan ikke skjønne at så mange hater å ri og doggy her inne? Det er jo de beste! 

Hater ikke doggy, men den kan være vond også ser jeg jo bare ned i puta/i veggen.. 

AnonymBruker
Skrevet

69... klarer ikke å nyte det, når jeg er for konsentrert om å gi samtidig.

Anonymkode: dca99...281

AnonymBruker
Skrevet

69, doggy or reverse cowgirl er mine minst likte.

liker å bli tatt bakfra i skje, for da kan han bruke fingre enkelt samtidig. Får ikke noe ut av penetrering, så det er egentlig den eneste stillingen hvor han får gleden av å penetrere og jeg får gleden av å bli fingret komfortabelt.

Anonymkode: eae56...310

AnonymBruker
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så mange som ikke liker 69? Whats not to like, liksom? Jeg synes det er kjempedeilig, og føler det er meget intimt og koselig (med kjæresten vel å merke - ikke en random på ons). Jeg kritiserer ikke, jeg bare lurer siden det er så mange som har svart det :) 

Anonymkode: 7d53d...ed0

Samme her. 

Den kjedeligste er liggende på siden. Altså spooning med penetrering. Man får jo ikke noen skikkelig rytme og jeg synes den er kjempeirriterende.

Anonymkode: 309a0...3d1

Gjest Annetnavn_
Skrevet

Jeg hater alt som er for komplisert. Altså jeg vil ha sex, ikke gjennoppleve turn-timene fra ungdomsskolen...

AnonymBruker
Skrevet

misjonær

Anonymkode: 51d8b...b6c

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Doggy, syns det ofte gjør vondt. Og når han tar beina over skuldrene i misjonær 😣

Trang du, og eller stor kuk han. Han kommer lengst inn ned de stillingene 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...