AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #1 Skrevet 13. april 2017 Hei! Det er nå 3 uker siden jeg gjennomførte en brystforstørrelse. Lurer på om jeg kan gå på ski. Tenker selvfølgelig å bare gå rolig.. Men er det farlig hvis jeg faller? Hva er det eventuelt fare for kan skje? Takker for svar! Anonymkode: fbb32...21e
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #2 Skrevet 13. april 2017 Tror du bør ha minimalt med fysisk aktivitet? Anonymkode: da332...509
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 Hva fikk du beskjed om med hensyn til aktivitet etter operasjonen? Faller du, så hjelper det lite at du går rolig. I beste fall får du vondt, i verste fall blir det verre. Anonymkode: 86cce...ebc
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 Hvem er det som faller når de går rolig langrenn? Ja, du kan være skikkelig uheldig, men det kan du jo også når du går til skole/jobb over glattisen også. Anonymkode: 7cfb7...4d9
sajk Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 Jeg fikk beskjed om å ikke trene på 6 uker. Selv om du går rolig så er det jo ganske mye bevegelse i armer og bryst, så jeg personlig hadde ikke gjort det etter 3 uker...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå