Gå til innhold

Din perfekte blogg?


Kgkikker

Anbefalte innlegg

Hva hadde vært den perfekte bloggen for deg?

og hva gjør at du umiddelbart styrer unna en blogg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den perfekte bloggen for meg er flere blogger! Jeg liker "rene" blogger om ett tema. Kunne godt tenkt meg en blogg med normal hverdagsmat og en med enkle diy prosjekter. Begge måtte være oversiktlige og greie og uten personlige innlegg/innlegg om andre ting innimellom. Kunne gått stått litt personlig i selve innleggene hvis det passet inn :) 

styrer unna blogger som er rotete satt opp, dårlig design osv. Styrer også unna de fleste blogger som ikke handler om noenting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle blogger er bare piss, styrer unna alle, det er bare se og hør anyways. Begriper ikke at folk gidder. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Silfen skrev:

Alle blogger er bare piss, styrer unna alle, det er bare se og hør anyways. Begriper ikke at folk gidder. 

Var da voldsomt så negativ du var da? Ser virkelig ikke problemet. Jeg leser et knippe utvalg matblogger fordi jeg interesserer meg for den slags. Gjør det meg til et dårligere menneske enn deg, siden du føler du kan omtale meg på en slik negativ måte? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg styrer unna blogger med lys skrift på mørk bakgrunn, bloggeren stor vekt på utseendet, bloggere som krenker andres privatliv og bloggere med mye sponsorer/annonser, bloggere som tror de er kjendiser/har det som mål. 

Liker best folk som mener noe, som ikke har som mål å leve av bloggen, som er genuine og har noe å skrive om som er viktige for dem, som vil noe med bloggen. Liker reflekterte mennesker som engasjerer meg med tekstene sine, som ikke bare bruker bloggen som ubevisst tidsfordriv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for mange eller for store bilder, liker heller ikke når man tar masse bilder av samme motivet, men ulike vinkler.. Liker heller ikke for mye tekst, gidder ikke lese alt.

Få, men bra bilder, inspirerende, litt humor, at bloggeren viser litt av sitt liv - men ikke alt, at der er inspirerende oppskrifter, sminketips...

Og en god blogger svarer på kommentarene sine :) Da får man lyst til å gå tilbake en annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Intetsigende dagbokbloggere som lever av å blogge og dermed serverer mye reklame og spons er uinteressant for meg som lesestoff. Som innblikk i bloggverden som fenomen så svinger jeg likevel innom de største, fordi jeg vet de dessverre leses av mange og jeg gjerne vil vite hva de som påvirkere bruker makten sin til. 

Jeg liker bloggere som får meg til å le. Selvironi står høyt i kurs hos meg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Silfen skrev:

Alle blogger er bare piss, styrer unna alle, det er bare se og hør anyways. Begriper ikke at folk gidder. 

Hva med bloggere som skriver om samfunnspolitikk eller fagblogger? Det må nå være noe for deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria

godt spørsmål. det er mange flinke bloggere men jeg liker best dem bloggerne som blogger om hverdagen sin, bloggere som blogger om dyr, deler bilder, bloggere som tar opp forskjellig samfunns temaer, bloggere som har humor, mat bloggere, håndarbeid bloggere og foto bloggere. 

dem bloggerne jeg styrer unna er dem bloggerne som er for opptatt av det materialistiske som dyre merke og luksus varer,  bloggere som reklamerer for kosmetiske behandlinger og rosa bloggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
4 timer siden, Silfen skrev:

Alle blogger er bare piss, styrer unna alle, det er bare se og hør anyways. Begriper ikke at folk gidder. 

Som Slifens kg- blogg's største fan fant jeg dette utrolig trist å lese. 

Og jeg som var på nippet til å starte en egen selfie-blogg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Froning skrev:

Ja..

Du dreit deg ut her :fnise:

Ikke jeg som prøver å lyge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Froning
Akkurat nå, Silfen skrev:

Ikke jeg som prøver å lyge. 

Hva kaller du selfie-bloggen din da? Siden det ikke er en blogg..:laugh:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Yellowrose

Jeg synes casakaos og casadidriksen er de perfekte bloggene. Jeg blir så glad av å lese om folk som tørr å være seg selv på godt og vondt, og som ikke legger skjul på at livet ikke er perfekt. Det er forfriskende :) Styrer unna rosabloggere som er veldig overfladiske og bloggere som bruker "click bait" for å lure til seg lesere.

Endret av Yellowrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Froning
1 minutt siden, Silfen skrev:

Blogg? På kåge? Er enhver tråd en blogg? Ikke vær tåpelig. 

Forsvarsmodus etter å ha skutt seg selv i foten...  Det er absolutt ingen skam å blogge hvis det gjør deg glad ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carina Maria
8 minutter siden, Froning skrev:

Forsvarsmodus etter å ha skutt seg selv i foten...  Det er absolutt ingen skam å blogge hvis det gjør deg glad ;)

 

signerer på denne :) det verste er voksne bloggere i 40 - 50 åra som henger andre bloggere ut på bloggene sine.

først en voksen blogger og skriver innlegg som er aggressive om noen bloggere dem ikke liker og beskyldningene hagler mot dem bloggere. det er ikke måte på hvilke beskyldninger som blir servert. og har man sett et mønster kan vi se at den aggressive bloggern er den som er mest skyldig. 

den voksne bloggern belærer andre om hvordan andre skal oppføre seg på blogg men glemmer seg selv.

ettterpå tar dem på seg stakkars offer rolle som et stakkars og uskyldig mobbe offer. dem bloggerne som blir hengt har ikke sjans for og forsvare seg for kommentarene godkjennes ikke. dem syter seg selv i foten med og være et nett troll 

jeg tror sånne bloggere er ensomme ulver som ikke har et liv utenfor nettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...