Gå til innhold

Sopp i underlivet - hva hjelper???

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, Forundret.. skrev:

Måtte søke det opp, og fir en syk prisforskjell, vitus skal ha over 200 for en mens apotek1 skal ha 169, nettpriser.

Jepp. Jeg har en rimelig skral helse, og sparer rundt en 5000 i året på å kjøpe reseptfrie medisiner i England.

Anonymkode: 1458a...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. Jeg har en rimelig skral helse, og sparer rundt en 5000 i året på å kjøpe reseptfrie medisiner i England.

Anonymkode: 1458a...d0d

Det skal jeg også huske på om jeg skulle bli syk, takk. 

God bedring med helsa :troest:

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Supert!!!!!😄😄😄 skal innom døgnåpent apotek senere i dag så da kjøper jeg med det! 

Gud så lei man blir av dette

Anonymkode: 6db16...c22

Burde sikkert være forsiktig med dette dersom du ammer..

Anonymkode: 1b024...34e

AnonymBruker
Skrevet

Høres kanskje litt rart ut :fnise: Men her er hva som funket for meg!

Jeg har slitt med tilbakevendende sopp i mange måneder nå og prøvd alle mulige legemidler, har lindret og virket som det har fjernet, men så har det dukket opp like raskt igjen...

Fikk tips av en venninne å prøve med natron, så tenkte jeg hvorfor ikke. Kokte da opp en liter vann og tok en stor spiseskje med natt i og blandet sammen. Så tar man litt av blanding og sprøyter opp i underlivet. Så gjorde jeg dette morgen og kveld i mange dager. (Bare la blandingen stå i kjøleskapet).

Allerede etter første skyld så lindret kløen mye, jeg var også helt rød og hoven i underlivet, så mye at det sprakk opp og begynte å blø. Neste dag var jeg ikke noe hoven lenger og kløen var så og si borte. Etter tre dager merket jeg ikke noe til soppen. Det er bare to uker siden nå, men har ikke hatt noe plager siden. Det er rekord for meg :D

Anonymkode: 0b380...609

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...