Gå til innhold

hvilken parfyme bruker du ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Burberry The Beat. Av og til Kenzo Flower, selv om den er litt for sommerlig nå egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bal D'afrique av ByRedo
Har også lyst på mojave desert fra samme merke ❤️

Skrevet
1 time siden, Emblja skrev:

Bal D'afrique av ByRedo
Har også lyst på mojave desert fra samme merke ❤️

Jeg bruker Mojave ghost, den er bare helt nydelig :) 

Skrevet

Twilly D'hermes 

3346133100499_36986_4000x4000_1.jpg?ref=

Anonymkode: b1a09...ff7

Gjest Tigress
Skrevet

Eg har fleire, eg brukar Fragonard sin Eau Fantasque, Eau de Vacances eller Yellow Diamond frå Versace til dagparfyme, om kvelden brukar eg anten Dior Addict, eller Fragonard Diamant. Dior Addict er ein blytung parfyme som heng att i dagesvis, men som luktar heilt fantastisk. Eg er no offisielt blitt ei slik gammal dame med rynker, grått hår og parfyme så tung at ein kjenner seg nedtrykt. 

Skrevet

som dagligparfyme om vinteren bruker jeg Cartiers Baiser Vole Det er en litt pudrete blomsterduft som er svak nok til at den ikke plager andre, men interessant nok til at den ikke er kjedelig.

Om sommeren bruker jeg helst Chanels Cristalle.

Utgangspunktet mitt vil alltid være at jeg elsker Chanel no 5 over alt, men det er altså disse to det går til hverdags de siste årene. Bruker Chanel Eau Premiere en del og da.

Anonymkode: 898ed...9e6

Skrevet

Balmain`s Ambre Gris har vært min parfyme i noen år nå, men for en liten stund siden prøvde jeg Tom Ford`s Jasmin Rouge og falt fullstendig for den.  Er litt i tenkeboksen på hvorvidt jeg skal unne meg den, prisen er ca 2000,- for 50 ml eau de perfum 😮

Anonymkode: 1bdb4...eca

Skrevet
3 timer siden, skruf skrev:

Jeg bruker Mojave ghost, den er bare helt nydelig :) 

Var selvfølgelig ghost jeg mente 😍 Ja, den er helt fantastisk!

• Liker 1
Skrevet
På 12.2.2019 den 20.13, AnonymBruker skrev:

Jeg har forsøkt å få fatt i den uten å lykkes. Hvor har du kjøpt den?

Anonymkode: f52cb...4e0

??? Du finner den flere steder på nett; coverbrands, miinto. Kicks skal vel også ha den. Har også kjøpt fysisk i butikk her i byen. Ikke noe hokuspokus å få tak i den om du kan Google. 😉 men var vanskeligere å få tak i den før, som mye annet. Google escentric molecule 01 and you shall see... ☺️

Anonymkode: db43c...57c

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

??? Du finner den flere steder på nett; coverbrands, miinto. Kicks skal vel også ha den. Har også kjøpt fysisk i butikk her i byen. Ikke noe hokuspokus å få tak i den om du kan Google. 😉 men var vanskeligere å få tak i den før, som mye annet. Google escentric molecule 01 and you shall see... ☺️

Anonymkode: db43c...57c

jeg mener de har den på Fredrik&Luisa

Anonymkode: 898ed...9e6

Skrevet

Hverdagsfavoritten er D&G Light Blue Pour Homme, og er den jeg strekker meg mest etter.

Har også Clean Skin og Prada Luna Rossa for men som jeg bytter litt på.

Min ultimate favoritt er Jo Malone Black Vetyver Café, men den er dessverre utgått fra markedet, og jeg spinker og sparer på det jeg har igjen. Bruker den kun til spesielle anledninger.

Skrevet

Min absolutte favoritt var Blue fra Ralph Lauren.  Gikk ut av produksjon for 5-6 år siden. Fatter det ikke, den luktet bare fantastisk!

Ralph Lauren Blue Perfume

Skrevet
3 minutter siden, SupaWoman skrev:

Min absolutte favoritt var Blue fra Ralph Lauren.  Gikk ut av produksjon for 5-6 år siden. Fatter det ikke, den luktet bare fantastisk!

Ralph Lauren Blue Perfume

Åååh, den husker jeg at jeg brukte tidligere - hadde glemt den! Den var kjempegod! 

Skrevet

Yves Saint Laurent Rive Gauche :)

Anonymkode: e8e1f...055

Skrevet (endret)

Jeg fikk parfymen Prada Candy i gave fra døtrene mine, den er utrolig god! Ny favoritt :) 

https://www.kicks.no/prada/parfyme/dame/parfyme/candy-edp-50-ml?gclid=CjwKCAiAwJTjBRBhEiwA56V7q10n42hzS3_Os7f8iMg28AZxK4kJBsSiKE3pogD-5s3FTzPDeHZmEBoCwYsQAvD_BwE

Har også forelsket meg litt i Olympea, den lukter vanilje og salt sjø på en måte. Litt sommer. Har ikke kjøpt den da, fikk parfymeprøve på den 

https://www.kicks.no/paco-rabanne/parfyme/dame/parfyme/olympea-edp-30-ml?gclid=CjwKCAiAwJTjBRBhEiwA56V7q7CA4XhxYgPuNQjAd9C_3sYOSxN8BEBEh5XaJ1qauEQR4nQEtoRNsxoCiuIQAvD_BwE

Endret av skruf
Skrevet

Mann her. Denne er en favoritt, selv om den ikke akkurat er ny. 

hugo-boss-bottled-men-perfume-500x500.jpg

Skrevet

Min favorittparfyme som jeg har brukt de siste årene er Armani Aqua Di Gio. Ingen over, ingen ved siden. Jeg har også en som heter Chanel Blu ett eller annet som også er ganske god. Den blå Jean Paul Gaulitier flasken lukter bare fjortis. Den står også i skapet men blir aldri brukt. 

Skrevet
1 time siden, En mann... skrev:

Min favorittparfyme som jeg har brukt de siste årene er Armani Aqua Di Gio. Ingen over, ingen ved siden. Jeg har også en som heter Chanel Blu ett eller annet som også er ganske god. Den blå Jean Paul Gaulitier flasken lukter bare fjortis. Den står også i skapet men blir aldri brukt. 

Akkurat de samme som mannen min sverger til, lukter kjempegodt begge to, særlig den fra Chanel :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...