Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Typen min og jeg tenkte å reise i sommer, langhelg opp til ei uke. Vi er i begynnelsen av 20-årene. Han skulle nok helst ønske seg en badeferie, men respekterer at jeg ikke orker å ligge på stranda ei hel uke. 

Hvilke plasser er fine å reise for unge par som oss? Barcelona hadde jo egentlig vært midt i blinken, men der har jeg vært flere ganger de siste årene.

Anonymkode: bf8d6...961

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen dro en uke til Egypt i fjor sommer. Vi dro via amisol, så vi kunne melde oss på forskjellige utflukter og slikt, veldig greit så man slipper å ligge på stranda vær dag. Vi tok også dykkelappen der, og kan ikke si noe annet enn at det var en skikkelig bra ferie! En uke, all inclusive, fly fra Gardermoen og fem stjerners hotell kom på ca 5000 pr pers

Anonymkode: 2d86f...a31

Skrevet

Palma, Mallorca eller Las Palmas, Gran Canaria? Man har også Cannes, Antibes, Villefranche-sur-Mer og Nice på franske rivieraen, som alle har togstasjon og strender. Calvi på Korsika kan fint kombinere strandliv og vandring. Det samme gjelder de fem småbyene som utgjør Cinque Terre i Italia. 

Skrevet

En langhelg i europa? 

Venezia, Dublin, Glasgow, Krakow, Gdansk, York i england

Manchester i england :)

Om du vil på bytur. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...