Gå til innhold

Er man en hore hvis man liker analsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg skikkelig slutty hver gang etter å ha hatt analsex. Er det turn off med ekle jenter som meg? Flinke jenter har vel ikke analsex vel? 

Anonymkode: 829ec...158

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg skikkelig slutty hver gang etter å ha hatt analsex. Er det turn off med ekle jenter som meg? Flinke jenter har vel ikke analsex vel? 

Er turn off med grisejenter som deg ja. Som liker at menn får kose med bæsjehullet ditt. Fysja

Anonymkode: c8990...e70

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er turn off med grisejenter som deg ja. Som liker at menn får kose med bæsjehullet ditt. Fysja

Det var det jeg fryktet ja. :( Men takk for svar!

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, langt i fra.

Det er alltid noen som vil snakke om stygt om deg for at du liker/har anal sex men ikke bruk energi på dem.

Det er deg og ditt sex liv. Du gjør så lenge du liker og nyter. IKKE LA ANDRE HINDRE DEG.

• Liker 3
Skrevet (endret)

ble dobbelt--- slettet

Endret av cmd
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du den følelsen? Jeg har ofte analsex synes bare det er deilig jeg, føler meg definitivt ikke som en hore 😆

Anonymkode: 8330b...507

Skrevet

Fascinerende hvor mange bekymringer som ikke har noen sammenheng som dukker opp hver gang jeg er innom denne siden. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

nei, men man er det hvis man ikke liker det

Anonymkode: 71e71...ab3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man kan spørre seg hvor denne "lysten" kommer fra. Jeg tror lysten egentlig er et sterkt ønske om å tilfredstille mannen. Eller en fortid med misbruk som ødelagt all evne til grensesetting. 

Men du er absolutt ikke ekkel fordi du "liker", og har, analsex. Du lar deg bruke av menn, men det gjør deg ikke ekkel. Det er mennene i ditt liv man kan sette spørsmålstegn ved.

Anonymkode: ad22a...79a

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man kan spørre seg hvor denne "lysten" kommer fra. Jeg tror lysten egentlig er et sterkt ønske om å tilfredstille mannen. Eller en fortid med misbruk som ødelagt all evne til grensesetting. 

Men du er absolutt ikke ekkel fordi du "liker", og har, analsex. Du lar deg bruke av menn, men det gjør deg ikke ekkel. Det er mennene i ditt liv man kan sette spørsmålstegn ved.

Anonymkode: ad22a...79a

Inb4 shitstorm

Anonymkode: 5432f...aff

• Liker 5
Skrevet

Man er en hore om man tar seg betalt for analsex  (og annen sex forsåvidt).

Det er mange som liker å både gi og få analsex, så du trenger ikke å skamme deg. Og det er ikke noe jeg tror en partner kommer til å dømme deg for. Og om han gjør det så sier det mye mer om han enn om deg.

• Liker 4
Gjest Axl Rose
Skrevet

Nei du er ikke hore av å ha analsex. Kun hvis du skal ha penger for det. Nein det er ikke turn off med jenter som deg og du er langt i fra ekkel. 

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Dersom du ikke tar betalt er du ikke en hore uansett hvor mange du knuller, eller hvordan du velger å knulle dem. 

• Liker 2
Gjest Hildur70
Skrevet

Personlig så er analsex helt uaktuelt for meg. Og kunne aldri hatt en partner som vil ha det. Men synes ikke man er en hore fordi man liker det. Bare å finne en likesinnet

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bæsjehullet? Er du 12 år?

• Liker 2
Skrevet

Nei man er ikke hore, eller ekkel fordi man liker analsex. 

analsex er helt fantastisk for noen av oss, nyt det heller, og ignorer hva andre måtte mene! Det er ditt sexliv, ikke andres. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja faktisk så er det litt horete...

Anonymkode: 5f277...c04

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei selvfølgelig er du ikke det? Hvor kommer disse ideene fra...

Skrevet

Nei. 

Det er forrestem mange menn som liker å kjøre den i nr 2 istedenfor nr 1. Bli rimmet er også ganske digg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hver og en person definerer seg selv som, er vel det beste svaret på spørsmålet ditt. Mhva andre definerer andre personer som, hvilken betydning har det for deg? 

De fleste går vel heller ikke med tanker og levde livs handlinger synlige for alle de møter? 

Anonymkode: 89546...d29

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...