AnonymBruker Skrevet 12. april 2017 #21 Skrevet 12. april 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar alle sammen. At hun er min stedatter har ingen betydning. Pga mor og far begge jobber turnus og pendler bor alle ungene hos meg en uke hver måned, der jeg følger opp både skolemøte og legetime så jeg ser på de nesten som egne. Har supert forhold til barnas mor og tenke seg til, moren er ikke redd for at ungene her har en ekstra ressurs i livet sitt som er glad i dem og vil deres beste. Så dere som måtte kommentere at hun er stedatter, det er helt uten betydning. Anonymkode: 9e091...81f Helt i orden å ha et bra forhold til stebarna, men det jeg reagerer på er de fraværende fedrene. Hvorfor er det oftere stemor enn far som spør om råd? Anonymkode: 1a6bd...9f5 1
skruf Skrevet 12. april 2017 #22 Skrevet 12. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er definitivt KG's beste mor! Blir alltid glad av å lese innleggene dine <3 Anonymkode: 1a6bd...9f5 Takk 🌹 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #23 Skrevet 13. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt i orden å ha et bra forhold til stebarna, men det jeg reagerer på er de fraværende fedrene. Hvorfor er det oftere stemor enn far som spør om råd? Anonymkode: 1a6bd...9f5 Her hos oss tror jeg ikke far tenker over det. Jeg er vant til å ha mange venner og når jeg var 12 var det utrolig kjedelig å sitte hjemme. Mulig det er derfor jeg tenker over det og blir litt bekymret for henne. Hva mor tenker vet jeg ikke, men når jeg tidligere har spurt mor om dette m venner, sier hun bare "vet ikke jeg" Anonymkode: 9e091...81f 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #24 Skrevet 13. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Her hos oss tror jeg ikke far tenker over det. Jeg er vant til å ha mange venner og når jeg var 12 var det utrolig kjedelig å sitte hjemme. Mulig det er derfor jeg tenker over det og blir litt bekymret for henne. Hva mor tenker vet jeg ikke, men når jeg tidligere har spurt mor om dette m venner, sier hun bare "vet ikke jeg" Anonymkode: 9e091...81f Ja, det er jo dumt om det skal bli sånn at man må finne nye ektefeller for at noen skal bry seg om ungene da Men det gir jo et positivt løft til stemødres rykte. Burde i alle fall gjøre det. Anonymkode: 1a6bd...9f5 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå