AnonymBruker Skrevet 11. april 2017 #1 Skrevet 11. april 2017 Har vært i et forhold lenge, og har glemt hvordan dette fungerer...😂 jeg jobber i en stor bedrift, der jobber det en mann på en annen avdeling som er innom min avdeling relativt ofte! Vi har sykt god kjemi, det er sånn at det føles ut som vi kler av hverandre med øynene! Så endte det jo opp med en heftig runde sex, i edru tilstand og det var dritdigg... vi småkysser litt i smug på jobb og har veldig god tone! vi pratet litt på forhånd for jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold men blir jo såklart både tiltrukket og engasjert når kjemien er så god! han var heller ikke på leting etter noen men dukker det opp så gjør det det... vi snapper daglig og meldes, men jeg er redd for hva en mann i denne alderen tenker? Jeg er nemlig litt eldre, jeg er snart 33 og har barn, han er 25 men voksen for alderen! Han har spurt meg om ungene mine og om jeg er ferdig med barn... han sendte meg snap tidligere der han passet ungene til en kompis, og i dag en der han matet ungen og det sto noe ALA "pappa-emne ooops".. jeg får melding Om at han savnet å kose med meg! Er han noe jeg trenger å bruke mer energi på enn bare det seksuelle? Er det sånn at han er interessert i mer? Jeg holder igjen som bare pokker, og er i litt fornektelse ift at han kan ønske noe mer.. Anonymkode: e883d...c68
cmd Skrevet 12. april 2017 #2 Skrevet 12. april 2017 Du får bare nyte sex med ham så lenge det varer og finner ut etterhvert om han er "klar" for et forhold med deg og være pappa rolle for dine barn. Mannfolk i den alder er forskjellige. Noen liker ikke å gå i et forhold hvor damen har barn fra før og ikke minst eldre. Som sagt, alle mennesker er forskjellige. Kanskje han liker å være i papparolle og vil gå i forhold? Derfor sender han sånne snaps at han passer som pappa også 2
Gjest Coolaid Skrevet 13. april 2017 #3 Skrevet 13. april 2017 På 11.4.2017 den 20.25, AnonymBruker skrev: Har vært i et forhold lenge, og har glemt hvordan dette fungerer...😂 jeg jobber i en stor bedrift, der jobber det en mann på en annen avdeling som er innom min avdeling relativt ofte! Vi har sykt god kjemi, det er sånn at det føles ut som vi kler av hverandre med øynene! Så endte det jo opp med en heftig runde sex, i edru tilstand og det var dritdigg... vi småkysser litt i smug på jobb og har veldig god tone! vi pratet litt på forhånd for jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold men blir jo såklart både tiltrukket og engasjert når kjemien er så god! han var heller ikke på leting etter noen men dukker det opp så gjør det det... vi snapper daglig og meldes, men jeg er redd for hva en mann i denne alderen tenker? Jeg er nemlig litt eldre, jeg er snart 33 og har barn, han er 25 men voksen for alderen! Han har spurt meg om ungene mine og om jeg er ferdig med barn... han sendte meg snap tidligere der han passet ungene til en kompis, og i dag en der han matet ungen og det sto noe ALA "pappa-emne ooops".. jeg får melding Om at han savnet å kose med meg! Er han noe jeg trenger å bruke mer energi på enn bare det seksuelle? Er det sånn at han er interessert i mer? Jeg holder igjen som bare pokker, og er i litt fornektelse ift at han kan ønske noe mer.. Anonymkode: e883d...c68 Er du i et forhold nå? Dersom du er fri og frank så er det ingenting i veien med aldersforskjellen. Kos dere sammen og finn ut etterhvert om det er noe mellom dere. Ta det som det kommer.
innsats Skrevet 13. april 2017 #4 Skrevet 13. april 2017 Aldersforskjell? Liker du mannen, da driter du i den. Kjærlighet og god sex, god å være med. Han viser at du, akkurat du, er ei han vil ha barn med. At han setter pris på deg og gir deg den gode magefølelsen, varmen, oxytocin(orgasmer) og har kvaliteter du ser etter. Hva er det å gruble over? Menn liker voksne flotte kvinner. Carpe Diem. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #5 Skrevet 13. april 2017 11 timer siden, Coolaid skrev: Er du i et forhold nå? Dersom du er fri og frank så er det ingenting i veien med aldersforskjellen. Kos dere sammen og finn ut etterhvert om det er noe mellom dere. Ta det som det kommer. Er såklart singel nå, klønete skrevet:) Anonymkode: e883d...c68
AnonymBruker Skrevet 13. april 2017 #6 Skrevet 13. april 2017 9 timer siden, innsats skrev: Aldersforskjell? Liker du mannen, da driter du i den. Kjærlighet og god sex, god å være med. Han viser at du, akkurat du, er ei han vil ha barn med. At han setter pris på deg og gir deg den gode magefølelsen, varmen, oxytocin(orgasmer) og har kvaliteter du ser etter. Hva er det å gruble over? Menn liker voksne flotte kvinner. Carpe Diem. Trur nok det jeg er redd for er om jeg ender opp med å bli følelsesmessig involvert... litt redd for å kaste meg ut i det... Anonymkode: e883d...c68
innsats Skrevet 13. april 2017 #7 Skrevet 13. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Trur nok det jeg er redd for er om jeg ender opp med å bli følelsesmessig involvert... litt redd for å kaste meg ut i det... Anonymkode: e883d...c68 Det er som fallskjermhopping, et kick og du har jo skjerm og reserveskjerm. Du kan velge å pingle ut og ikke hoppe i det, gjøre det med stil eller hyle som ei syteræv som ikke evner å lande på beina. Valget er ditt, det er frivillig å være med. Så når du velger hva du vil være kan du komme tilbake å fortelle oss hva du er laget av.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2017 #8 Skrevet 16. april 2017 Jeg har barn fra før å venter nå barn med min 9 år gamle yngre kjærste som er 27 år..:) Anonymkode: 0a6d4...0ca 1
herzeleid Skrevet 16. april 2017 #9 Skrevet 16. april 2017 Jeg ville i allefall ikke regnet med at det skulle bli noe mer. Det er klart at det finnes menn i den alderen som er interessert i noe seriøst med en eldre alenemor, og jeg håper for din skyld at han er en av disse, men jeg tror nok det tilhører sjeldenhetene.
lokmeister2016 Skrevet 17. april 2017 #10 Skrevet 17. april 2017 Seksuelt gi han 10 år så er han klar for forhold
AnonymBruker Skrevet 17. april 2017 #11 Skrevet 17. april 2017 Les denne TS. Kjør på. :) Anonymkode: d0b3e...aed
Peter007 Skrevet 17. april 2017 #12 Skrevet 17. april 2017 På 11.4.2017 den 20.25, AnonymBruker skrev: Har vært i et forhold lenge, og har glemt hvordan dette fungerer...😂 jeg jobber i en stor bedrift, der jobber det en mann på en annen avdeling som er innom min avdeling relativt ofte! Vi har sykt god kjemi, det er sånn at det føles ut som vi kler av hverandre med øynene! Så endte det jo opp med en heftig runde sex, i edru tilstand og det var dritdigg... vi småkysser litt i smug på jobb og har veldig god tone! vi pratet litt på forhånd for jeg er egentlig ikke ute etter noe forhold men blir jo såklart både tiltrukket og engasjert når kjemien er så god! han var heller ikke på leting etter noen men dukker det opp så gjør det det... vi snapper daglig og meldes, men jeg er redd for hva en mann i denne alderen tenker? Jeg er nemlig litt eldre, jeg er snart 33 og har barn, han er 25 men voksen for alderen! Han har spurt meg om ungene mine og om jeg er ferdig med barn... han sendte meg snap tidligere der han passet ungene til en kompis, og i dag en der han matet ungen og det sto noe ALA "pappa-emne ooops".. jeg får melding Om at han savnet å kose med meg! Er han noe jeg trenger å bruke mer energi på enn bare det seksuelle? Er det sånn at han er interessert i mer? Jeg holder igjen som bare pokker, og er i litt fornektelse ift at han kan ønske noe mer.. Anonymkode: e883d...c68 Du leter etter pappa emne for dine barn som har pappa? Du får be han pule deg på tjukken. Da får du etter hvert se om han er pappa emne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå