Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må ha ny mascara og vil ikke bruke så mye penger, så tenkte å styre unna parfymeriet denne gangen. Hvilken mascara på HM, Cubus, Vita o.l er den beste? Noen som har anbefalinger, eventuelt en de vil fraråde. 

Anonymkode: 8d1d4...808

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i Loreal volume million lashes, den som er sort med gull "kork". Nest best er den som er lilla :) Syns den første jeg nevnte er best av alle jeg har prøvd (prøvd flere dyre) om man skal veie pris opp mot kvalitet :)

• Liker 1
Gjest BlandaDrops
Skrevet

Volum express falsies fra Maybelline er min favoritt.

Får de lengste vippene av den, anbefales på det varmeste :)

AnonymBruker
Skrevet

Vil anbefale deg å gå uten mascara. Billig dritt ødelegger mer enn det pynter desverre :(

Anonymkode: c8170...1e7

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil anbefale deg å gå uten mascara. Billig dritt ødelegger mer enn det pynter desverre :(

Tull og tøys!

Har også god erfaring med Loreal Volume million lashes og Great Lash Mascara fra Maybelline ( Den rosa med knæsj grønn kork).

Anonymkode: 0627b...46a

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer ikke.

• Liker 5
Skrevet

Anbefaler Max Factor Masterpiece vannfast. Den sitter godt hele dagen uten å drysse, men er samtidig lett å fjerne igjen med olje eller sminkefjerner for vannfast makeup. 

Det er feil at billigmascara ødelegger vippene slik AB#4 skriver. Å gå uten mascara er ikke aktuelt for meg som har helt lyse, nesten hvite, øyevipper.

• Liker 4
Skrevet
19 timer siden, Nerine_ skrev:

Jeg er veldig glad i Loreal volume million lashes, den som er sort med gull "kork". Nest best er den som er lilla :) Syns den første jeg nevnte er best av alle jeg har prøvd (prøvd flere dyre) om man skal veie pris opp mot kvalitet :)

Disse drysser jo sånn, spesielt den lilla bare etter et par timer.    Jeg så ikke ut, kan bruke den men da må jeg bruke en annen mascara over. 

Skrevet

Isadora har mange gode. L'Oréal, Maybelline og Max Factor tester på dyr, så de holder jeg meg unna. 

• Liker 2
Skrevet

Max factor masterpiece max synes jeg er best av de billigere! Elsker at børsten er litt sånn liten, kommer skikkelig godt inn i krokene. Gir lange, separerte og klumpefrie vipper :) 

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, Boomonster skrev:

Disse drysser jo sånn, spesielt den lilla bare etter et par timer.    Jeg så ikke ut, kan bruke den men da må jeg bruke en annen mascara over. 

Åhh,  det har jeg aldri opplevd med disse. Men det er jo individuelt :)

Skrevet
1 time siden, Nerine_ skrev:

Åhh,  det har jeg aldri opplevd med disse. Men det er jo individuelt :)

Det syns jeg er så rart.  Samme med Lancome Hypnose, så ikke ut etter noen timer med denne på.  Rart at mascaraer sitter på noen og drysser eller lager skygge på andre.  

• Liker 1
Gjest BlandaDrops
Skrevet

Er det kun jeg som reagerer på den vonde lukta enkelte maskaraer avgir ved påføring?

Spesielt synes jeg mascara fra L'oreal lukter skrekkelig !

Skrevet

Den jeg har kjøpt mest opp igjennom er Max Factors Falce lash effekt.  Prøver andre men går alltid tilbake til denne.  Separerer, gir lengde og greit med volum og den drysser aldri. 

False Lash Effect Mascara

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Salka skrev:

Isadora har mange gode. L'Oréal, Maybelline og Max Factor tester på dyr, så de holder jeg meg unna. 

Det er ikke lov å teste kosmetiske ingredienser på dyr lengre, ei heller for L'Oréal, Maybelline eller Max Factor.  

Anonymkode: 3741d...be0

AnonymBruker
Skrevet

Max Factor 2000 calorie bruker jeg. Vannfast. Synes den er ganske digg! Sitter hele dagen, drysser ikke. (Den som ikke er vannfast er sikkert god også, men jeg kan ikke bruke annet enn vannfast, uansett merke.. )

Anonymkode: cb8ab...816

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lov å teste kosmetiske ingredienser på dyr lengre, ei heller for L'Oréal, Maybelline eller Max Factor.  

Anonymkode: 3741d...be0

Ikke her i Europa nei, men de selger i Kina og der er det påbudt å teste. Så selv om merkene selv ikke tester velger de å selge i Kina hvor det testes og det gjør at jeg boikotter dem. Mange gode merker som ikke selger i Kina, så da holder jeg meg til dem. For meg er det ren ansvarsfraskrivelse å påstå på nettsidene sine at de ikke tester for så å få andre til å teste for seg i Kina for salg der. 

• Liker 2
Skrevet
18 timer siden, Perelandra skrev:

Anbefaler Max Factor Masterpiece vannfast. Den sitter godt hele dagen uten å drysse, men er samtidig lett å fjerne igjen med olje eller sminkefjerner for vannfast makeup. 

Det er feil at billigmascara ødelegger vippene slik AB#4 skriver. Å gå uten mascara er ikke aktuelt for meg som har helt lyse, nesten hvite, øyevipper.

Jeg vender alltid tilbake til denne fra Max Factor jeg og.

• Liker 1
Skrevet

Max factor masterpiece. Den sorte ikke den eldre i gull. Det er den eneste mascaraen som funker på meg, har prøvd de fleste i alle prisklasser. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker særlig godt Masterpiece-mascaraen også finnes i brunt. Mange billigmascaraer selges bare i sort, og det ser for hardt og kraftig ut på meg. Ideelt sett skulle den gjerne vært enda lysere eller varmere i brunfargen.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...