Gå til innhold

Å suge

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Suger man med tungen eller tar man den bare i munnen opp og ned med stramme lepper? Hva er det dere menn foretrekker?

Anonymkode: 0516e...eda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange tråder med dette emne, så om du søker så finner du mye.

Noen stikkord, Kos deg (kjenn etter litt i hjerte), Du trenger ikke være redd for å gjør feil, Slikk litt først, munnen opp og ned eller bare leke med tunga, bare kos deg og nyt den. Snakk med han av og til og spør er det godt? Eller noe du ønsker at jeg skal prøve. Ja se hverandre i øynene mens du suger han.

Si ifra om du vil han skal si :nå kommer jeg. Om du vil prøve å suge han hele veien hjem. Så væt ganske forsikrig rett han har kommet, du kan bare fortsette en stund til om du vil, en helst veldig veldig forsiktig.

Y.

Anonymkode: 9c655...923

AnonymBruker
Skrevet

Se for deg at du har en plastikkpose som du skal forsøke suge luften ut av, slik at det bare blir vakuum igjen.

Slik bør du suge en penis.

Anonymkode: 2a898...6d6

Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Og ikke for voldsomt, det er ikke om å gjøre å bli fort ferdig :essen2:

Gjest Overrasket
Skrevet

"Suging" kan være litt misvisende. Tenk på det som "oralsex" snarere enn "suging" for ikke å bli forvirret av selve navnet. Man kan i grunn ha "oralsex" med mye rart, iskrem, sjokoladeplate(r), sitronkake og selvfølgelig kjønnsorganer. :laugh:

Skrevet

Spør han du ska suge.. det finnes ikke et fasitsvar. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mange tråder med dette emne, så om du søker så finner du mye.

Noen stikkord, Kos deg (kjenn etter litt i hjerte), Du trenger ikke være redd for å gjør feil, Slikk litt først, munnen opp og ned eller bare leke med tunga, bare kos deg og nyt den. Snakk med han av og til og spør er det godt? Eller noe du ønsker at jeg skal prøve. Ja se hverandre i øynene mens du suger han.

Si ifra om du vil han skal si :nå kommer jeg. Om du vil prøve å suge han hele veien hjem. Så væt ganske forsikrig rett han har kommet, du kan bare fortsette en stund til om du vil, en helst veldig veldig forsiktig.

Y.

Har søkt, men finner vel i grunnen ikke akkurat det jeg lurer på. Ja, jeg har spurt ham, men han er litt sjenert og avvikende så jeg tenkte kanskje at jeg kunne høre litt her med dere hva menn liker. Jeg nyter den jeg, men vil jo gjerne gjøre det som er best for ham også. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har søkt, men finner vel i grunnen ikke akkurat det jeg lurer på. Ja, jeg har spurt ham, men han er litt sjenert og avvikende så jeg tenkte kanskje at jeg kunne høre litt her med dere hva menn liker. Jeg nyter den jeg, men vil jo gjerne gjøre det som er best for ham også. 

Vis du gjør dette kontra dette, kan du spør liker du den første eller siste best? Tror han vil kunne si første eller siste. Så kan du prøve forskjellg. Om du prøver med stramme lepper, eller ikke. Eller med litt forsjellig kontakt med tenner eller annet du  vil prøve. Du kan nok også kjenne små rykk fra penis  når du kjenner provoserte rykk som du får han til å gjør, så trives han. Kommer han raskt, vil han sikker like at du tar det litt forsiktig, slik oppturen blit litt lenger,

AnonymBruker
Skrevet
På 11.4.2017 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Suger man med tungen eller tar man den bare i munnen opp og ned med stramme lepper? Hva er det dere menn foretrekker?

Variasjon.

Anonymkode: 9efa1...51f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...