Pringle Skrevet 3. juni 2017 #61 Del Skrevet 3. juni 2017 Jeg likte egentlig ingen av dem før, men nå, sammen, synes jeg de er utrolig søte, PR-stunt eller ikke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MorTeresa Skrevet 3. juni 2017 #62 Del Skrevet 3. juni 2017 Akkurat nå, Pringle skrev: Jeg likte egentlig ingen av dem før, men nå, sammen, synes jeg de er utrolig søte, PR-stunt eller ikke. Haha, samme følelsen her. De kler hverandre på en snodig måte. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 6. juni 2017 #63 Del Skrevet 6. juni 2017 (endret) Herlige mennesker, og jeg syns de to passer godt sammen. Vendela virker som ei voksen og moden dame med bein i nesa, og som ikke tar seg selv så altfor høytidelig. Hun virker ellers veldig hyggelig, arbeidsom, tolerant, gjestfri, blid, glad og positiv. Har forresten lagt merke til at hun tar seg tid til å like alle kommentarer på FB og at hun svarer de fleste. I motsetning til de narsissistiske arrogante høye-på-seg-selv bloggerkjerringene, har hun god selvtillit og virker trygg på seg selv. Husker jeg så "Petter elsker Mari". Skjønte aldri hva han gjorde med den umodne furtedokka med dårlig sans for humor. Alle mennesker har en seriøs side, og det har selvfølgelig Petter også. Aldersforskjellen mellom han og Vendela (13 år) er ingenting. Hadde det vært motsatt hadde ingen løftet et øyebryn. Ønsker de all lykke! :-) Endret 6. juni 2017 av Chloe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 6. juni 2017 #64 Del Skrevet 6. juni 2017 Skjønner godt at Petter-Mari forholdet tok slutt.... http://www.vg.no/rampelys/sannheten-om-bruddet/a/10054346/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 6. juni 2017 #65 Del Skrevet 6. juni 2017 57 minutter siden, Chloe skrev: Herlige mennesker, og jeg syns de to passer godt sammen. Vendela virker som ei voksen og moden dame med bein i nesa, og som ikke tar seg selv så altfor høytidelig. Hun virker ellers veldig hyggelig, arbeidsom, tolerant, gjestfri, blid, glad og positiv. Har forresten lagt merke til at hun tar seg tid til å like alle kommentarer på FB og at hun svarer de fleste. I motsetning til de narsissistiske arrogante høye-på-seg-selv bloggerkjerringene, har hun god selvtillit og virker trygg på seg selv. Husker jeg så "Petter elsker Mari". Skjønte aldri hva han gjorde med den umodne furtedokka med dårlig sans for humor. Alle mennesker har en seriøs side, og det har selvfølgelig Petter også. Aldersforskjellen mellom han og Vendela (13 år) er ingenting. Hadde det vært motsatt hadde ingen løftet et øyebryn. Ønsker de all lykke! :-) Syntes det blir litt feil å omtale Mari som en "umoden furtedokke uten sans for humor". De var en dårlig match sammen og jeg syntes begge to forklarer på en veldig fin måte hvorfor det ble slutt mellom dem i intervjuet linket til over her^. Han var vel strengt tatt ikke klar for et seriøst forhold med alt det innebar da, når han akkurat hadde blitt såpass kjent i media gjennom Paradise Hotel og fikk en drøss av muligheter han ikke hadde hatt før til å være med på alt mulig av eventer osv. Jeg mistenker at Petter har vokst opp en del siden den tiden der og jeg har mine tvil på om Vendela hadde syntes det hadde vært noe særlig stas med den oppførselen og mangelen på respekt han utviste ovenfor Mari i den serien. Timing er ekstremt viktig og mellom han og Mari tror jeg timingen var ekstremt dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe Skrevet 7. juni 2017 #66 Del Skrevet 7. juni 2017 22 timer siden, ashanti skrev: Syntes det blir litt feil å omtale Mari som en "umoden furtedokke uten sans for humor". De var en dårlig match sammen og jeg syntes begge to forklarer på en veldig fin måte hvorfor det ble slutt mellom dem i intervjuet linket til over her^. Han var vel strengt tatt ikke klar for et seriøst forhold med alt det innebar da, når han akkurat hadde blitt såpass kjent i media gjennom Paradise Hotel og fikk en drøss av muligheter han ikke hadde hatt før til å være med på alt mulig av eventer osv. Jeg mistenker at Petter har vokst opp en del siden den tiden der og jeg har mine tvil på om Vendela hadde syntes det hadde vært noe særlig stas med den oppførselen og mangelen på respekt han utviste ovenfor Mari i den serien. Timing er ekstremt viktig og mellom han og Mari tror jeg timingen var ekstremt dårlig. Står fremdeles for furtedokke uten humor som tok seg selv altfor høytidelig. :-) Kikker man på videoen i linken jeg la ut, vil man se at Petter står fram som langt mer moden enne Mari. Hun er jo bare furt/sur og vil helst ikke prate. Hun klarer jo ikke en gang å prate med normal stemme. Poenget med et forhold bør forresten i det minste være at man ikke mister seg selv helt, samt at man er mer lykkelig enn ulykkelig. Skal ikke nekte for at de begge to var unge og umodne. Jeg ser også den de var en dårlig match sammen. Når man leser teksten i linken jeg la ut, så var visst forholdet dødfødt fra begynnelsen av. De to fikk tydelig fram det verste i hverandre, og bedre ble det ikke med tiden. Klart Petter har vokst opp siden den tiden, og det har forhåpentligvis Mari også. De fleste blir forhåpentligvis en erfaring rikere og lærer av sine feil. Erfaring er det du får når du får det du ikke vil ha. Tror forresten at Vendela takler helt fint at Petter drar en fleip om henne, og at han til og med kan dra det litt langt. :-) NÅ er det Petter og Vendela og det er flott!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. juni 2017 #67 Del Skrevet 7. juni 2017 (endret) Jeg synes ikke de passet sammen i det hele tatt før, men nå synes jeg de er søte sammen Endret 7. juni 2017 av LeilaS 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Topptur Skrevet 19. juli 2017 #68 Del Skrevet 19. juli 2017 Jeg ble faktisk litt skuffet over at Vendela er med på et realityshow basert på et rykende ferskt forhold. Hun er 50 år og burde vite bedre enn å invitere hele Norge med i den spennende, men også skumle, bli-kjent fasen. Jeg trodde bedre om henne enn at hun selger privatlivet sitt til høystbydende. Aner man en bitteliten midtlivskrise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 19. juli 2017 #69 Del Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, Topptur skrev: Jeg ble faktisk litt skuffet over at Vendela er med på et realityshow basert på et rykende ferskt forhold. Hun er 50 år og burde vite bedre enn å invitere hele Norge med i den spennende, men også skumle, bli-kjent fasen. Jeg trodde bedre om henne enn at hun selger privatlivet sitt til høystbydende. Aner man en bitteliten midtlivskrise? Synes i grunn det reiseleder-opplegget er verre med påfølgende cringe-reklame😝 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaktuspotte Skrevet 19. juli 2017 #70 Del Skrevet 19. juli 2017 1 time siden, Topptur skrev: Jeg ble faktisk litt skuffet over at Vendela er med på et realityshow basert på et rykende ferskt forhold. Hun er 50 år og burde vite bedre enn å invitere hele Norge med i den spennende, men også skumle, bli-kjent fasen. Jeg trodde bedre om henne enn at hun selger privatlivet sitt til høystbydende. Aner man en bitteliten midtlivskrise? Jeg er helt enig. Og jeg har helt mistet sansen for Vendela. Han der Petter har jeg aldri syntes noe om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 19. juli 2017 #71 Del Skrevet 19. juli 2017 Enig. De virker søte sammen, men ta det på privaten, da! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caskerette Skrevet 20. juli 2017 #72 Del Skrevet 20. juli 2017 På 6.6.2017 den 10.48, Chloe skrev: Aldersforskjellen mellom han og Vendela (13 år) er ingenting. Hadde det vært motsatt hadde ingen løftet et øyebryn. Ønsker de all lykke! :-) Det er mange som sier det. Men er det egentlig noen som løfter et øyebryn nå da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. juli 2017 #73 Del Skrevet 20. juli 2017 23 timer siden, Kaktuspotte skrev: Jeg er helt enig. Og jeg har helt mistet sansen for Vendela. Han der Petter har jeg aldri syntes noe om. Jeg har faktisk fått mer og mer sans for henne, hun virket så snobbete tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 20. juli 2017 #74 Del Skrevet 20. juli 2017 (endret) Jeg liker og harv alltid likt de begge to! Synes de er en super match! Endret 22. juli 2017 av Perle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Try2 Skrevet 20. juli 2017 #75 Del Skrevet 20. juli 2017 Kaffe takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 20. juli 2017 #76 Del Skrevet 20. juli 2017 kleint at dette er andre gang han er med på et sånn program. Petter elsker Vendela liksom.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 21. juli 2017 #77 Del Skrevet 21. juli 2017 Haha, er litt morsomt at det må presiseres at det IKKE er en oppfølger til "Petter elsker Mari" 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trude.lutt Skrevet 21. juli 2017 #78 Del Skrevet 21. juli 2017 Dette blir puteTV! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 22. juli 2017 #79 Del Skrevet 22. juli 2017 Vendela... ga meg et særdeles usympatisk inntrykk de få episodene jeg så på tv av henne i den der modellkonkurransen. Hun og Jan Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Regnskapssekretær Skrevet 22. juli 2017 #80 Del Skrevet 22. juli 2017 På 20.7.2017 den 18.29, Hege899 skrev: kleint at dette er andre gang han er med på et sånn program. Petter elsker Vendela liksom.. så kleint ! jeg skal ikke se på... og jeg kommer til å håne alle jeg kjenner som gjør det. Big time! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg