Gå til innhold

Mikropenis igjen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google BPEL. 

Anonymkode: 477bd...c35

Legg til measurement

Anonymkode: 477bd...c35

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 11.4.2017 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Greit mannen har liten kuk, men den er ikke mikro. Jeg hadde ikke blitt skremt vekk av en kuk på 12 cm, hadde bare tenkt den var liten.

Anonymkode: 66124...483

Hun jeg er med er ihvertfall ikke skremt av min på 12 cm,   vi koset mye, både før etter penetreringen, brukte fingrene og ga henne orgasme :) det er meg hun liker, ikke pga penisen  :hug: og det finnes sleeves som kan brukes iblant. 

Anonymkode: f7427...22e

• 7 måneder senere...
Gjest Mysticgirl
Skrevet

12 cm er jo helt normalt. Ikke mye micropenis det da, så litt misvisende......

Gjest Overrasket
Skrevet
10 minutter siden, Mysticgirl said:

12 cm er jo helt normalt. Ikke mye micropenis det da, så litt misvisende......

Jeg pleier ikke være så nysgjerrig, men hva var den faktiske grunnen til at du nå hadde behov for å finne akkurat denne tråden fra april? :icon_lol:

Gjest Mysticgirl
Skrevet (endret)
42 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg pleier ikke være så nysgjerrig, men hva var den faktiske grunnen til at du nå hadde behov for å finne akkurat denne tråden fra april? :icon_lol:

Fordi jeg så på frokost tv om  Lawan med micropenis . Googlet han for å sjekke lengden og fikk litt sjokk når den var 12 cm. Altså ingen micropenis :fnise:

Endret av Mysticgirl
Gjest Overrasket
Skrevet
7 minutter siden, Mysticgirl said:

Fordi jeg så på frokost tv om  Lawan med micropenis . Googlet han for å sjekke lengden og fikk litt sjokk når den var 12 cm. Altså ingen micropenis :fnise:

:biggrin:

Hva ER en mikro-penis? Er det som miko-popcorn, hvis man putter'n i mikro'n popper'n rett opp?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
2 minutter siden, Overrasket skrev:

:biggrin:

Hva ER en mikro-penis? Er det som miko-popcorn, hvis man putter'n i mikro'n popper'n rett opp?

Under 7 cm :laugh: Nja den kan jo ha den effekten og . Utrolig hva varme kan gjøre med en micro pop penis :fnise:

Skrevet
4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Under 7 cm :laugh: Nja den kan jo ha den effekten og . Utrolig hva varme kan gjøre med en micro pop penis :fnise:

:Hehe:

Anonymkode: 62366...1d0

Skrevet

Men 12 cm er jo akkurat perfekt :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...