Gå til innhold

Fettsuging ridebukselår erfaring ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en slank dame på 162 cm og 58 kilo. Likevel har jeg lår som stikker ut på sidene og gjør det vanskelig å få på bukser.  Har en normal vekt i forhold til høyde og trener 3 ganger i uken. Men dette fettet gidder ikke løsne og det har blitt verre med åra. Vil også fettsuge nederst delen av magen. Noen med erfaring?

Anonymkode: ef988...965

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"lår som stikker ut på sidene"

Mener du hoftene dine? Det er utrolig fint med brede hofter. Du er heldig som har det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Minamemina skrev:

Mener du hoftene dine? Det er utrolig fint med brede hofter. Du er heldig som har det!

Ja hofter. Hater det.  Disse stikker ganske langt ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Leste for noen år siden om ei veltrent dame, glad i fjellturer osv, som fettsugde ridebukselårene. (Altså ikke akkurat hoftene, men på lårene utside) Hun angret, dette gjorde nemlig at hun etterpå alltid frøs på lårene når hun var ute på div turer. Fettet hadde beskyttet og gitt varme. 

Tenk på om dette kan bli et problem for deg senere. 

Anonymkode: 358f2...02b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjenner ei som har gjort det, og det er ikke fint. Hun er helt rett der det skulle ha vært hofter,selv om hun går mye opp og ned i vekt (jojo-slanker.) Ser utrolig teit ut med en god del fett på innsiden av lårene, men ingen hofter. 

Anonymkode: 88721...c89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker

Vil jo ikke gå noe særlig opp i vekt og holder meg ganske stabilt i vekt. Vil bli kvitt lårfettet som bare stikker ut. Har Som vane å kun legge på meg der 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har fettsugd ridebukselår. Å få på seg bukse ble mye enklere. Ble slankere der jeg ble fettsugd, men fikk søkk i huden flere plasser, samt mer synlige celulitter. Ville likevel ha gjort det igjen hvis jeg hadde hatt behov for det. Har lagt på meg en del, men ikke der jeg er fettsugd. Ca 10 år siden jeg gjorde det. 

Anonymkode: 6042e...a5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har fettsugd ridebukselår. Å få på seg bukse ble mye enklere. Ble slankere der jeg ble fettsugd, men fikk søkk i huden flere plasser, samt mer synlige celulitter. Ville likevel ha gjort det igjen hvis jeg hadde hatt behov for det. Har lagt på meg en del, men ikke der jeg er fettsugd. Ca 10 år siden jeg gjorde det. 

Kan jeg spørre hvor mye du tok ut ? Skulle gjerne blitt kvitt 2.5 kilo på hver side 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor mye du tok ut ? Skulle gjerne blitt kvitt 2.5 kilo på hver side 

Det vet jeg faktisk ikke. De sa ikke det, og jeg tenkte ikke på å spørre heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
På 17.4.2017 den 14.18, Minamemina skrev:

På 19.4.2017 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Leste for noen år siden om ei veltrent dame, glad i fjellturer osv, som fettsugde ridebukselårene. (Altså ikke akkurat hoftene, men på lårene utside) Hun angret, dette gjorde nemlig at hun etterpå alltid frøs på lårene når hun var ute på div turer. Fettet hadde beskyttet og gitt varme. 

Tenk på om dette kan bli et problem for deg senere. 

Anonymkode: 358f2...02b

Snakk om å være uvitende! 😂 Ridebukselår er IKKE hofter. Ridebukselårene er under hoftene og får gjerne hoftene til å se ut som de ikke er tilstede. Og det typiske er at overflødig fett som det som utgjør ridebukselårene hele tiden er iskaldt og at man fryser pga det. Les litt før dere uttaler dere, når dere tydeligvis ikke har noe erfaring angående dette selv. 🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...