Gå til innhold

Uff..

Fremhevede innlegg

Gjest Viktoria Sofie
Skrevet

Na har jeg fryktelig mageknip. Det kniper og kniper inne i magen min. Fryktelig vondt. Jeg gruer jeg til i morra fordi da skal jeg til psykologen. Jeg gruer meg alltid i mange dager i forveien. Det er slitsomt og vondt. Jeg blir bare mere syk av dette. Er det meningen? Jeg vet ikke hvorfor jeg blir bare mere syk av gruing? Hvorfor blir jeg mere syk? Uff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil bli værre før det blir bedre.....Etterhvert som du får snakket gjennom tingene og har fått det ut, vil det bli bedre.

Det gjelder å holde ut gjennom terapien, som må være tøff for å ha noen virkning.

Det betyr at du begynner å bearbeide tingene, og en slik prosess er alltid vanskelig og slitsom fordi man må gi så mye av seg selv.

Skrevet

Jeg anbefaler at du forteller dette/dine tanker til din lege/behandler. Ta gjerne med en utskrift av dette innlegget. For mange er det ofte enklere å skrive - enn å snakke.

Vi her på KG har ikke den faglige kompetansen som trengs for å hjelpe. Beklager -men søk litt på Mental Helse sine sider. Kanskje du kan få noen råd og tips der.

De har også en døgnåpen tlf som du kan ringe på!

Ønsker deg lykke til.

Hilsen Mie (moderator)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...