Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min sønn på 4 uker har den siste uken fått mer og mer røde prikker i ansiktet. Det ser ikke bra ut, men det virker ikke som han er plaget. 

Er dette bare hormonutslett, eller kan det være noe annet som en allergisk reaksjon?IMG_3414.thumb.JPG.8e95cbb6a3a15ad531f406fe378daa83.JPG

Anonymkode: 951ed...6b9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke, men ville stukket innom helsestasjonen og spurt der.

Anonymkode: 48113...6d7

Skrevet

Ja. Pass på at han ikke blir for varm, det gjør det verre. Det forsvinner med tiden. 

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som hormonutslett, også kalt rever eller melkeutslett. Mini hadde masse i noen uker før det forsvant helt. Helt normalt.

Anonymkode: a3904...582

Skrevet

For sikkerhetsskyld, kan du jo ta han med til helsestasjonen. Mine to hadde hormonutslett, og det ser veldig likt ut. Kom ca i uke 4-6 med begge, og varte i noen uker. Klødde ikke, og var ikke plagsomt. Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som hormonutslett, og den blir vanligvis borte ved 6 uker. Men så kommer skurv da.. 

Anonymkode: 49bd3...ff6

AnonymBruker
Skrevet

Veldig likt det datteren vår hadde på den alderen. Var hos lege fordi jeg syns det så så hissig ut. Legen ringte barneavdelingen på sykehuset for å rådføre seg, men de mente det var vanlig hormonutslett. Forsvant etter 2-3 uker. Fikk beskjed om å smøre med Aderma exomega balm. 

Anonymkode: a445b...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...