Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilket nummer vi er på, men er jazz- første del av ordet?

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Musikkelsker?

  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Zenobia skrev:

Nå vet jeg ikke hvilket nummer vi er på, men er jazz- første del av ordet?

Jazz er ikke med i ordet.

Vi er enda godt under 20😊

  • Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Gladius Veritatis skrev:

Musikkelsker?

Selvfølgelig! 

Borge vil jeg alltid huske som musikkelskeren. 

 

  • Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet
1 minutt siden, stan skrev:

Selvfølgelig! 

Borge vil jeg alltid huske som musikkelskeren. 

 

For meg er han "ordkunstneren". Kanskje fordi jeg ikke har et så sterkt forhold til jazz, men elsker ord.

Skrevet
3 minutter siden, Gladius Veritatis skrev:

Musikkelsker?

 

1 minutt siden, stan skrev:

Selvfølgelig! 

Borge vil jeg alltid huske som musikkelskeren. 

 

Gratulere @Gladius Veritatis! :nordvesta:

Tenker du på et ord, eller vil du gi muligheten til en annen?

Lurer litt på hvordan dette ble for deg, Stan: Du blir jo nødvendigvis "bundet opp" og må være tilgjengelig mens gjettingen pågår.

  • Liker 3
Skrevet

Da var vi i mål. Jeg vil huske Borge på en liten transistorradio på hytta, med solskinn, det aller, aller ypperste av deilig sommer. 

 

  • Liker 3
Skrevet

Takk @Zenobia

Her kjem eit nytt ord.

Det er eit ord samansett av to, konkret og frå planteriket.

  • Liker 1
Skrevet

#1: Er ordet et typisk påske-ord?

  • Liker 1
Gjest Blondie65
Skrevet

#2: Er det større enn en sykkelveske :fnise:

 

Skrevet
14 minutter siden, Zenobia skrev:

 

Gratulere @Gladius Veritatis! :nordvesta:

Tenker du på et ord, eller vil du gi muligheten til en annen?

Lurer litt på hvordan dette ble for deg, Stan: Du blir jo nødvendigvis "bundet opp" og må være tilgjengelig mens gjettingen pågår.

Gikk bra. 

Men nå skal jeg i bassenget med ungene, så det er greit vi kom i mål nå😃

  • Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Zenobia skrev:

#1: Er ordet et typisk påske-ord?

Ja, absolutt

  • Liker 1
Skrevet (endret)
20 minutter siden, Blondie65 skrev:

#2: Er det større enn en sykkelveske :fnise:

 

Ja, men storleiken kan variere.

Endret av Gladius Veritatis
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Blondie65 skrev:

#2: Er det større enn en sykkelveske :fnise:

 

:fnise:  Egentlig burde jeg finne teksten til den sangen og limt inn i startinnlegget.

#3: Er ordet et klesplagg?

  • Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Zenobia skrev:

:fnise:  Egentlig burde jeg finne teksten til den sangen og limt inn i startinnlegget.

#3: Er ordet et klesplagg?

Nei, men du kan lage ein slags klesplagg av dette i ikkje-vestleg kultur.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gladius Veritatis skrev:

Nei, men du kan lage ein slags klesplagg av dette i ikkje-vestleg kultur.

#4 Er det laget av bomull?

Anonymkode: 8f065...3d6

AnonymBruker
Skrevet

#5 Linklede

Anonymkode: 8f065...3d6

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

#5 Linklede

Anonymkode: 8f065...3d6

Hvis mitt forslag er rett løsningsord, har jeg ikke anledning til å lage ny oppgave.

Anonymkode: 8f065...3d6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis mitt forslag er rett løsningsord, har jeg ikke anledning til å lage ny oppgave.

Anonymkode: 8f065...3d6

Fint at du sier ifra :tommelopp:

 

 

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...