Gå til innhold

20 spørsmål


Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Da må det være rullegardin

Ja det var det! :)

Nå må jeg få sovet litt før neste runde med amming. God natt :natti:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:


Takk for laget og god natt og sov godt alle sammen :klemmer:
Det jeg tenkte på var gardinstang eller persienne @Zenobia

 

Men hvorfor spurte du om jeg hadde det avgjørende spørsmålet? Hadde jeg hatt det, hadde jeg jo stilt det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Zenobia skrev:

Men hvorfor spurte du om jeg hadde det avgjørende spørsmålet? Hadde jeg hatt det, hadde jeg jo stilt det?

Jeg håpet at du skulle komme med løsningen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Jeg håpet at du skulle komme med løsningen :)

Det eneste jeg kom på, var persienne, og det var bare ett ord. Og siden jeg var rask på avtrekkeren oppi her (panelovn), drøyde jeg.

Noen ganger virker det som om du vil at andre skal vinne, og stiller ledende spørsmål som legger opp til at andre scorer. Tar jeg feil?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Det eneste jeg kom på, var persienne, og det var bare ett ord. Og siden jeg var rask på avtrekkeren oppi her (panelovn), drøyde jeg.

Noen ganger virker det som om du vil at andre skal vinne, og stiller ledende spørsmål som legger opp til at andre scorer. Tar jeg feil?

Jeg forstår. Du har rett i det du skriver, at det ofte er slik med meg ja. Kanskje det er dumt av meg? Bør jeg slutte med det?

Men denne gangen hadde jeg ikke rett i mine teorier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Jeg forstår. Du har rett i det du skriver, at det ofte er slik med meg ja. Kanskje det er dumt av meg? Bør jeg slutte med det?

Men denne gangen hadde jeg ikke rett i mine teorier.

Jeg tror du har bare gode intensjoner, kjære An0 :hjerte:  Men det kan bli irriterende når du gang etter gang kommer med målgivende pasning, men overlater til andre å score, for å bruke et fotballuttrykk. Du blir på en måte ufrivillig nedlatende. Det blir som om du sier:"Jeg vet svaret. Vet dere det?"  Du er :nordvesta: RÅGOD :nordvesta: på å finne riktig svar. Fortsett å imponere oss   :blomst:

Jeg mener ikke å være streng, men siden du spør: Ja, slutt med det :lillesky: Scor selv :yvonne:  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

Jeg tror du har bare gode intensjoner, kjære An0 :hjerte:  Men det kan bli irriterende når du gang etter gang kommer med målgivende pasning, men overlater til andre å score, for å bruke et fotballuttrykk. Du blir på en måte ufrivillig nedlatende. Det blir som om du sier:"Jeg vet svaret. Vet dere det?"  Du er :nordvesta: RÅGOD :nordvesta: på å finne riktig svar. Fortsett å imponere oss   :blomst:

Jeg mener ikke å være streng, men siden du spør: Ja, slutt med det :lillesky: Scor selv :yvonne:  

Tusen takk for at du forklarer det for meg Zenobia og takk for fine ord :klemmer: Jeg har ikke ment noe nedlatende med det, som du også forstår ettersom du skrev at det jeg gjør er ufrivillig nedlatende. Da skal jeg slutte med slike målgivende pasninger. Igjen tusen takk :blomst:
Det var hyggelig å møtes igjen i denne fine tråden :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Tusen takk for at du forklarer det for meg Zenobia og takk for fine ord :klemmer: Jeg har ikke ment noe nedlatende med det, som du også forstår ettersom du skrev at det jeg gjør er ufrivillig nedlatende. Da skal jeg slutte med slike målgivende pasninger. Igjen tusen takk :blomst:
Det var hyggelig å møtes igjen i denne fine tråden :klemmer:

Setter umåtelig pris på dine bidrag her :roser: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Melkebarten said:

Ja

Det er litt for sent på kvelden for meg nå, men jeg hiver meg på en runde i morgen om flere er med. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...