Gå til innhold

20 spørsmål


Zenobia

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès
Akkurat nå, Daryl Dixon skrev:

Riktig! Var kanskje litt enkelt etter hintet. Gratulerer!

 

Nei. :P

Takker :) Og takk for laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

12 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Kanskje vi møtes for litt julenøtter her i jula og før jul :jepp::nisse:

Hei snuppa! Vil ikke at dette skal bli en juletråd, jeg :lillesky: Er ikke så julete av meg. Men tar gjerne en runde med 20 spørsmål i kveld :jepp:  Blir du med hvis flere plinger i tråden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Zenobia skrev:

Hei snuppa! Vil ikke at dette skal bli en juletråd, jeg :lillesky: Er ikke så julete av meg. Men tar gjerne en runde med 20 spørsmål i kveld :jepp:  Blir du med hvis flere plinger i tråden?

Ok :):klemmer: Ja jeg blir med  :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Ok :):klemmer: Ja jeg blir med  :jepp:

:hoppendeglad:

Altså, folk må absolutt gjerne henge her i jula :kghjerte: jeg bare synes det skal fortsette å fungere som 20 spørsmål og ikke som julenøtter. Men sistnevnte kan jo evt bli en egen tråd? (Som noen andre starter) Er vel litt kryssordlignende og krever litt mer av trådstarter/oppgavegiver, men dog?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Zenobia skrev:

:hoppendeglad:

Altså, folk må absolutt gjerne henge her i jula :kghjerte: jeg bare synes det skal fortsette å fungere som 20 spørsmål og ikke som julenøtter. Men sistnevnte kan jo evt bli en egen tråd? (Som noen andre starter) Er vel litt kryssordlignende og krever litt mer av trådstarter/oppgavegiver, men dog?

Du har rett :jepp: Tusen takk :blomst: Jeg tenkte ikke på julenøtter slik det er på tv, men med 20 spørsmål som det er til vanlig i denne tråden. Forslaget ditt om egen tråd for julenøtter er en svært god ide om noen har lyst til det  :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, An0nymBruker said:

Ok :):klemmer: Ja jeg blir med  :jepp:

 

1 hour ago, Zenobia said:

Hei snuppa! Vil ikke at dette skal bli en juletråd, jeg :lillesky: Er ikke så julete av meg. Men tar gjerne en runde med 20 spørsmål i kveld :jepp:  Blir du med hvis flere plinger i tråden?

Om dere fortsatt er klare for en runde, hiver jeg meg gjerne med. Noen flere også, kanskje?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kruset skrev:

 

Om dere fortsatt er klare for en runde, hiver jeg meg gjerne med. Noen flere også, kanskje?

Ja, jeg er med :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

#1 Er det større enn en sykkelveske?

Hvis jeg svarer ja, blir du mer villedet enn veiledet. Både ja og nei er mer riktig :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...