AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #1 Skrevet 9. april 2017 Har litt dårlig selvtillit i forhold til kropp og sex. Jeg er en 24 år gammel jente, litt sjenert. Har blå øyne og langt, mørkebrunt hår. Jeg er 160 cm høy, men litt tjukk. Litt stor mage, tjukke lår og tjukke armer. Har litt stor, men litt fin rumpe. Bruker C-cup. Jeg er jomfru og uerfaren med partnere, men ikke ukjent med orgasmer. Ville du ha ligget med meg, dersom det viste seg at jeg har en fin personlighet? Anonymkode: 22c1c...2e9
herremann Skrevet 9. april 2017 #2 Skrevet 9. april 2017 Kjære deg. Det er umulig å gi et reflektert svar på dette over forumet. Men, vit at det er plenty med mannfolk som tar alt på 2 bein. 7
Akhenaton Skrevet 9. april 2017 #3 Skrevet 9. april 2017 1 minutt siden, herremann skrev: det er plenty med mannfolk som tar alt på 2 bein. Kanskje ikke akkurat det svaret hun håpet på? 8
Gjest gunnar72 Skrevet 9. april 2017 #4 Skrevet 9. april 2017 Du får begynne og date litt , se om du kan finne en som du liker. Og ligge med noen bare for og ha gjort det er tull. Du er mer enn god nok for veldig mange menn , tenker då som kjæresteemne.
Rotemor Skrevet 9. april 2017 #5 Skrevet 9. april 2017 Det finnes noen for alle. Særlig sexpartnere....
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #6 Skrevet 9. april 2017 absolutt! de aller færreste gutter har et krav om lite fett på kroppen. Mange gutter foretrekker litt former Anonymkode: 1eb5a...ced 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2017 #7 Skrevet 9. april 2017 Ja jeg villet ligget med deg. Uansett personlighet. Anonymkode: 0fc75...2dd
herremann Skrevet 9. april 2017 #8 Skrevet 9. april 2017 1 time siden, Akhenaton skrev: Kanskje ikke akkurat det svaret hun håpet på? Selv om det kanskje ikke er svaret hun håpte på så gjør ikke det svaret mitt mindre relevant.
Gjest Axl Rose Skrevet 9. april 2017 #9 Skrevet 9. april 2017 Hvis jeg var singel så kunne jeg fint ligget med deg ja. Du er jomfru? Enda bedre! Du er mange menns drøm, mange liker å ta jomfru damers jomfrudom. Jeg er slank og trent selv men er ikke redd litt fett på damene.
Gjest Coolaid Skrevet 10. april 2017 #10 Skrevet 10. april 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Har litt dårlig selvtillit i forhold til kropp og sex. Jeg er en 24 år gammel jente, litt sjenert. Har blå øyne og langt, mørkebrunt hår. Jeg er 160 cm høy, men litt tjukk. Litt stor mage, tjukke lår og tjukke armer. Har litt stor, men litt fin rumpe. Bruker C-cup. Jeg er jomfru og uerfaren med partnere, men ikke ukjent med orgasmer. Ville du ha ligget med meg, dersom det viste seg at jeg har en fin personlighet? Anonymkode: 22c1c...2e9 Det er absolutt ingenting i det du skriver som gjør deg til en uatraktiv partner. Rent fysisk sett høres du tiltrekkende ut. Det er et stort + at du syns selv at du har en fin rumpe - sånt tenner meg. Jeg tror ikke jeg ville brukt deg kun for et ligg, men heller vært interessert i et forhold med deg om det var noe kjemi mellom oss. Du trenger ikke nedgradere deg selv til å være bare et ligg.
Gjest lipgloss Skrevet 10. april 2017 #11 Skrevet 10. april 2017 ja det kunne jeg det er pent med kvinnelige former og du høres veldig dame ut. Visst personligheten din også er bra kunne jeg gått inn i forhold med deg. Kos deg og vær fornøyd med deg selv kjære,sikker på du er din værste kritiker og fiende. Masse klemmer Ronja😘😘😘
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå