Gå til innhold

Nordmenn med arabisk tatovering

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål til alle nordmenn med arabisk tatovering "fordi det er fint". WHY? Hvorfor vil dere ha arabisk skrift på kroppen resten av livet? Støtter dere IS også da, eller? 

Anonymkode: 719f4...c66

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok du også for gitt at alle som tatoverte seg med kinesiske tegn da det var in for 15 år siden var ihuga tilhengere av kommunismen...?

• Liker 7
Gjest Newroz
Skrevet

Med det utgangspunktet mener du vel at alle som skriver og snakker arabisk også er tilhengere av ISIL også da? 

AnonymBruker
Skrevet

Nå skal ikke jeg snakke for alle, men jeg synes arabisk, kurdisk og persisk har et fint skriftspråk å se til. Vurderte selv å tatovere persisk, da jeg var mange år sammen med en iraner, men ble aldri noe av det. 

Anonymkode: 0ad1f...4aa

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvilken logikk er det du følger egentlig?:klo:

Syns forsåvidt man burde være forsiktig med å tattovere utenlandske ord og uttrykk, ettersom de kan ha en helt annen betydning enn det man tror. 

Endret av Spiteful
AnonymBruker
Skrevet

Og alle som lærer seg tysk er nazister

Anonymkode: e4033...8d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare vent. Om ti år går alle rundt med runetegn tatovert på kroppen. Moter kommer og går..

Anonymkode: 7d40d...a96

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har et spørsmål til alle nordmenn med arabisk tatovering "fordi det er fint". WHY? Hvorfor vil dere ha arabisk skrift på kroppen resten av livet? Støtter dere IS også da, eller? 

Anonymkode: 719f4...c66

Det er mange nek som tatoverer ting de ikke har peiling på hva er. De tatoverer seg bare for å tatovere seg, men enig med deg at det er helt høl i huet.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Arabisk er et vakkert skriftspråk og jeg visste ikke at alle muslimer og nordmenn med arabiske bokstaver på kroppen støttet IS. Du er jammen meg kunnskapsrik 

Endret av Honey Dew
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...