Gå til innhold

Når spiser du måltidene dine?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke måltider spiser du, og når spiser du dem, altså klokkeslett? :)

Anonymkode: ab86f...165

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg er sulten. Spiser 1-3 ganger om dagen, alt etter aktivitet og hvor mye jeg spiste dagen før. Er ikke like sulten dagen etterpå om jeg spiste mye dagen før

Anonymkode: a365e...79b

Skrevet

Jeg spiser når jeg er sulten og når jeg har anledning.
Frokost 06.30-12.30, lunsj 09.30-15.30, middag 15.00-20.30, kveldsmat 19.30-22.30 eller ikke i det hele tatt.

Skrevet

Når som helst. Jeg spiser etter sulten, ikke klokka.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiser når jeg er sulten

Anonymkode: 8c22c...b19

Skrevet

Når jeg er sulten. Når jeg er på jobb så spiser jeg når jeg har tid.

Skrevet

Frokost - prøver å få i meg en frukt mens jeg gjør meg klar til jobb eller når jeg har kommet dit, så mellom 8.30 og 10.00. Men det blir sjelden tid. Lunsj er mellom 11.30 og 12.00, ofte noe senere. Middag vanligvis rundt 17.00, noen dager nærmere 19.00. spiser ofte noe til kvelds rund 22.00.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser hver gang jeg ikke holder ut sulten lenger. Det kan være når som helst på døgnet. 

Anonymkode: 63cfa...a54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I hverdagen spiser jeg rundt 8 når jeg kommer på jobb. Et knekkebrød rundt 11 og et-to knekkebrød rundt kl 14. Kveldsmat/middag spiser jeg rundt kl 19-20. På fridager blir det mindre. Første gang rundt 13-14 og så rundt 19-21. I dag har jeg ennå ikke spist.

Anonymkode: 030ea...eaa

Skrevet

Spiser når jeg er sulten og det jeg har råd til haha

Jeg studerer, så hender ofte at jeg sitter mange timer på skolen uten å spise, så spiser jeg stor middag når jeg kommer hjem 

AnonymBruker
Skrevet

04:30: Frokost

11:30: Lunsj

16:00-17:00: Middag

Anonymkode: 3d71f...206

Skrevet

Når jeg er sulten. Er skiftarbeider. Sover også når jeg er trøtt. Og onanerer når jeg er kåt. Enkelt og greit.

Skrevet

Frokost mellom 06.30 og 08.00 

Lunsj mellom 12.00 og 13.30

Middag mellom 19.00 og 20.00

Siden vi spiser middag såpass sent, er det ikke behov for flere måltider på kvelden. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Spiser når jeg er sulten.

Skrevet

08:00: Frokost (spiser ved pulten på jobb)

12:00: Lunsj

18:00-tida-ish (kommer an på hvor raskt jeg er hjemme): Middag

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg jobber så spiser jeg etter klokka: lunsj halv tolv (varmmat), snack i to-tretida (nøtter, smoothie, yoghurt) og middag rundt 18 på kvelden. Så spiser jeg kvelds (varmmat) mellom 21 og 24, eventuelt spiser jeg kvelds to ganger.

I helgene spiser jeg frokost (egg og bakverk) når jeg våkner (eventuelt ikke frokost, om jeg skal noe tidlig på dag - jeg spiser aldri før 9), og mellom 2-3 varme måltider utover dagen og kvelden.

Anonymkode: 8b31b...f47

Gjest Athleisure
Skrevet

Jeg spiser vanligvis 2 måltid om dagen.

Frokost (varierer mellom 10-15)

Middag (varierer mellom 17-22)

AnonymBruker
Skrevet

Når fri/skole blir det som regel frokost rundt 9-10 tiden, lønsj i 13-14 tiden og middag rundt 16-18. Kanskje en smoothie e.l. rundt 19. 

Når jeg jobber må jeg tilpasse meg tid/pauser der. 

Anonymkode: bf144...cb5

Skrevet

På en vanlig hverdag spiser jeg frokost mens jeg smører skolemat til barna,mellom 6.30 og 7.30, lunch spiser jeg på jobb ca 11.30 og middag spiser vi ett sted mellom 16 og 17. Men i helgene og fridager spiser vi frokost sammen mellom 9 og 11, lunch spiser vi når vi er sultne og middag mellom 18 og 20. 

AnonymBruker
Skrevet

Har varierende døgnrytme, men spiser ca 4 måltider hvert døgn. Spiser når jeg er sulten, blir ca hver 4-5 time.

Anonymkode: 3130e...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...