Gå til innhold

Ny bruktbil

Belima

Anbefalte innlegg

Jeg trenger en liten rimelig bruktbil. Er avhengig av bil her jeg bor for å komme til butikker mm. Ønsker en liten driftsikker bil som er rimelig i bruk. Hadde vært fint med fem dører siden jeg i ny og ne har med to barnebarn på tur. Kjenner ikke til så mange småbiler, men ønsker noe ala Nissan Micra eller Toyota Yaris. Var ingen til salgs i nærheten hvor jeg bor av disse typene. Noen som kan hjelpe meg med forslag  til modeller jeg kan se etter, så blir jeg veldig glad. Ja, jeg er dame! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hva du er villig til og betale. Jeg har en Hyundai i10 m/automat. Den er liten, ikke stort bagasjerom. Men lett og kjøre og enkel og parkere. god svingradius. Bensintanken er ca 30 liter på den jeg har. Min er noen år nå. den har 5 dører. De andre bilene du skriver her kjenner jeg ikke til. 

Anonymkode: d4ddc...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda Fabia? Ford Focus? Citröen C1/2/3? Peugeot 206/207? 

Anonymkode: f70f9...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyundai i10, Hyunday i20 og Mazda 2 er noen du kan sjekke ut :)

Anonymkode: a03c7...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Nå vet jeg navnet på flere småbiler enn de to jeg kunne, så nå kan fridagene komme så jeg kan sjekke på Finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæresten min har en Suzuki Swift med 4WD som hun er kjempe fornøyd med. 

Anonymkode: 68920...34a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan forresten sjekke Ford Fiesta også :)

Anonymkode: a03c7...199

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske lett å velge småbil på Finn, så får du en oversikt. Vil du ha skikkelig billig bil, sjekk ut Daihatsu. Toyota sitt billigmerke. Usikker på om de selges nye? Imponerer ikke et mannfolk med de, men tanta mi har nå kjørt rundt med en slik i åresvis. Den er bulket og ser ut som en ku har født et tre kalver innvendig, men den sturer og går.

Anonymkode: 46aa6...002

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...