Gå til innhold

Hurper og kjønn


Amaha

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi driver hvertfall ikke og slår ned, voldtar og dreper andre folk. 

Og hvem blir sittende aleine etter skilsmisse? Er vel ofte menn det, fordi menn ikke tar vare på hverandre... Han finner seg helst ei ny dame som kan støtte ham. Mens den skilte dama ofte kan finne støtte hos venninner....

Anonymkode: 181a5...d77

Joda, det finnes kvinner som både slår ned, voldtar, og freper andre.
 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn kan være like ille de. Jeg opplever aldri det du gjør. 

Anonymkode: 985e9...b3d

Hvis du aldri opplever det, hvordan vet du at menn er like ille? ;)

Anonymkode: e3479...53c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd at noen sender blikk og sånt. Kanskje en kvinne (utlending). Typisk utlendinger.

Anonymkode: 985e9...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2017 den 22.19, Amaha skrev:

Hvorfor er det slik at enkelte hunnkjønn er så hurpete mot andre hunnkjønn? Det rakkes ned på, blikkes opp og ned og himles med øyenbryn, baksnakkes og fryses ut i stor skala.

Hva er greia? Jeg har aldri sett en mann være hurpete, har du?

Aner ikke, kjenner ikke så mange sånne damer. Men jobber i et mannsdominert yrke og du verden, menn kan være hurpete. Jeg tror det er usikkerhet som ligger i bunn for dette behovet for å hevde seg ved å trykke andre ned, men det blir bare spekulasjoner.

Anonymkode: 6f836...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke, kjenner ikke så mange sånne damer. Men jobber i et mannsdominert yrke og du verden, menn kan være hurpete. Jeg tror det er usikkerhet som ligger i bunn for dette behovet for å hevde seg ved å trykke andre ned, men det blir bare spekulasjoner.

Anonymkode: 6f836...14a

Ja det er noe med behovet for å hevde seg selv og signalisere at man føler seg overlegen den andre. Men tenker du usikkerhet? Jeg tenker det er selvsikkerheten som bedriver selvhevdelse. Men kanskje mangler på selvsikkerhet kan vise seg i form av arroganse?

Rart er det uansett, men vi driver vel med det i større eller mindre skala alle mann/kvinner:klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2017 den 22.19, Amaha skrev:

Hvorfor er det slik at enkelte hunnkjønn er så hurpete mot andre hunnkjønn? Det rakkes ned på, blikkes opp og ned og himles med øyenbryn, baksnakkes og fryses ut i stor skala.

Hva er greia? Jeg har aldri sett en mann være hurpete, har du?

Jeg har sett menn være hurpete. På VGS.. de var like fæle mobbere mot enkelte jenter, som det jentene var. 

Men det er slik som du skriver, at kvinner er fæle mot hverandre. Skikkelig fæle.

Anonymkode: 6ed87...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, faren min ble mobbet på sin arbeidsplass... når han var 50.......

En kamerat måtte flytte og skifte jobb fordi han ble plaget. 

En tredje mann i familien klager ofte over det dårlige miljøet på jobb (mannsdominert), forteller om intriger, baksnakking og forskjellsbehandling

Samt at jeg så flere gutter bli mobbet og utestengt gjennom ungdomsskolen og vgs

Anonymkode: f3e57...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...